تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۲۲۷۲۲۲

حمایت جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از «محمودی»؛ صاحبان این نامه‌ها پایگاهی در بین دانشجویان ندارند

۱۷
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با ارسال متنی از «دکتر محمودی» رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد حمایت کردند.
این مطلب به شرح زیر است؛
 
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر محمودی
سلام علیکم
همانگونه که مستحضرید دانشگاه ازاد اسلامی واحد یاسوج در مدت سرپرستی مدیریت فعلی دچار مشکلات عدیده ای در زمینه های علمی، اموزشی، فرهنگی و خدماتی گردید  به گونه ای که چشم انداز روشنی از بهبود وضعیت وجود ندارد و سنگینی این بار بر دوش دانشجویان بوده است.
در دیر هنگام بودن این تغییر شکی نیست، اما با این حال برای آینده ای بهتر هنوز هم می توان امید داشت.
در این چند روز اخیر که صحبت از این تغییر مطرح شده است، عده ای معلوم الحال که عاملین التهابات در دانشگاه می باشند برای ادامه داشتن وضع کنونی دانشگاه دست به مسموم کردن فضای رسانه ای زدند و در نامه ها و بیاناتشان بجای پیگیری دغدغه و مطالبات اصلی دانشجویان پیرو تعصبات سیاسی و جریانی و تحجرات حزبی خود بوده اند.
به نظر می رسد این افراد بدنبال تحقق دو هدف عمده می باشند:
۱ – منافع شخصی و جریانی
۲ – باج خواهی و سهم خواهی های سیاسی
افرادی که هم اینک دایه دار پیشرفت دانشگاه ازاد هستند خود عاملین پسرفت دانشگاه و تبدیل یافتگی آن به باشگاه سیاسی می‌باشند.
چنین افرادی منافع حزبی و جریانی را بدلیل به خطر افتادن منافع شخصی بر ارتقاء جایگاه علمی و فرهنگی دانشگاه ترجیح می‌دهند و برایشان فرقی نمی کند که توانایی افراد و عملکرد ان ها در چه رتبه و درجه ای است.
جناب اقای دکتر محمودی
هر آن چیزی که جریان دانشجویی خواهان آن است بدون شک با خواست و نظر چنین افرادی در تضاد می باشد. انتظاری که از حضرتعالی می رود این است که با فاصله‌گرفتن از چنین جریاناتی و عدم توجه به خواست و اراده ان ها توجه خود را معطوف به تغییرات مثبت در داشگاه نمائید و به شما این اطمینان را میدهیم که صاحبان نامه‌هایی که به گونه ای با حضور شما در این جایگاه اعلام مخالفت کرده اند، پایگاهی در بین دانشجویان ندارند چرا که رد یا تائید جنابعالی از سوی اکثریت دانشجویان دانشگاه، بستگی به عملکرد شما در آینده خواهد داشت.
در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای جنابعالی، متذکر می‌شویم که ادامه روند فعلی دانشگاه به صلاح نیست و برای بهبود وضعیت نیازمند عزمی جدی و فارغ از نگاه های جناحی و سیاسی و همچنین استفاده از مشاوران و مدیران متعهد و دلسوز می‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اسلام
Iran, Islamic Republic of
تا کور شود هر آن کس که نتوان دید
انتصاب به جا و شایسته دکتر محمودی را به جامعه دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض می نماییم
ضحاک
Iran, Islamic Republic of
دکتر محمودی انسانی شایسته توانمد ودارای قدرت اجرایی هستند افرادی که برای تخریب دکتر دست به هر کاری می زنند به هدف خود نخواهند رسید محمودی کارنامه درخشانی در دولت تدبیر وامید داشته است وارامش را به دانشگاه بر می گرداند
موسوی
Iran, Islamic Republic of
خوشا بحال جناب اقای دکتر محمودی که این همه طرفدار داره و حتما این تعاریف برازنده ایشان هست
Iran, Islamic Republic of
محمودی داره برای خودش امضا جمع می کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اگر مرد هستید مشخصات و معدل خودتون رو بنویسید. والسلام.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار سلام. مدیریت استراتژیک خوندی اونوقت دانشگاه ازاد اینطور باید بره در حاشیه؟ عجب مدیریت استراتژیکی خوندی. خسته نباشی. استراتژی شما در زمینه انتصابات چیه؟ آقای "دکتر" خادمی کاش یه رزومه علمی از خودت و آرمین محمودی منتشر میکردی.
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه مدیر کارآمد و تونمند که کارنامه تایید شده داشته باشد می خواهد. و باید با نظر هیات علمی و کارکنان تمام واحدهای استان انتخاب شود
دکتر حامد مرادیمحموداباد
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای دکتر ارمین محمودی انتخاب شایسته جنابعالی را به سمت ریاست دانشگاه ازاد استان تبریک عرض کرده وبرای شما ارزوی توفیق دارم.
عضو هیات علمی
Iran, Islamic Republic of
با حضور دکتر محمودی امید و فضای نشاط و شتاب علمی در دانشگاه رونق خواهد گرفت ایشان مرد علم و عمل و پر تلاش و کارآمد است تبریک به ایشان و سپاس از ریس دانشگاه آزاد کشور بخاطر این انتخاب هوشمندانه
دانشگاه گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر دکتر محمودی ،تبریک عرض میکنم
گچساران
Iran, Islamic Republic of
آدم ... جناب محمدی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این همه میان ومیرن اینم مثل بقیه .متاسفانه شهر ما شده طایفه بازی .هر روزی یکی رییس میشه .اینا همشون فقط به فکر منافع خودشون و نزدیکاشون هستن.
ع ه ن. رز
Iran, Islamic Republic of
........که آرمین محمودی میخواد بشه رییس دانشگاه ....است .واقعا برای این سیستم آموزشی .
.. تو دانشگاه گچساران در بیارین
دوست
Iran, Islamic Republic of
مایه تاسف است برای دانشگاه آزاد کسی را برمی گزیند که فقط به دنبال منافع خودش است .مدتی ریاست واحد گچساران بودند چه کار مثبتی انجام داد ند بجز کمر همت برای نابودی آن واحد فقط دنبال ماموریت رفتن بود بدانید .خدا را گواه میگیرم این گفته ها واقعیت است*
محمدی دانشجوی ارشد
Iran, Islamic Republic of
ایشان هم سابقه درخشانی در کارنامه خود دارد و هم اینکه از نیروهای جوان و خوشنام استان میباشد و ازاین انتخاب کمال تشکر و قدردانی رو داریم
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
اصلاحاتی ها .. /../با آمدن ولایتی کارتان تمام است
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاجی خان
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1