تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۲۲۷۷۳۱

تاجگردون: عده‌ای می‌خواهند من را زمین بزنند / استباه می‌کنید / عذر می‌خواهم / کنایه تاجگردون به مخالفان (+عکس)

۲۷
۰
کبنا ؛
نماینده گچساران و باشت گفت: عده‌ای کج سلیقه می‌خواهند تاجگردون را زمین بزنند و جلوی او را بگیرند.
به گزارش کبنا نیوز از باشت، غلام‌رضا تاجگردون در دیدار با مردم شهرستان باشت، با تبریک دهه فجر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و با بیان اینکه این انقلاب برای خدمت به مردم شکل گرفته است، اظهار کرد: عده‌ای کج سلیقه چوب لای چرخ توسعه می‌گذارند که تاجگردون را زمین بزنند و جلوی او را بگیرند، باید به آنها گفت؛ اگر  فکر می‌کنید، می‌توانید جلوی خدمت تاجگردون را بگیرد، اشتباه می‌کنید.


این نماینده مجلس دهم در ادامه با بیان اینکه ایران عزیز ما امروز یک سمبل مقاومت در دنیا است که توانسته در مقابل اهریمن‌ها ایستادگی کند، بیان کرد: دولت و رئیس جمهور جدید آمریکا که به اصطلاح مردم فرهیخته آمریکا او را انتخاب کرده‌اند، ببینید که با چه نوع نگاهی می‌خواهد کشور و مردم خود را اداره نماید و خواسته یا ندانسته ایران را قدرتمندترین کشور دنیا مطرح می‌کند و این چنین از یک برنامه و آزمایش موشکی لرزه بر وجودشان افتاده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه باید همه مردم و مسئولان قدر ایران را دانست، افزود: همواره در تمام مذاکرات با حسن نیت اعلام کرده‌ایم که به دنبال بمب اتم نیستیم و اجازه هم نخواهیم داد، توان علمی‌مان تحت الشعاع قرار بگیرد و توان موشکی  خود و توسعه آن را با هیچ چیزی عوض نخواهیم کرد و ما پای آنچه حقمان است ایستاده‌ایم.
 
تاجگردون در ادامه از کسانی که نتوانست درخواست‌های شخصی آنان را برآورده کند، عذرخواهی کرد و گفت: از اینکه کمتر توفیق حضور دارم پوزش می‌طلبم و دلیل آن را هم می‌دانید. من احساس می‌کنم آن چیزی که ضرورت دارد را همواره رعایت می‌کنم و وقتم را به گونه‌ای تنظیم می‌کنم که بیشترین بهره را برای مردمم داشته باشد.
هر ماه ۲۰۰ هزار تومان برای خانواده‌های تحت حمایت نهادهای حمایتی
وی اضافه کرد: خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی دریافتی ناچیزی داشتند (ماهی ۷۰ هزار تومان) که دولت را تشویق کردیم که از سال آینده این مبلغ را به دویست هزار تومان برساند و هر چند عدد بزرگی نیست اما باز برای این عزیزان با ارزش است.
 
نماینده گچساران و باشت افزود: دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بازنشسته در کشور داریم که یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر آن زیر دو میلیون تومان حقوق می‌گیرند که این بازنشسته‌های عزیز در شب عید شرمنده نوه‌هایشان به خاطر دریافتی ناچیزشان هستند که با جلساتی که با دولت برگزار کردیم قرار است حقوق آنان همسان شود تا به شرایط مطلوب‌تری برسد.
 
