تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۲
کد مطلب : ۲۲۷۳۵۱

جشنواره استعدادیابی یاسوج؛ استقبال از «حاج زارع» با موسیقی محلی تا واکنش تاجگردون به «ساز و دهل»

۱۵
۰
کبنا ؛اختتامیه نخستین جشنواره استعدادیابی همگانی ورزشی با حضور مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنااسپورت، اختتامیه نخستین جشنواره استعدادیابی همگانی ورزشی با حضور مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد با حضور نمایندگان مجلس، مسئولان استانی و شهرستانی و جمعی از ورزشکاران برگزار شد.
*طناب‌زنی دو ساعته رکورد دار جهان در این جشنواره نیز از حاشیه‌های این جشنواره بود.
*حضور تاجگردون در این جشنواره و واکنش آن به موسیقی محلی ساز و دغل نیز مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. تاجگردون با گذاشتن فیلمی از موسیقی ساز و دهل اظهار کرد: ساز و دهل فقط برای گچساران و باشت حرام است و به دلیل همین رفتارهای است که موسیقی اصیل لری دیگر جایگاهی ندارد.
*عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ نیز در این مراسم حاضر شد.
* رژه رشته‌های مختلف ورزشی، نمایش و اجرای حرکات ورزشی توسط ورزشکاران، اجرای موسیقی زنده محلی، اجرای رقص محلی (دستمال بازی) و اهدای جوایز به ۵۰ نفر از افراد حاضر در جلسه به قید قرعه از مهم‌ترین برنامه‌های این آیین بود.
*تجلیل از ۲۷ نفر از فعالانی که برای برگزاری این جشنواره همکاری داشتند از دیگر برنامه‌های اختتامیه این جشنواره بود که معاونت تربیتی آموزش و پرورش استان و معاونت تربیتی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از جمله این افراد بودند.
*هنگام سخنرانی زارعی نماینده بویراحمد و دنا او را با ساز و دهل و تشویق‌های ممتد استقبال کردند.
*  احمد حکمتی‌اصل معاون اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شش رشته هاکی، دو میدانی، سه‌گانه، جودو، کشتی و شنا در این جشنواره شرکت کردند، گفت: این جشنواره با حضور ۲۵۰۰ دانش‌آموز در مرکز استان برگزار شد.
این مسئول ادامه داد: پس از برگزاری و انجام تست‌های استعدادیابی، ۶۰۰ استعداد و توانمندی از میان دانش‌آموزان شرکت‌کننده شناسایی و معرفی شد.
*هنگام خروج نماینده بویراحمد از سالن جشنواره حاضرین او را مورد تشویق قرار دادند.
*زهرا زمانی عضو شورای شهر یاسوج در این مراسم مورد استقبال بانوان قرار گرفت.
* اسماعیل رحیمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد که با لباس رسمی ورزشی به این جشنواره آمد و مجری برنامه او را مورد تمجید قرار داد.
*رحیمی در برگزاری این جشنواره تلاش‌های زیادی کرد که معاون امور ورزش اداره‌کل نیز از او قدردانی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تا
Iran, Islamic Republic of
میگم عدل مهندسی چی داره
شمیم
Iran, Islamic Republic of
در برابر قرآن بیشتر ظلم به ورزش در زمان تاجگردون وزارع به استان شده وچه //که داره میشه آخه خدایی در زیر ساختها در قهرمانیها وغیره چه کاری شده که این نیرویی که زمانی کاردان ورزش استان بوده وخیلی بهتر از این توی استان داریم به واسطه نفوذ همشهریها در وزارت ورزش وتاجگردون ///زارع //بیاد تواستان///زارع بی ///زارع بی ///
نارمک
Iran, Islamic Republic of
با این نمایشها که قهرمان ساخته نمیشود ورزش نیاز به پول دارد خیلی از ورزشکاران ما به طرف مواد مخدر ودیگر مشکلات رفته اند بخدا از این نمایشها چندین برابرش انجام شده هیاتها پول می خواهند استعدا پیدا شود بعد سرکوفت ونابود شود یعنی چه خدایی
نارمک
Iran, Islamic Republic of
چرا سالن خلوته اون هم مرکز استان با این جمعیت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
شقایق
Iran, Islamic Republic of
شنیدم نامه ودستور حکم قطعی یکی از بهترینها وزحمتکشان استان که در استان دیگر خدمت می کن تا دفتر..که بچه مازندران است رفته وآنجا با دستور تاجگردون و زرنگی منتقمی از این فرصت استفاده کرده وآقای علوی که از نیروهای مازندرانی وزمانی کاردان ورزش این استان بوده جایگزین این نیروی بومی باتجربه قهرمان ملی زجر کشیده ورزش شده تاکی باید توی این مملکت ونظام.. اسلامی بی عدالتی وناحقی موج بزند واسم وسلوک خود را به نام آقاسرور ومولی امام علی (ع)آغشته میکنند تاکی باید تاجگردون وسایرین .برود .
