تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۵۲
کد مطلب : ۲۲۷۲۶۰

از افتتاح ۴۸ طرح در دنا تا بوسه «حاج زارع» بر فشنگ برنو (+ تصاویر)

۹
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد و هیئت همراه در سفر به شهرستان دنا  ۴۸ طرح عمرانی و اقتصادی این شهرستان را افتتاح و کلنگ‌زنی کرد.
به گزارش کبنا نیوز از سی‌سخت، در این سفر و در نوبت عصر  پروژه چهار خطه شدن ۱۲ کیلومتر از محور یاسوج – سمیرم که یکی از پر خطرترین محورهای مواصلاتی استان است افتتاح شد. طول این محور  ۹۰ کیلومتر است که  مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه این ۱۲ کیلومتر از تعریض و چهار خطه شدن این محور شده است.
سید موسی خادمی استاندار در حاشیه بهره برداری از این پروژه تسریع در روند محورها و جاده های مواصلاتی استان را از اولویت‌ها خواند و گفت: امروزه یکی از مطالبات مهم مردم مناسب سازی محورهای برون شهری و روستایی در استان است.
پس از افتتاح این پروژه، زمین چمن مصنوعی روستای «گندی خوری» با حضور استاندار و مسئولین استانی افتتاح شد. این چمن مصنوعی در زمینی به مساحت هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم توجه ویژه به پروژه های ورزشی و زیر ساخت های آنرا در حقیقت توجه به سلامت روح و روان و ایجاد نشاط و امید در سطح جامعه دانست.
وی از همه مسئولان استانی خواست در جهت فرهنگ سازی در حوزه ورزش و جوانان تلاش و برنامه ریزی کنند.
کلنگ زنی مرکز بهداشت و درمان روستای توت نده که یکی از پر جمعیت ترین روستاهای بخش مرکزی شهرستان دنا است برنامه بعدی سفر استاندار به شهرستان دنا بود. در این آئین کلنگ زنی غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت.
این طرح بهداشتی و درمانی با اعتبار ۶ میلیارد ریال و در متراژ ۳ هزار و ۲۵۰ متر مربع با زیربنای ساختمان در حدود ۲۴۰ متر مربع کلنگ‌زنی شد.
امروز همچنین  با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان دنا ۱۸ واحد مسکونی دو معلولی با اعتباری حدود ۷ میلیارد ریال  کلنگ زنی و افتتاح شد که از این مجموع ۵ واحد به بهره‌برداری رسید و ۱۳ واحد دیگر تا پایان سال جاری تحویل نیازمندان سازمان بهزیستی استان خواهد شد.
کلنگ‌زنی طرح هادی روستای میرزا علی به نمایندگی از ۱۲ روستا و با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال که بیش از ۸۵۰ نفر جمعیت را  در بر می‌گیرد از دیگر طرح های افتتاحی در این سفر بود.
آخرین برنامه از  افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی و اقتصادی در شهرستان دنا با حضور استاندار، کلنگ زنی گازرسانی به ۱۲ روستای این شهرستان با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال بود که در این طرح  ۵۴۷ خانوار با جمعیت ۲۱۷۸ نفر  از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

رحیمی پور
Iran, Islamic Republic of
درود بر جهادگر خستگی ناپذیر حاج زارعی عزیز
روشن رو
Iran, Islamic Republic of
تشکر و سپاس فراوان از نماینده ی مردمی شهرستان های بویراحمد و دنا مردمی بودن و صداقت و فروتنی از خصوصیات برجسته ی این خدمتگزار شریف است.تندرست و سربلند باشی حاجی عزیز
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بوسه بر محصول کشور چکسلواکی، استغفر اله...
Iran, Islamic Republic of
بوسه بربرنوحنده داره
نا شناس
بوسه بر فشنگ و کشتن حیوانات از عوامل ترویج خشونت در جامعه می باشد کاش مسئولین ما میدانستند که الگوی جوانان هستند
Iran, Islamic Republic of
یکی نی وزارع بگو آخه. تفنگ چین بی که فشنگ برنونه بوس ایکنی ای گپ طوم چه ایدا
جکی
Iran, Islamic Republic of
گفتم شاید ایخو .. رابا دندون باز کنه.جلل خالق وچیل ندبه
Iran, Islamic Republic of
هر چه دل تنگتو ایخا بگید ...این حرفها ناشی ا..ی درونییتان است
Iran, Islamic Republic of
اا
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1