تاجگردون در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: محالفان من در زمان انتخابات می‌گفتند؛ این بلوف است که عدد اعتبارات استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش عمرانی به هزار میلیارد تومان برسد، اما خوشبختانه این مهم از سال آینده محقق خواهد شد و به عدد هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید که عدد بزرگی است و می‌تواند در رونق و توسعه اقتصادی و عمرانی استان مایه خیر گردد و فراموش نکنیم تا چند سال پیش این عدد ۱۰۰ میلیارد تومان بود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در ادامه به پروژه‌های ورزشی در شهرستان باشت اشاره کرد و گفت: ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای پروژه‌های ورزشی این شهرستان اختصاص داده شد که با درایت مسئولان ورزش و معاون پشتیبانی این اداره‌کل که از تدابیر بالای برخوردار است شاهد توسعه و پیشرفت پروژه‌های ورزشی در باشت باشیم.
وی افزود: تا چند ماه دیگر بانوان عزیز باشتی دارای یک استخر اختصاصی خواهند شد و در گچساران و بهمئی نیز این استخر ساخته خواهد شد.
تاجگردون گفت: هفته یک روز را برای ملاقات با سرمایه‌گذاران اختصاص می‌دهم و از شما می‌خواهم که اجازه دهید وقتم را به کسانی دهم که مشکلات مردم را برطرف کنند.
وی به حاشیه‌نشینی و مهاجرت روستائیان اشاره کرد و افزود: ما اگر به شهرهای کوچک و روستاها نرسیم و اشتغال و توسعه فراهم نکنیم شاهد حاشیه نشینی در اطراف شهرهای بزرگ خواهیم بود و امروز نیز حاشیه‌نشینی شهرهایی مثل گچساران و یاسوج به همین دلیل است که به روستاها امکانات ندادیم تا شاهد مهاجرت آنان به شهرها نباشیم.
این نماینده مجلس گفت: روزی پیچاب حدود شش هزار نفر جمعیت داشت اما به دلیل نبود امکانات امروز خالی از سکنه است و ما با وجود مخالفت برخی‌ها که این منطقه توجیه اقتصادی ندارد، درخواست برق‌رسانی و جاده دادیم تا شاهد برگشت و احیای این منطقه باشیم.
حرف‌های عجیب تاجگردون در خصوص تقسیم بودجه
تاجگردون در ادامه گفت: شاید بگویند این حرف ضد انقلاب‌هاست، اما به عنوان مسئول بودجه این کشور باید اعلام کنم که یک حاج آقایی یه دفتری دارد که دفتر چه عرض کنم که فقط اسمش در قانون بودجه است و در خانه‌اش نشسته و ۱۰ میلیارد تومان تا ۳۰ میلیارد تومان می‌گیرد که باید گفت دستگاه‌های نظارتی اگر هنر دارند آنان را بگیرند که من مجبور نشوم، سالانه بیش از هزار میلیارد تومان به موسساتی بدهم که نه به درد دین و نه به درد دنیایمان می‌خورند.
 
