تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۲۲۷۸۶۳

در سفر وزیر ورزش به گچساران چه گذشت؟

۳
۰
کبنا ؛ 
 
وزیر ورزش به مقام شامخ شهدای گمنام گچساران ادای احترام کرد

وزیر ورزش و جوانان با حضور بر مزار شهدای گمنام گچساران به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کرد.
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز در بدو ورود به شهرستان گچساران مورد استقبال مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.
سلطانی فر به همراه غلام رضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، سید موسی خادمی استاندار و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی با حضور بر مزار شهدای گمنام گچساران به مقام شامخ و والای این شهیدان ادای احترام کرد.


وزیر ورزش و جوانان از پروژه‌های ورزشی در دست اجرای شهرستان گچساران بازدید کرد.
مسعود سلطانی‌فر به همراه غلام‌رضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و برخی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی از پروژه‌های ورزشی در دست اجرای شهرستان گچساران بازدید کرد.
سلطانی‌فر از پارک آبی، مجموعه ورزشی بشارت، سالن تختی و چمن مصنوعی گچساران بازدید و از نزدیک مشکلات و مسائل مربوط به این پروژه‌ها را بررسی کرد.
وزیر ورزش و جوانان تامین زیرساخت‌های ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد و به‌ویژه شهرستان گچساران را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با همت نماینده مردم گچساران در مجلس، پروژه‌های ورزشی مهمی در این شهرستان در دست اجرا است.
سلطانی‌فر ابراز کرد: در زمینه سخت افزار فعالیت‌های خوبی انجام شده و از هم اکنون باید دنبال نرم افزارها و استعدادیابی جوانان مستعد باشیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه این وعده را خواهم داد که در سال آینده بسیاری از مشکلات را رفع خواهیم کرد، گفت: برنامه‌های مهمی در راستای تحول در ورزش و جوانان کشور داریم.

به گزارش کبنا نیوز از دوگنبدان،  مسعود سلطانی‌فر با حضور در جمع ورزشکاران و مسؤولان استان و همچنین شهرستان گچساران در سالن شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با تبریک فرا رسیدن سی و هشتمین بهار آزادی به آزادگان جهان و مردم به ویژه مردان، زنان و ورزشکاران این شهرستان تبریک گفت.

سلطانی‌فر ادامه داد: امیدواریم روزهای آینده شاهد شور و شعف و سرعت پیشرفت بیش از پیش کشور در تمام عرصه‌ها باشیم.

وی با اشاره به جمع حاضر در سالن آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: جوانانی که در سالن حضور دارند سن آنها از سن جمهوری اسلامی ایران کمتر است و ما باید برای این نسل جوان حماسه و شورآفرینی مردم و ملت که با جان فشانی عزت و افتخار این انقلاب را به وجود آوردند را بیان کنیم.

 


 
وزیر ورزش افزود: یکی از مهم‌ترین شعارهای انقلاب و نظام جمهوری که زاییده انقلاب است ایجاد عدالت و ارتباط مستقیم در بین مردم و ملت است.

سلطانی‌فر با اشاره به فرمایشات امام راحل اذعان کرد: یکی از کلیدی‌ترین اهداف امام راحل استحقاق حق مردم است که مردم در قبل از پیروزی انقلاب به آن دست نیافته‌اند.

وی تصریح کرد: اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از اهداف جمهوری اسلامی ایجاد عدالت در بین مردم و استان‌ها و همچنین مناطق محروم و دور افتاده است.

وزیر ورزش با اشاره به اجرای کلیپ‌ها و گزارش عملکرد بیان کرد: این کلیپ و گزارش مبین آن است که در طول ۳۸ سال تا حدود بسیاری موفق به توزیع عادلانه امکانات در مناطق و استان‌ها شده‌ایم.

سلطانی‌فر با اشاره به برنامه‌های دولت و مجلس خاطرنشان کرد: توزیع امکانات رفاهی، آموزشی و ورزشی به مناطق محروم موجب شده تا مشکلات و کمبودهای این مناطق برطرف شود.

 


 
وی اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش خوبی که انجام شده و نزدیکی دولت و مجلس و همچنین کمک‌های برخی از نمایندگان موفق شده‌ایم در برنامه توسعه ششم کشور یک ماده‌ای را به تصویب برسانیم که از طریق این مصوبه بیش از هزار میلیارد تومان از منابع جدید در اختیار ورزش به مناطق محروم و دورافتاده مانند روستاها و عشایر، مدارس و بانوان اختصاص داده می‌شود که این کار موجب تحول عظیمی در این بخش خواهد شد.

این مسؤول ابراز کرد: این وعده را خواهم داد در سال آینده بسیاری از مشکلات را رفع خواهیم کرد.

سلطانی‌فر اذعان کرد: با برطرف شدن مشکلات ورزش باید در زمینه شکوفایی استعدادها برای جوانان و نوجوانان برای رشد کشور و توسعه ورزش همگانی از این استعدادهای نهفته استفاده مطلوب کرد.

وی با اشاره به پروژه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: تعداد ۱۱۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در سراسر کشور افتتاح خواهد شد.


