تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۲۲۷۱۸۵

بیانیه انجمن اسلامی دانشگاه آزاد یاسوج در حمایت از «آل‌بویه»

۸
۰
کبنا ؛انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با ارسال پیامی از آل‌بویه رئیس فعلی دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد حمایت کرد.
متن این بیانیه به شرح زیر است؛
«ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»
(خداوند وضع و حال هیچ قومی را عوض نخواهد کرد مگر آنکه انسانها خودشان وضع و حال خودشان را تغییر دهند)
باسلام خدمت دانشمند گرانمایه جناب آقای دکتر میرزاده
ریاست عالی دانشگاه آزاداسلامی کشور
و با درود به روان زنده یاد آیت اله هاشمی و تمامی رهروان راه اعتدال و ادامه دهندگان راه اعتدال
احتراما به استحضار عالی می رساند:انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با هزاران عضو بعنوان باسابقه ترین تشکل استان کهگلویه و بویراحمد در راستای اهداف جنبش دانشجویی که همانا روشنگری جامعه و مقاومت دربرابر هر نوع انحراف و سوء تدبیر بوده است، بر خود لازم دیده تا مسائل و حقایق را در باب شایعه تغییر جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج  را بدون حب و بغض منتقل نماید ،باشد که به حسن تدبیر و اقدام به موقع،جلوی اقدامی که بی شک نتیجه ای جز ندامت از یک سو و خونابه اهل فضل از سوی دیگر است گرفته شود.
در چند روز اخیر گروهی از منفعت طلبان تند رو مترصدان و انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ از همه توان و ابزارهای ارتباطی جهت تغیر ریاست واحد یاسوج (جناب آقای دکتر آل بویه) که بحق یکی از نیروهای متخصص و با تجربه بوده و در سابقه علمی و اجتماعی خود رزومه روشن و قابل دفاعی دارد کمک گرفته اند. این در حالیست که اقدامات دکتر آل بویه وتلاش های ایشان جهت پیشبرد اهداف علمی دانشگاه بر کسی پوشیده نیست.
اما درمقابل گزینه نامبرده به نام آقای آرمین محمودی مدیری پر حاشیه بوده که در زمان صدارت فرهاد دانشجو  مدارج  ترقی را به لطایف الحیل طی نموده و موفق شد در همان دولت با حکم فرهاد دانشجو ریاست دانشگاه آزاد واحد گچساران را در دست بگیرد
دردوران دوساله مدیریت در گچساران هم  به خاطر عملکرد غیرقابل قبول و تنگ کردن عرصه برفعالیت های دانشجویی درآن واحد، باشروع کار دولت تدبیر امید کنار گذاشته شده است. هنوز جنبش دانشجویی فراموش نکرده است در۸سال دولت گذشته  چگونه با تشکل های دانشجویی منتقد برخورد می‌کردند و به تعطیلی انزوا می‌کشاندند و هنوز از خاطر ما نرفته که در چندسال اخیر در حق مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و نیروهای منتسب به آن مرحوم چه جفاهایی که روا نکردند. شاید سالها زمان لازم باشد تاعواقب تلخ آن مسائل نظیر غصب هجده ماهه دانشگاه آزاد اسلامی و منزوی کردن نیرو های اصلاح طلب و برخورد های قهر آمیز فراموشمان شود.دریغ که بی کسی چه سخت و تلخ است. هنوز داغ از دست دادن مرحوم آیت الله هاشمی التیام نیافته که عده ای منفعت طلب، اگر نگوییم غاصب، بی آنکه پیام مردم در انتخابات ۲۴خرداد و هفت اسفند را شنیده و درک کرده باشند دست به کار شدند که با دهن کجی به رای ملت و به خاطر منافع شخصی و گروهی خود بر دانشگاه ها چنگ انداخته و از هیچ کوششی فروگذاری نمی‎کنند، این درحالی است که رئیس فعلی جناب دکتر آل بویه اصلاحطلب و حامی دولت و شایسته و پاک دست که از هیچ تلاشی در راه پیشرفت علم و سیاست و فرهنگ دریغ نکرده است، انجمن اسلامی دانشجویان در چهار چوب حقوق حقه دانشجویی خواهان جلوگیری از تغییر نیروهای دلسوز ومعتدل و حامی دانشجو می‌باشند، آیا سزاوار است چنین شخصی با این سابقه جایگزین انسان شایسته، شجاع و همسو با دولت تدبیر و امید شود.
باتوجه به شعار دولت تدبیر امیدو برنامه های هیآت امنا و همچنین به کارگیری مدیران توانمند علمی،باتجربه و خوشنام خواهشمندیم بدون توجه به فشار های غیر منطقی و غیر علمی منفعت گرایان نسبت به تمدید حکم ریاست جناب آقای دکترآل بویه در دانشگاه آزاد یاسوج ،مساعدت لازم را مبذول ،تاهمچنان تشکل های دانشجویی به امیدفردایی روشن به مددچشمان بیدار و آگاه جامعه با کوشش بیشتری ایفا نقش نمایند.انشاالله
انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره )دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج
نام شما

