تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۲۲۷۴۳۹

ادای احترام استاندار به شهدای گمنام سی سخت +تصاویر

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد، مدیران کل استانی، مسئولین شهرستانی به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور در جوار قبور مطهر شهدای گمنام شهر سی سخت، ضمن گرامیداشت یاد امام شهدا، یاد شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با قراعت فاتحه و گل افشانی به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.
سیدموسی خادمی در این آئین، ساماندهی گلزار شهدا را از وظایف و رسالت دولت خواند و گفت: در تلاشیم با اختصاص اعتبار مناسب، گلزارهای شهدای استان را ساماندهی و جاده دسترسی به این گلزارها را مناسب سازی کنیم.
استاندار و هیات همراه همچنین در دیدار با خانواده معزز «شهید مهدی رهنما» در شهر سی سخت، شهیدان را قهرمانان و افتخار آفرینان ایران اسلامی خواند و اظهار داشت: مردانگی، جانفشانی ها و از خود گذشتگی های شهیدان همچون نوری درخشان برتارک انقلاب شکوهمند اسلامی می درخشد.
خادمی، دیدار با خانواده شهیدان را پاسداشت راه و انگیزه ناب آنان در دفاع از ارزش ها و کیان انقلاب اسلامی بیان کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد، یاد شهدا و گرامی داشت خاطره آنان را در گرو سرکشی از خانواده معظم آنان دانست و افزود: در همه برنامه ها و مناسبت ها، سرکشی و دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان در صدر برنامه های دولت است.
استاندار از مدیران استانی بویژه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خواست که دلجوئی از این خانواده ها و تلاش برای رفع مطالبات آنان را در دستور کار خویش قرار دهند.
خادمی از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خواست به طور ویژه مسکن خانواده شهدا و ایثارگران را پیگیری کرده و نسبت به تامین تسهیلات ویژه ساخت، بازسازی و مرمت منازل آنان را پیگیری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1