تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۴۱
کد مطلب : ۲۲۷۶۰۲

جشن بزرگ فجر انقلاب با حضور «کورش اسدپور» در بهمئی/ دهبانی‌پور: سراسر استان برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در حال اجرا است

۲
۰
کبنا ؛جشن بزرگ فجر انقلاب در شهرستان بهمئی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از بهمئی، رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان در این جشن باشکوه با تقدیر از حضور چندین هزار نفری مردم در این برنامه باشکوه فرهنگی گفت: آنچه مسلم است در این دهه فجر انقلاب باید شادی و نشاط اجتماعی در قالب برنامه های هنری و فرهنگی نظیر این مراسم برای مردم ایجاد شود.
وی با بیان اینکه وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری رسالت های مهمی دارد افزود: در این روز ها در سراسر  استان برنامه های متنوع فرهنگی و هنری و جشنواره های مهم و تأثیر گذاری در حال اجرا  است.
دهبانی پور با تقدیر رئیس و کارکنان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی به جهت تلاش  و برنامه ریزی این مراسم باشکوه گفت: از شهردار محترم لیکک که همکاری ویژه ای در این مراسم داشتند قدردانی می کنم.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بیان کرد: این استقبال بی نظیر مردم علی رغم مشکلاتی که دارند وظیفه مسولین را سنگین تر می کند و این نشان می دهد مردم علاقمند به حضور و مشارکت در برنامه ای فرهنگی وهنری هستند.
وی با تقدیر از حضور استاد کورش اسدپور هنرمند شاخص عرصه موسیقی زاگرس نشینان گفت: از هنرمندان انجمن های فرهنگی و هنری بهمئی که در این برنا مه نقش ایفاد می کنند تقدیر می شود.
در ابتدای این برنامه علی اکبری فرهنگی نسب با عرض خیر مقدم از حضور چند هزار نفری مردم در این برنامه تقدیر کرد و گفت: ضرورت دارد نظیر این برنامه های فرهنگی وهنری تدوام داشته باشد.
برپایه این گزارش در این جشن باشکوه که با استقبال بی نظیر مردم برگزار شد ظرفیت سالن محل برنامه بطور کامل تکمیل شد و اجرای موسیقی محلی   استاد کورش اسدپور ار هنرمنان مطرح موسیقی کشور مورد تشویق مردم قرار گرفت.
در ادامه این برنامه اجرای نمایش طنز اجتماعی با هنرمندی فریدون مختاری و هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی موجب رضایت مردم قرار گرفت .
همچنین در این برنامه شعر خوانی رسول سنایی ،شاهنامه خوانی،مسابقه ویژه ای با جوایزی نفسیی اجرا شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
همه جا مهتر و تشمال...اخ و بخت این استان
Iran, Islamic Republic of
درود بر گنان و گنانویچ
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1