آدرس ايميل شما

....
Iran, Islamic Republic of
نباید تجربه دانشگاه آزاد گچساران تکرار شود. دانشگاههای آزاد اسان نیاز به نیرویی دارند که تحول اساسی در واحدها ایجاد کند. دانشگاهی با این قدمت و عظمت که خدمات فراوان و ارزشمندی از جهت ایجاد اشتغال پایدار برای کارکنان و هیات علمی و عمل به اصل ۴۴ قانون اساسی داشته. و باعث ارتقا علمی و آموزشی و اقتصادی و ... استان شده اکنون در این برهه نیاز به نیرویی توانمند در جهت احیاء توانمندیهای گذشته و بهبود آن است.
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا تنها کسانی که درباره انتخاب رییس دانشگاه نظر و حق رای ندارند هیات علمی و کارکنانی هستند که قرار است با ایشان کار کنند. همه جای دنیا رییس دانشگاه با رای هیات علمی انتخاب می شود. تا تامین کننده منافع و مصالح و بهبود دهنده شرایط آن باشد نه اینکه آن را رو به عقب ببرد...
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان محترم از دانشگاه آزاد حمایت کنید. الان نیاز به حمایت از دانشگاهیست که زمانی خدمات ارزنده ای به شهرستان داشت و بیشتر مدیران از آن فارغ التحصیل شدند. خدمات به بهداشت و نفت و جوانانی که الان در ادارات شاغلند و زمانی باید برای ادامه تحصیل به بیرون از استان می رفتند. الان این دانشگاه ۳۰ ساله نیاز به حمایت همه جانبه دارد. نیاز به حمایت مسوولان دارد. شرکنهای دانش بنیان باید راه اندازی و حمایت شوند. لطفا سری به دانشگاه بزنید و با کارکنان و هیات علمی هم اندیشی داشته باشید.
بهار
Iran, Islamic Republic of
درودها به دانشجویان اصلاح طلب

منفعت طلبان هنوز دست از سر اصلاحات برنمیدارند و اگر جلوی ریاست محمودی گرفته نشود قطعا خطرات طایفه گرایی در پیش است چرا که ایشان منتسب به نماینده است.
علی
Iran, Islamic Republic of
دکتر آل بویه آدمی باسواد هست قابل قیاس با محمودی نیست
موسوی
Iran, Islamic Republic of
براتون متاسفم... میکنید
در ضمن شما از کجا میدانید که دکتر محمودی در گچساران...چرا مانند همین دولت که عادت.. به مردم را دارد شما هم د.. البته از طرفداران.. بیشتر این نباد انتظاری بیشتر از این داشت
من خودمم
Iran, Islamic Republic of
این بیانه رو داریوش ارجمند براشون نوشته است چون خودشان توانایی نوشتن بیانیه ندارند
جواد
Iran, Islamic Republic of
خدایی .به اصلاحات است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1