تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : ۲۲۷۹۲۶

اظهارات «آرمین محمودی» در معارفه اش / «ولایتی» فرهیخته دانشگاهی است

۹
۰
کبنا ؛با حضور معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کشور، آرمین محمودی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، بعد از ظهر امروز و با حضور علی عسکری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کشور و برخی از مسؤولان کشوری و استانی و نمایندگان مجلس مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
محمودی در این آیین با قدردانی از این اعتماد مسؤولان دانشگاه آزاد اسلامی برای واگذاری این مسؤولیت از نمایندگان ابن استان در مجلس نیز قدردانی کرد.
رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج و کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود با تسلیت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عنوان رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: ولایتمداری آن عالم ربانی بزرگترین خصیصه‌ای بود که همواره به همراه داشت.
محمودی در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با تبریک گزینش ولایتی به ریاست هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی از وی به عنوان فرهیخته‌ای دانشگاهی یاد کرد که می‌تواند چرخ این دانشگاه را به خوبی به گردش درآورد.
محمودی در ادامه اظهارات خود با اشاره به اینکه سرمایه‌های علمی زیادی در دانشگاه آزاد اسلامی این استان وجود دارد، اظهار کرد: با این سرمایه علمی می‌توان دانشگاه آزاد یاسوج و همچنین دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد را به جایگاه رفیع خود برساند.
وی با بیان اینکه میرزاده با نگاه آکادمیک و بینش اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی را اداره می‌کند، اظهار کرد: امروز با همین بینش باید اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری را در دانشگاه آزاد اسلامی بسط و گسترش دهیم.
رئیس جدید دانشگاه آزاد یاسوج و کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی در راه توسعه اقتصادی پژوهش و تحقیق مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: این قطار پیشرفت در دانشگاه به سرعت پیش خواهد رفت.
محمودی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه رسالت دانشگاه رسالت عظیمی است، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم در جهان از دیگران عقب نیفتیم باید به سمت اقتصاد دانش‌بنیان حرکت کنیم.
ه
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
حرفای تکراری و شعاری. چقد چاپلوسی کردی آقای آرمین محمودی . واقعا خوش به حالت که در اوج ناتوانی و ضعف علمی یه پست مفت گیرت اومد . ولی وای به روزی که زارعی نماینده نباشه . ولی جالبه زارعی اصلا توجهی به نیروهای بویراحمد سفلی نداره . از ماست که بر ماست
Iran, Islamic Republic of
رفت امداش به دفتر زارعی اخر جواب داد محمودی چرا از گچساران رفتی دلیلتو بگو ههه
محمودمحمودی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای دکترآرمین محمودی باکمال مسرت انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج که به حق ازسرمایه های ارزشمنداستان می باشید،صمیمانه تبریک عرض نموده،رجای واثق داریم که این انتخاب سرآغازراهی پرامیدبه سمت دستیابی به قله های رفیع توسعه استان بوده ونویدبخش نشاط وتحرک خواهدبود،موفقیت وسربلندی شماوکلیه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راازدرگاه خداوندمنان خواستارم،باتشکرمحمودمحمودی
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
گفتم شاید جلیلی اومده بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
محمودی!!!!!!!!!!!!!! رو چه حسابی آخه؟ چجوریاس؟ هر ..تر باشی ؟
جهانبازی
Iran, Islamic Republic of
این انتصاب شایسته و بجا را به شما ونماینده مردمی بویراحمد و دنا تبریک عرض می نماییم
Iran, Islamic Republic of
/// حاج اقا حکمت هاشمی دکتر محمودی مواظب وی باشد زیر پایش را خالی نکند هاشمی روز با اصولگراها وشب با اصلاح طلبها است ودنبال معامله وجمع کردن سرمایه است با نفوذش //رابرده دانشگاه ازاد به کار گرفته این هم نمایتده رهبری
vvv
Iran, Islamic Republic of
در جواب ناشناس ایشون را اقای تاجگردون گذاشته اقای زارع صمد نجاتیان را معرفی کرده بود
نصرت زاده
Germany
اقای دکتر تبریک عرض میکنیم.انشالا که همیشه موفق باشید.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1