تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۲۲۷۲۴۶

افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۸ طرح و پروژه در شهرستان دنا

۱
۰
کبنا ؛همزمان با پنجمین روز از دهه فجر ۴۸ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان دنا افتتاح و کلنگ زنی شد.
به گزارش کبنا نیوز، همزمان با پنجمین روز از دهه فجر، ۴۸ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۴۲۰ میلیارد ریال با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مدیران استانی و مسئولین محلی در شهرستان دنا افتتاح و کلنگ زنی شد.
سیدموسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آئین بهره برداری و کلنگ زنی ۱۵ طرح و پروژه به نیابت از دیگر طرح ها و پروژه های این شهرستان با تبریک سی هشتمین طلیعه فجر انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس و امام شهیدان را گرامی داشت.
خادمی، اظهار داشت: این طرح ها و پروژه ها در بخش های کشاورزی، برق رسانی، فرهنگی، ورزشی، مسکن، طرح هادی و گاز رسانی است.
وی در آئین کلنگ زنی کانال آبرسانی و آبیاری قطره ای باغات قلعه مرکزی سی سخت، گفت: این طرح در زمینی به مساحت ۸۰ هکتار با اعتبار هشت میلیارد ریال به نمایندگی از شش طرح کشاورزی کلنگ زنی می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، یادآور شد: امروز در این شهرستان شش طرح با اعتبار ۶۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در بخش کشاوری عملیات اجرای آن آغاز می شود.
خادمی، با اشاره به اینکه ۱۴۰ خانوار از مزایای این طرح ها بهرمند خواهند شد، به اقلیم منطقه ای، شرایط آب و هوایی و زمین حاصل خیز شهرستان دنا اشاره و بیان داشت: این منطقه از استعداد خدادادی برای توسعه باغات برخوردار است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، از متولیان امر خواست نسبت به تامین آب و توسعه باغات این شهرستان بیش از پیش توجه داشته باشند.
خادمی، مشارکت مردم و همکاری با جهاد کشاورزی برای قطره ای کردن و عبور از روش های سنتی را خواستار شد و تاکید کرد: تلاش شود با فرهنگ سازی مناسب آبیاری جدید و مدرن را در سطح استان گسترش داد.
وی مدیریت و برنامه‌های زمانبندی برای تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌ها را خواستار شد و تاکید کرد: فاصله میان کلنگ زنی و افتتاحیه طرح ها و پروژه ها را به حداقل برسانند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، راه اندازی طرح های رفاهی و تفریحی در این شهرستان را با توجه به توریسم پذیر بودن منطقه و شرایط اقلیمی خاص از راه های توسعه و شناسائی ظرفیت های شهرستان عنوان کرد.
ادای احترام استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهدای گمنام شهرستان دنا

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیران کل استانی، مسئولین شهرستانی به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور در جوار قبور مطهر شهدای گمنام شهر سی سخت، ضمن گرامی داشت یاد امام شهدا، یاد شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین، ساماندهی گلزار شهدا را از وظایف و رسالت دولت خواند و گفت: در تلاشیم با اختصاص اعتبار مناسب، گلزارهای شهدای استان را ساماندهی و جاده دسترسی به این گلزارها را مناسب سازی کنیم.

خادمی و هیئت همراه همچنین در دیدار با خانواده معزز شهید مهدی رهنما در شهر سی سخت، شهیدان را قهرمانان و افتخار آفرینان ایران اسلامی خواند و اظهار داشت: مردانگی، جانفشانی ها و از خود گذشتگی های شهیدان همچون نوری درخشان بر تارک انقلاب شکوهمند اسلامی می درخشد.
وی دیدار با خانواده شهیدان را پاسداشت راه و انگیزه ناب آنان در دفاع از ارزش ها و کیان انقلاب اسلامی عنوان کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد، یاد شهدا و گرامی داشت خاطره آنان را در گرو سرکشی از خانواده معظم آنان دانست و اضافه کرد: در همه برنامه ها و مناسبت ها، سرکشی و دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان در صدر برنامه های دولت است.
وی از مدیران استانی به ویژه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خواست که دلجوئی از این خانواده ها و تلاش برای رفع مطالبات آنان را در دستور کار خود قرار دهند.
خادمی، از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خواست به صورت ویژه مسکن خانواده شهدا و ایثارگران را پیگیری و نسبت به تامین تسهیلات ویژه ساخت، بازسازی و مرمت منازل با آنان همکاری داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
باغ های قلعه مرکزی ۳۸ هکتار است نه ۸۰هکتار آمار دروغ
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1