تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۲۲۷۲۶۲

واکنش شدید جمعی از جوانان اصلاح طلب به خبر انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد یاسوج

۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛جمعی از جوانان اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متنی نسبت به خبر انتصاب رئیس جدید دانشگاه یاسوج واکنش نشان دادند.
این متن به شرح زیر است؛
دانشمند فرزانه
جناب آقای دکتر حمید میرزاده
ریاست محترم عالیه دانشگاه آزاد اسلامی
باسلام
چند روزی است که خبر انتصاب آقای دکتر آرمین محمودی به سرپرست دانشگاه های آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد و واحد یاسوج از سوی حضرت عالی در رسانه های این استان مطرح گردید است.
با توجه به اینکه این انتصاب همه ی نخبگان و سیاسیون را شگفت زده نمود نیازمند است که مواردی در این باب خدمت حضرت عالی و هیئت محترم امنای محترم دانشگاه آزاد مطرح گردد.
۱-انتصاب دکتر آرمین محمودی به ریاست بزرگترین مجموعه ی عالی استان کهگیلویه و بویراحمد مغایر با سیاست کلی دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. ایشان در سال ۸۸ رئیس ستاد شخصی بود که بزرگترین حملات و هجمه ها را بر علیه دانشگاه آزاد و بنیان گذار فقید آن انجام داد.ایشان به قدردانی همین همکاری توانست ریاست دانشگاه آزاد واحد گچساران را در دوران غصب دانشگاه آزاد بدست بیاورد.
۲-همانطور که مستحضر هستید یکی از ویژگی های بازر مدیریت و شعار حضرت عالی بحث مدیریت قوی و تخصص گرایی در دانشگاه آزاد است. اما سوال اینجاست که چطور شخصی باید به ریاست دانشگاه های آزاد یک استان برسد که توانایی مدیریت یک واحد مانند واحد گچساران را نداشت و این واحد در زمان ریاست ایشان با بدهی های زیادی روبرو شد و تا آستانه ی انحلال پیش رفت.
۳-همه ی ما می دانیم که دانشگاه آزاد یک مجموعه ی بزرگ غیر انتفاعی است و هیچ وابستگی به دولت ها ندارد اما سیاست کلی این دانشگاه در حال حاضر در هماهنگی با دولت اعتدال است. آقای دکتر آرمین محمودی در زمان ریاست خود با اساتید، کارمندان و دانشجویانی که در انتخابات ریاست جمهوری حامی کاندیداتوری دکتر روحانی بودند برخورد کردند و فضای پلیسی خفقان آوری را برای حامیان دکتر روحانی در دانشگاه ایجاد کردند. همچنین ایشان در دو ماه مانده به انتخابات بدون اطلاع دانشجویان، از طرف آنها نامه ای به سعید جلیلی و باقری لنکرانی فرستادند و از آنها دعوت نمود که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نماید. بعد از رسانه ای شدن این موضوع دانشجویانی که اسامی آنها را آن دعوت نامه برده شده بود اظهار بی اطلاعی و به دانشگاه اعتراض کردند که از سوی مسئولین دانشگاه مورد تهدید قرار گرفتند.
۴-در سال ۹۲ میزبانی برگزاری کنگره ی ملی بی بی حکیمه(س) با بودجه ای بالغ بر یک میلیارد تومان به دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران داده شد. با توجه به اینکه دبیر علمی این کنگره شخص دیگری از روحانیون معتمد استان بود ایشان خود را به عنوان دبیر کنگره معرفی نموده و با برخی اقدامات مقلاتی را انتخاب نمودند که همگی از طرف اشخاص صاحب نفوذ بوده بدون اینکه از طرف داوران انتخاب شده باشند. نحوه‌ی برگزاری این کنگره موجب اعتراض بسیاری از پژوهشگران دینی و مذهبی گردید.
۵-ایشان در زمان ریاست بر دانشگاه آزاد با توجه به کاهش دانشجو و درآمدهای دانشگاه هیچگونه تلاشی برای مدیریت مالی این دانشگاه ننمود و علاوه بر آن حتی هزینه های جاری دانشگاه نسبت به گذشته افزایش پیدا کرد، به طوری که تنها شعبه بانکی دانشگاه هم بدلیل نبود گردش مالی دانشگاه تعطیل شد.
۶-علیرغم زیان دهی واحد گچساران در زمان مدیریت دکتر آرمین محمودی ایشان همواره از بیشترین حقوق و مزایای ممکن که بالغ بر ۱۲ میلیون تومان در ماه می‌شده است از دانشگاه آزاد دریافت می‌کردند، که در همان ماه با هشت روز حضور در دانشگاه اضافه کاری ۱۲۰ ساعته دریافت کرده است.
اشکالات زیادی هم وجود دارد که بخاطر محدودیت در اینجا قابل ذکر نیست و با همه ی مدارک مورد پیوست می‌شود.
لذا ما جمعی از جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از حضرت عالی تقاضا داریم باتوجه به شرایط موجود این استان و موارد مطرح شده، در خصوص این انتصاب تجدید نظر بفرمائید که بتوانیم همچون گذشته به مدیریت قوی حضرت عالی در دانشگاه آزاد که توانست دوره ی بحرانی را پشت سر بگذارد ببالیم.
با تشکر
جمعی از جوانان اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
ک..جم کو...
طرفدار جریان.. طلب.
کارمنددانشگاه گچساران
Iran, Islamic Republic of
محمودی دو سال رییس دانشگاه گچسارن بود.موقعی که آمدن۴میلیارد توحساب داشتیم .موقعی که رفت ۴/۵میلیارد بدهی رو دست دانشگاه گذاشت.الان با دکتر ملک زاده همه بدهیها رفته ودانشگاه سود ده شده.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
صبرکنید
رفیق
Iran, Islamic Republic of
متاسیفم متاسفیم متاسف قحطی آب بر قحطی رجال اثر گذاشته
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1