 
 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

گرامی نسب
Iran, Islamic Republic of
سلام برتاجگردون مرداقدام وعمل.من از پارگراف اخر سخنانت درمورد دریافت دفتر یک حاج اقا بسیار خوشحال شدم تورا به خدا تامیتوانی برعلیه غارتگران بیت المال از هر حزب وگروهی که هستند افشاگری کن ما برادران شهدا وبسیجیان باتمام وجود وجانبرکف پشت سرت هستیم درود بر پدرت کدخدای با اصالت
رها
Iran, Islamic Republic of
به اون عینکی بگین تو آفتاب عینک میزنن
گرامی نسب
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون شما یک پدیده ویک سیاست مدار منحصر به فرد در صحنه سیاسی ایران هستید مطمئن باش باهوش ودرایتی که از شما سراغ دارم همجون محمد علی کلی حسرت زمین خوردنت را بردل تمامی بد اندیشان خواهی گذاشت خداقوت مرد عمل انشااله در دور بعد در انتخابات ریاست جمهوری بعنوان تنها کاندید بی رقیب به شما رأی میدهیم
Iran, Islamic Republic of
.. برای گچساران ک هنوز تو خوابند....عمل تا حرف فرق داره...فقط حرررررف میزنه ..تازگی ها گیر داده به .. ها
Iran, Islamic Republic of
... نزدیکه انشا اله.نشونیش همین حرفاست
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
فقط جناب اقای محمد جعفر نجاتی
مرد عمل و اقتدار
با تمام قدرت حمایتت خواهیم کرد
درود بر نجاتی با غیرت
بچه های خونگرم منصوراباد باشت
فرشيد
Iran, Islamic Republic of
زنده باد تاجگردون
سید ناصر
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر کسی منکر برخی کارهای خوب شما نمیشه ولی به نظرم برخی عملکردهای ضعیف شما باعث زمین خوردن شماست بهتر بگم خودتون دارید خودتون رو زمین می زنید.
باوی
Iran, Islamic Republic of
هیشکی،هیشکیو زمین نمیزنه جز خودش و دوستانش
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون ما مردم بویراحمد هم چون نماینده ای در مجلس نداریم فقط به تو افتخار می کنیم بود و نبود نماینده ما یکی است
Romania
قطعا آینده تاجگردون بهتر از جعفری نخواهد بود ، کسی که مردم را به افرا..ه است
Iran, Islamic Republic of
یه جوری میگی من مجبور نباشم هزار ملیارد تومن بدم انگار از جیب خودت میدی ....بگو به نمایندگان چقد میدن که انقد دعوا میکنین برا نماینده شدن؟؟؟
80
Iran, Islamic Republic of
نگاه کنید . کرمی .غذا
89
Iran, Islamic Republic of
آقای کرمی غذا چی شد؟صالحی
ع
Iran, Islamic Republic of
یک .. طلب
کشکول
Iran, Islamic Republic of
یکی آقای.. را نصیحت کنه که زن بگیره .از واجباته
Netherlands
اگر این موسسات که اشاره به حاج آقایی کردید برای فرهنگ ودین کار می کند وجلو .. مثل مشک مولار را می گیرد هزینه می نماید و...... لذا این مبالغ کم است .بعضی در چند هیات مدیره خودشان مشغول بودند وپول های آنچنانی دریافت می کردند حرفی از انها نیست.
سا.لار.لار
Iran, Islamic Republic of
متاسفا"افرادی دور تاجگردون را گرفته اند.که ب...میزارندمثل ....که دردقیقه نود پشت منصور خان راخالی کردفقط...دوستانند واین افراد برای مردم هم شناخته شده اند....جناب تاح،مواظب ..دور قلعه باش......ازما گفتن!!!!!!
احمد اورژانسی
Iran, Islamic Republic of
تو ... است و داغی و خبر نداری .
امیر
Iran, Islamic Republic of
والا خدا ..به دکتر تاجگردون نمی رسد. فعلا که یکه تازید.
عمو زاده شما
Iran, Islamic Republic of
سلام دکتر خسته نباشی ٫ خداوکیلی فامیلتم جانم فدایت می کنم به پاس اینهم زحمت که برای دیارمان می کشی واقعاممنونم اما بدان و آگاه باش محبت خود را به یه اندازه تقسیم کن ۰ چرا یه خانواده را چند تاش می گذاری سر کار اما یه خانواده دیگر که برای شما زحمت کشیده یه جین بیکار دارد کما اینکه اگر ایام انتخابات همان خانواده یه جین بیکار با تو نبودند چه بازتاب منفی برای تو داشت ۰بدان ما هم حقی داریم و حق ما را اگر ادا نکنی خدا خودش تلافی می کند مطمئن باش باز هم انتخابات باز فرا می رسه باز هم .ی کنی و بگی از عموهام انتظار دارم
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقای .سلام .
میشه اسم اون حاج آقا رو بگی .
از ایل باوی نیستی اگه نگی .. مرد و حرفش
موعظه حسنه
Iran, Islamic Republic of
برادرعزیزی انسان فقط اعمالش میتونه زمین بزندش خودت بهترمیدونی که زمین میخوری یانه چهره کاذب چهره اصلی راضربه فنی میکنه انشالله شماکه یک چهره ایدپس ازچه میترسی
طبق شنيده ها
Iran, Islamic Republic of
طبق شنیده ها، دکتر تاجگردون یکی از اطرافیان را از گمرک خرمشهر به عنوان دفتردار نماینده مجلس به دفتر خود آورده و تحت عنوان مامور به خدمت همراه با خانمش جذب نموده است. این در حالی است که شخص مذکور و خانمش عملا در دفتر تاجگردون حضور نداشته و فقط حقوق می گیرند. اگر خبر صحیح نیست تکذیب فرمایید. اگر صحیح است عذرخواهی ضروری به نظر می رسد
باشت
Iran, Islamic Republic of
درجواب گزینه یک مطمئنم که به یاری خداوند منان جنابعالی باید ازدق اون عینک سکته را بزنی
خدمت دکتر بی تاج
Iran, Islamic Republic of
..خوبی بودی اما دیگه اجازه نخواهم داد .. شماها در گچساران و باشت حرکت کند به گفته اقا حمید چهار حونه ای ..
گچساران
Iran, Islamic Republic of
من از فردا میخوام خونمون رو ببرم باشت. کاش از اول یه باشتی بودم نه گچسارانی
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1