تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۲۲۷۵۹۹

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۱ پروژه شهرستان لنده به روایت تصویر

۱
کبنا ؛پروژه‌های افتتاحی شهرستان لنده همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد، مدیران کل و مسئولان شهرستانی افتتاح و کلنگ زنی شد.
به گزارش کبنا نیوز از لنده، به مناسبت دهه فجر با حضور موسی خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، ۱۹ مدیران کل استانی، سرپرست فرمانداری، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان شهرستان لنده بیش از ۳۱ پروژه که ۲۸ پروژه افتتاحی و ۳ پروژه کلنگ‌زنی بود در این شهرستان کلنگ‌زنی و افتتاح شد.
در سفر یک روزه سید موسی خادمی استاندارکهگیلویه وبویراحمد به شهرستان لنده ۳۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.
افتتاح نمادین یک باب مسکن شهری مدد جوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) به نمایندگی از ۹۷ باب منزل مسکونی شهری و روستایی افراد تحت حمایت کمیته امداد در خیابان سادات شهر لنده با اعتباری بالغ ۱۸ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال برای ساخت ۹۷ باب منزل روستایی به بهره برداری رسید.
در ادامه نیز سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد کلنگ مدرسه شش کلاسه شهرک سرآسیاب لنده را با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال از محل اعتبارات بنیاد برکت تامین اعتبار شده است.
اجرای طرح هادی روستای آبرزگه با اعتباری بالغ بر هشتصد میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا خواهد شد.
در ادامه افتتاحی‌ها پروژه کف شکنی و تجهیز چاه های تامین آب شرب لنده در روستای آبرزگه با اعتباری بالغ بر یک میلیاردو هشتصدمیلیون ریال از محل اعتبارات استانی آب وفاضلاب شهری به بهره برداری خواهدرسید.
افتتاحیه پروژه احداث کانال و خط انتقال آب به باغات دلی خیارکال توسط جهاد کشاورزی شهرستان لنده با اعتباری بالغ بر نهصد میلیون ریال از محل اعتبارات استانی تامین و روند استفاده از آن از امروز قابل استفاده است.
لازم به توضیح است که برخی از پروژه ها متعلق به بنیاد برکت و کمیته امدادامام خمینی(ره) هستند که با حضور استاندار افتتاح و کلنگ زنی شدند.


 
----------------------------------------------------
عکس: سید اسماعیل میری -دوستکام
نام شما

آدرس ايميل شما

آقای وزیر! از کدام مردم حرف می‌زنید؟

آقای وزیر! از کدام مردم حرف می‌زنید؟

مردمی که به سختی و یا قرض کردن ماه را به پایان می‌رسانند و به قول معروف صورتشان را با ...
مستند «فرجام جنایت» توسط وزارت اطلاعات منتشر شد

مستند «فرجام جنایت» توسط وزارت اطلاعات منتشر شد

مستند «فرجام جنایت» که به بررسی جزئیاتی از عملیات های تروریستی و خونین گروهک تجزیه طلب ...
وزیر بهداشت: اهل ترک کردن صحنه نیستم

وزیر بهداشت: اهل ترک کردن صحنه نیستم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: جریان شناخته شده‌ای، خبر استعفای بنده را منتشر ...
1