شقایق
Iran, Islamic Republic of
.. سر مردم نگزارید مردم می فهمند چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/. .........................................................این انقلابی بود که با خون هزاران شهید آبیاری شده این انقلاب ودولت امام است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شک دارم توی روز روشن .. میشه ......
ندای حق
Iran, Islamic Republic of
از همه چیز خسته شدیم از...می کردند >....................................ف
شما
Iran, Islamic Republic of
همشون ...
علی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون تو همه مسایل باید دخالت کنه نمیدونم چرا ایشان باید همه جا سر بکشه اظهار نظر کنه
Iran, Islamic Republic of
دلم برای ..میسوزد که ... باشه
Iran, Islamic Republic of
آخ سی...انقلاب کردیم که چوب بازی کنیم یا انقلاب کردیم که ایران رو بسازیم و ببریم جلو ...
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضا ی جامعه ی مدرسین در کتابخانه مدرسه فیضیه ( ۸/ ۹/ ۱۳۷۴ )
مرز حلال و حرام
این که ما بگوئیم موسیقی بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی است ، نه ، من به این معتقد نیستم که موسیقی یک چنین کششی داشته باشد ، اما بهترین راهش را این نمی دانم .... من نمی توانم به طور مطلق بگویم که موسیقی اصیل ایرانی ، موسیقی حلال است ؛ نه ، این طور نیست . بعضی خیال می کنند که مرز موسیقی حلال و حرام ، موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی غیر سنتی است ؛ نه ، این طور نیست . آن موسیقی که منادیان دین و شرع همیشه در دوره ها ی گذشته با آن مقابله می کردند و می گفتند حرام است ، همان موسیقی سنتی ایرانی خودمان است که به شکل حرامی در دربارهای سلاطین ، در نزد افراد بی بند و بار ، در نزد افرادی که به شهوات تمایل داشتند و خوض در شهوات می کردند ، اجرا می شده ؛ این همان موسیقی حرام است . بنابر این ، مرز موسیقی حرام و حلال ، عبارت از ایرانی بودن ، سنتی بودن ، قدیمی بودن ، کلاسیک بودن ، غربی بودن یا شرقی بودن نیست ؛ « مرز » آن چیزی است که عرض کردم . البته الان دستگاه هایی هستند که دارند ممیزی می کنند ؛ اما من خیل هم اطمینان ندارم که این ممیزی ها صد در صد درست باشد . گاهی می آیند به ما می گویند که یک نوار بسیار بد یا مبتذل را دارند به صورت مجاز پخش می کنند ؛ گاه هم ممکن است عکس این اتفاق بیفتد . نمی دانم واقعا ً این ممیزی ها چقدر از روی واقع بینی و ضابطه بندی انجام می گیرد ؛ به نظرم می رسد که موسیقی می تواند انسان را غرق در ابتذال و فساد و پستی بکند . می تواند هم این نباشد و می تواند عکس این باشد ؛ مرز حلال و حرام این جاست .
علی
Iran, Islamic Republic of
به خدا چهره تاجگردون نشون میده که از ناراحتی و فشار داره منفجر میشه ....بابا یه کم ظرفیت داشته باش اینقدر .. مباش....اغی تاجگردون ...تحمل کن ... سی همه رو شده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدایی زارع وهاشمی .. تاجگردونند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
...یست ...خاک .........گریه ..................زاری...........................بدبختی ................در......................خجالت ..................ب. .........................
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1