تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۲۲۷۴۸۹

انتقاد تند رئیس شورای لنده از استاندار؛ هیچ امیدی به تحقق مطالبات مان نداریم

۱۲
۰
کبنا ؛ رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده خطاب به استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مردم شهرستان لنده هیچ امیدی به برآورده شدن مطالبات مردم از سوی شما ندارند، ولی باید پاسخگوی مطالبات مردم باشید.
البرز محمد خانی رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده در حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد و مدیران کل این استان در مسجد صاحب الزمان(عج) با بیان مشکلات مردم خطاب به استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: در ابتدای کلام لازم است خوب بدانیم که هیچ امیدی به برآورده شدن مطالبات مردم از سوی شما نداریم ولی امیدواریم پاسخگوی مطالبات به حق مردم این شهرستان باشید چرا که مهمترین عمل رضایت مردم است.
وی افزود: بیش از دو سال است که پروژه پل تراب به طور کامل راکد شده است و این در حالی است که قراربود ظرف مدت ۱۸ماه این پروژه به بهره برداری برسد و این درحالی است که میلگردهای آن در حال پوسیده شدن هستند.
رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده تصریح کرد:جاده لنده به تراب نیز هنوز پیشرفت چندانی ندارد و این در حالی است که جاده لنده به دهدشت عاملی شده است برای عزادار کردن خانواده های لنده ای .
وی تاکیدکرد: آقای استاندار باورکنید مردم این دیار گناهی نکرده اند که باید هر ماه جلو بندی خودروها و یا راهی تعمیرگاه های شهرستان های همجوار به دلیل عدم روکش آسفالت جاده لنده به سوق شوند.
محمد خانی اظهارکرد: هیچ گونه توسعه گردشگری برای این شهرستان در نظر گرفته نشده است و تنها طرح گردشگری شهرستان لنده نیز به طور کامل به صورت نصف و نیمه نیز تعطیل شده است.
عضو شورای اسلامی شهرلنده گفت: شهرستان لنده از جمله شهرستان های در استان است که کمترین سهم را از اعتبارات استانی دارد و هیچ مدیرکل و یا فرمانداری در سطح این استان ندارد و این در حالی است که نیروهای این شهرستان در سطوح ملی دارای بهترین مسئولیت ها هستند.
محمدخانی اظهارکرد: جالب است که ابلاغ مشاوره کسی را که بیشتر خدمات و استقلال ادارات شهرستان لنده مرهون تلاش های امانعلی کریمی زاده است را لغو می کنند واین در حالی است که این شخص بیشترین نقش و سهم را در پیگیری امورات شهرستان لنده دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
محمد خانی خودت.. میرفتی جذب اعتبار میکردی که روکش آسفالت شهرمون درست بشه.تا کی میخوای اینقدر سرپوش بذاری به .خودت.دیگه ما به تو رای نمیدیم محمد خانی.چندین بار استاندار گفت برای جذب اعتبار باید در تکاپو باشید ولی تو از مراسمات عروسی و فاتحه خانی جدا نمیشی که بری به مشکلات مردم برسی.ما تشکر میکنین از آقای دکتر خادمی و هیئت همراهشون و امیدواریم همانطور که تا الان کمک کردند به مردم لنده از این به بعد هم حامی ما باشند.
یاور
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی /جناب آقای محمد خانی امیدوارم عملکرد چندین ساله خود را لمس کرده باشی /شما زمانی که عضو شورای اسلامی لنده بودی تا بحال چکار کردی / شاهکار حضرتعالی این است که بعنوان رییس شورای مرکزی انتخاب شدی هر روز که ارباب رجوعها مراجعه میکردند خبری از شما نبود که حداقل جواب مثبت یا منفی از شما دریافت بنمایند /کجا بودی تهران دنبال این بودی که یه پستی از دولت تدبیر و امید بگیری نشد الان مدتی است که ماه از پشت ابر پیدا شد و احساس ما مردم لنده این بود که شما نسبت به بعضی از اعضای شورا ماه بودی اما کاملا اشتباه بودیم و تحت هیچ شرایطی به شما رأی نخواهیم داد و حامی استاندار محترم هستیم
کارشناس
Romania
جناب محمد خانی جناب استاندار محاسبه نموده که آینده در کهگیلویه کاندید مجلس شود کمترین رای را در لنده دارد . لذا توقع شما از ایشون هزینه زیادی دارد .
