تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۲۲۷۹۲۴

کلنگ‌زنی کمربندی شرق به غرب یاسوج / استاندار کهگیلویه و بویراحمد با سیلی صورتش را سرخ کرده / از اعتبارات ماده ۱۸۰ هیچی به استان نداده‌اند

۰
کبنا ؛عملیات اجرایی پروژه کمربندی شرق به غرب به طول ۷ کیلومتر حدفاصل پارک غدیر تا پل امامزاده مختار کلنگ‌زنی شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، عصر امروز با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج و جمعی از مدیران‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه کمربندی شرق به غرب یاسوج به طول ۷ کیلومتر حدفاصل پارک غدیر تا پل امامزاده مختار کلنگ‌زنی شد.
محمدعلی جاوید شهردار یاسوج در این آئین با بیان اینکه این پروژه از منابع داخلی شهرداری اجرا می‌شود، اظهار کرد: پروژه کمربندی شرق به غرب با اعتبار ۵ میل انجام می‌گیرد.
وی در ادامه گفت: مردم تعامل خوبی با شهرداری یاسوج در انجام این پروژه داشته‌اند.
به گزارش کبنا، در ادامه حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور با تبریک دهه فجر و گرامی‌‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی خدمات زیادی ارائه شد و اکنون می‌بینیم در سراسر نقاط کشور به مناسبت دهه فجر خدمات نظام و دولت اسلامی بری مردم بیان می‌شود.
وی با بیان اینکه بالاترین عبادت خدمت به مردم است، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی در همه حوزه‌ها و شاخص‌ها موفقیت‌های خوبی به دست آورده است.
معاون رئیس جمهور در ادامه از شهرداری یاسوج و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد.
به گزارش کبنا، در ادامه هدایت‌ اکبری رئیس شورای شهر یاسوج در این آئین با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد از کمبود برخی زیرساخت‌ها و امکانات رنج می‌برد، خطاب به معاون رئیس جمهور، گفت: آقای حسینعلی امیری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مجموعه مدیران این استان با دست خالی دارند کارها را پیگیری و انجام می‌دهند و آقای خادمی با سیلی صورت خود را سرخ کرده است.
اکبری در ادامه بیان کرد: از اعتبارات ماده ۱۸۰ هیچ اعتباری به این استان نیامده است، بنابر این از حضرتعالی خواهشمندیم که در هئیت وزیران موضوع اعتبارات استان کهگیلویه و بویراحمد را پیگیری کنید.
وی تاکید کرد: این استان به دلیل فقری که دارد به لحاظ عمرانی، اقتصادی و زیرساخت‌های رفاهی بیش از هر چیزی به اعتبارات نیاز دارد.
همچنین در این آئین یکی از اهالی مختار با حضور معاون رئیس جمهور از شهردار یاسوج قدردانی کرد و گفت: از زمانی که آقای جاوید مسئولیت شهرداری یاسوج را به دست گرفته شاهد اقدامات خوبی در سطح این شهر هستیم.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

وحید
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر جاوید مرد پرکار این روزهای استان
بلکو
Iran, Islamic Republic of
اهالی بلکو بود نه مختار
Iran, Islamic Republic of
انشا ۷ سال طول میکشه اول کمربندی رو افتاح کن بعد برو سراغ بقیه ج
رضا
Iran, Islamic Republic of
اخی من جونم
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
این روزها فقط کلنگ می زنند مردم آن قدر آگاهی دارند که این روزها معنی کلنگ زنی را می دانند وآن هم انتخابات است و مردم می دانند که بودجه ای وجود ندارد وبعد از انتخابات همه چیز فراموش می شود .پس بر سر مردم کلا ه نگدارید
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1