شهرستان گچساران مهد ورزش ایران است/ به عنوان فرماندار شرمنده این ورزشکاران هستم

فرماندار گچساران در حضور وزیر ورزش گفت: شهرستان گچساران مهد ورزش ایران است.
عبدالرحیم رحیمی اظهار کرد: شهرستان گچساران به عنوان مهد ورزش ایران است.
فرماندار گچساران ادامه داد: شهرستان گچساران از دوران قدیم مربی و سرمربی‎‌های بسیاری در سطح ملی و بین‌المللی تربیت کرده است.
رحیمی با اشاره به تعطیلی ورزشگاه تختی گچساران گفت: ورزشگاه تختی این شهرستان با قدمت حدود ۴۵ سال به عنوان یکی از قدیمی‌ترین ورزشگاه‌ها در جنوب است که زمانی این ورزشگاه حرف اول را در جنوب می‌زد.
فرماندار گچساران با اشاره به ورزش هاکی اذعان کرد: شهرستان گچساران مهد هاکی ایران است.
وی به داوران ملی و بین‌المللی این شهرستان عنوان کرد: شهرستان گچساران این استعداد را دارد که داورانی ملی و بین المللی مانند راهی را تربیت کند.
رحیمی تبیین کرد: شهرستان گچساران در زمینه سخت افزاری ورزش خوب کار کرده است اما متاسفانه در زمینه نرم افزاری و تهیه امکانات ورزشی خوب عمل نکرده است.
فرماندار گچساران بیان کرد: شهر من برای بردن تیم به شهرهای دیگر اتوبوس اختصاصی به خود ندارد و من شرمنده این ورزشکاران هستم.
وی با اشاره به نبود خوابگاه ورزشی در این شهرستان اذعان کرد: شهرستان گچساران یک خوابگاه ورزشی و سالن اختصاصی ورزشی ویژه بانوان را ندارد.
رحیمی با اشاره به مناطق محروم این شهرستان گفت: در محله‌های محروم این شهرستان مانند محله سادات جوانانی وجود دارند که دارای استعداد‌های نهفته ورزشی هستند.
فرماندار گچساران با اشاره به کسب مقامات ورزشی در رشته‌های هندبال، واترپلو خاطرنشان کرد: شهرستان گچساران تیم هندبال و واترپلو در سطح لیگ برتر مقام کسب کرده‌اند که همگی مختص به نفت است و اگر نفت و ورزش‌های آن را جدا کنیم این شهرستان دیگر هیچ ندارد.
رحیمی افزود: امروز از وزیر ورزش انتظار داریم که مژده‌های خوبی را برای این استان به ارمغان داشته باشد و سفر ایشان مایه خیر و برکت این استان شود.
وی ادامه داد: ما انتظار داریم وزیر ورزش و جوانان به جز از بودجه اختصاصی به ورزش و جوانان این منطقه یک بودجه اختصاصی دیگر را به ورزش این منطقه اختصاص بدهد.
فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: یک قانونی که در حال حاضر برای ورزش به تصویب رسیده است واگذار کردن اماکن ورزشی به بخش خصوصی است.
رحیمی تصریح کرد: این شهرستان مانند شهرهای بزرگ ایران نیست این شهرستان محروم است.
وی افزود: باید یک سالن برای خواهران و برادران در اختصاص بخش عمومی قرار بگیرد.
۱۸ چمن ورزشی در شهرستان گچساران احداث شد
نمایده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: طی چند سال اخیر ۱۸ زمین چمن ورزشی با اعتباری بیش از ۹۸میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت در این شهرستان احداث شد.
غلام‌رضا تاجگردون در نشست وزیر ورزش و جوانان با ورزشکاران در استادیوم آزادی نفت و گاز این شهرستان اظهار داشت: در زمینه زیر ساخت‌های ورزش تحولات چشمگیری در گچساران ایجاد شده است.
وی عنوان کرد: در دولت تدبیر و امید تحولات مهمی در زمینه زیر ساخت‌های ورزشی در این شهرستان ایجاد شده که لازم است در زمینه نرم افزاری برای این مشکل چاره‌ای اندیشیده شود.
تاجگردون با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید ۱۸ زمین چمن ورزشی با اعتباری بیش از ۹۸میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت در این شهرستان احداث شد افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها در چند سال گذشته گام بلندی به سوی داشتن جامعه‌ای سالم برداشته شد.
وی با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌های ورزش همگانی برای سلامت مردم و قهرمان پروری تصریح کرد: امید است این امر بتواند گامی گره‌گشا برای ترویج بیشتر ورزش در بین نسل جوان باشد.
تاجگردون گفت: در سطح روستاهای شهرستان گچساران گام‌های مهمی در زمینه تامین زیر ساخت‌های وزرشی برداشته و سرانه فضای ورزشی این شهرستان در چند سال گذشته به یک متر مربع  رسیده است.
کمک وزارت ورزش برای تکمیل طرح های ورزشی در گچساران
وزارت ورزش و جوانان برای تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی گچساران کمک خواهد کرد.
وزیر ورزش و جوانان در گچساران گفت: در بخش زیرساخت ها و اماکن کمک وزارت ورزش برای تکمیل طرح های ورزشی در گچسارانورزشی،طرح های موجود و طرح های در دست ساخت در گچساران وضعیت خوبی دارند.
سلطانی فر افزود: با توجه به تلاش ها و اقداماتی که در حال انجام است،در بخش های مختلف همچون سالن های ورزشی و ساخت زمین چمن مشکل فضا و سخت افزاری در آینده نزدیک وجود ندارد.
وی با بیان اینکه استعدادهای زیادی در گچساران در رشته های مختلف وجود دارد ادامه داد: باید در زمینه شناسایی و کشف استعدادهای برتر در این شهرستان برنامه ریزی شود.
وزیر ورزش و جوانان گفت: تلاش می کنیم طرح های ورزشی نیمه تمام از محل منابع ملی،استانی و وزارت ورزش هرچه سریعتر به بهره برداری برسند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فرشيد
Iran, Islamic Republic of
زنده باد تاجگردون
صبور این بدبختیها
Iran, Islamic Republic of
این همه ..مال دوران تاجگردون
رایی
Iran, Islamic Republic of
بخدا تاجگردون دارد ..می کن نه خدمت
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1