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
حالا ایشون اومده از حق شما جلوی استاندار با شجاعت دفاع کرده شما دارید ناسپاسی می کنید والا آدم نمی دونه چی بگه من جای ایشون بودم دیگه ثبت نام برای شورا نمی کردم قدر زر زرگر بداند قدر گوهر گوهری
زهره
Iran, Islamic Republic of
کبنا شما مغرضانه کامنت می زنی ، حیف اسم شما را بزارن سایت منصف . محمد خانی بهترین و فعالترین عضو شورای شهر استان است . مرد باش این کامنت را سانسور نکن. البته دریا ..س نمی شود.
خرمی شیراز
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
جناب آقای محمدخانی عزیز ضمن سلام و احترام؛
شایسته بود بعنوان ریاست شورای شهرستان لنده، کمی در گفتار خویش تأمل می فرمودین و باتوجه به این جمله که" احترام بزرگتر همیشه واجب است" احترام بالاترین مقام اجرایی استان را به پاس مهمان نوازی و مردم داری شهرستان لنده، حفظ و در اوج ادب و احترام، هم خود را نزد مردم گرامی تر و هم استاندار عزیز را به حل مشکلات شهرستان، تشویق می نمودید.
در هر صورت، با شگرد جدید حضرتعالی و شیوه گفتار خویش، بطور رسمی، شهرستان لنده از جانب استاندار و مدیران کل، به منظور پیشرفت و تخصیص اعتبارات، تحریم شد.
این خط ______________________________
این هم نشون @@@@@@@@@@@@@@@
ارادتمند شما
سیداحمد خرمی مقیم شیراز
خرمی شیراز
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
جناب آقای محمدخانی عزیز ضمن سلام و احترام؛
شایسته بود بعنوان ریاست شورای شهرستان لنده، کمی در گفتار خویش تأمل می فرمودین و باتوجه به این جمله که" احترام بزرگتر همیشه واجب است" احترام بالاترین مقام اجرایی استان را به پاس مهمان نوازی و مردم داری شهرستان لنده، حفظ و در اوج ادب و احترام، هم خود را نزد مردم گرامی تر و هم استاندار عزیز را به حل مشکلات شهرستان، تشویق می نمودید. با احترام
سیداحمد خرمی مقیم شیراز
خرمی شیراز
Iran, Islamic Republic of
با گفتار و شگرد جدید استاد عزیز جناب آقای محمدخانی، شهرستان لنده تا اطلاع ثانوی از جانب استاندار و هیئت همراه ایشان، به منظور تخصیص اعتبار و مرتفع شدن مشکلات شهرستان، بطور رسمی تحریم شد.
به قول معروف:
"حرف خش بیستونه و خوت بکش"
خدا عاقبت همه ما را بخیر کند بخصوص عاقبت مسئولین در آستانه انتخابات شوراها
خرمی شیراز
Iran, Islamic Republic of
دسته گل جدید :
تا اطلاع ثانوی شهرستان لنده، به جهت تخصیص اعتبار و مرتفع شدن مشکلات، از جانب استاندار و هیئت همراه به دلیل توصیه های تند استاد عزیز جناب اقای محمدخانی، تحریم شد.
Iran, Islamic Republic of
دسته گل جدید شورای شهر: تا اطلاع ثانوی شهرستان لنده، به جهت تخصیص اعتبار و مرتفع شدن مشکلات، از جانب استاندار و هیئت همراه تحریم شد.
Iran, Islamic Republic of
زنده باد .. شهرستان لنده
1234557
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت مسولین مقتدر ما دانش اموزان مدرسه ی شهید ثانی الا یک ماهه ونیمه که پولمونو برای اردوی شلمچه دادیم هیچ حرکتی هم از بسیج دانش اموزی پیدا نیست خواهشا پیگیری کنید ....سپاس
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1