تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۳۱
کد مطلب : ۲۲۷۱۸۴

انتقاد «لاهوتی» از استاندار کهگیلویه و بویراحمد / خادمی هم تفکر اصلاح‌طلبی ندارد و هم قوم‌گرایی را رواج داده

۲۳
۰
کبنا ؛نشست جمعی از اصلاح اصلاح طلبان کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی با سید قادر لاهوتی از چهره‌های شاخص اصلاح طلبان استان و برخی از جوانان اصلاح طلبان در دهدشت برگزار شد.

به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، سید قادر لاهوتی چهره شاخص اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ایام دهه فجر گفت:جا دارد یادی کنیم از یکی از حواریون و یاران امام و انقلاب مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و همچنین جا دارد یادی کنیم از کسانی که زحمت کشیدند و گمنام مانده اند.
این استاد دانشگاه با اشاره به حوادث سال ۵۷تصریح کرد:کسانی که هم سن ما هستند سال ۵۷را به خاطر دارند دارند که چه سال بسیار پر تب و تابی بود.و اما عزیزانی که سنشان قد نمی دهد هر چند تاریخ را خوانده اند اما متاسفانه تاریخ های امروزی بدلیل اینکه رعشه می افتد در دست دچار تحریف می شود.
لاهوتی با اشاره به اینکه ملت ایران بهای سنگینی برای پیروزی این انقلاب داده اند و شعار مردم ،استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود و هیچ نیرویی نمی توانست در برابر مردم سد شود و نظام شاهنشاهی در برابر مردم مثل تار عنکبوتی پاره شد و از بین رفت.وی بیان کرد:عزیزان همه فرهنگی و اهل مطالعه هستید و قطعا کتاب قلعه حیوانات را خوانده اید که همه با هم انقلاب می کنند منتهی بعداز مدتی اغنیا ،فقرا را زیر پا می گذارند و افراد فقط جایگاهشان عوض می شود.
دکتر لاهوتی با اشاره به نیروها و یاران مظلوم امام (ره)ابراز کرد:در این ایام جای آنهایی که در کنار امام بودند و الان برکنار هستند هم خالی است و جا دارد حالا که ما نمی توانیم مثل آنها باشیم جرات یادآوری آنها را داشته باشیم و بسیار اسف انگیز است کسانی که انقلاب گر بودند ،حالا به عنوان ضد انقلاب معرفی شده اند و البته این سنت تاریخ است.و امیرالمومنین در نهج البلاغه می فرماید:قدرت باید جا به جا شود تا فساد نیاورد.
این فعال سیاسی تاکید کرد:خیلی صیانت نفس و قدرت روحی می خواهد وقتی  کسی به قدرت رسید خودش را حفظ کند و به حریم دیگران تجاوز نکند،ما انقلابی کردیم و همه دست در دست هم بودیم اما اصل روانشناسی می گوید که آدم هاسعی می کنند ولی نعمت خود را نادیده بگیرند تا خودشان دیده شوند.
لاهوتی در ادامه با اشاره به سال ۹۶و انتخابات بیان کرد:سال پرخطر و مخاطره آمیزی در پیش داریم ،عزیزان می دانند که رئیس جمهور فعلی کاندیدای اصلاح طلبان نبود منتهی بعداز حذف کاندیداهای مورد نظر از ترس عقرب به اژدها پناه بردیم و می دانید که بننده از روز اول گفتم این برادر مانیست و با وعده هایی پیش آمد مردم را به صحنه آورد و خودش صحنه را ترک کرد.
وی با اشاره به وزارت کشور  گفت:کسانی که در وزارت کشور خدمت کرده اند و یا اطلاع و دستی بر آتش دارند می ذانند که وزیر کشور هر دولتی نمودار رویکرد آن رئیس جمهور است .وی ضمن انتقاد از وزیر کشور دولت تدبیر و امید دکتر روحانی تاکید کرد:نمی شود رئیس جمهور باشی اما وزیر کشور با آن هماهنگ نباشد چون مجری سیاست های رئیس جمهور است و به همین خاطر اصلاح طلبان کشور هم دلشان خون است.و هم اکنون هم درصدد این هستند که رئیس جمهور را واردار کنند اندکی بهتر از این عمل کنند
این فعال سیاسی استان ضمن انتقاد از انتصابات در حوزه وزارت کشور گفت: معمولا در استان ها نیروهایی می گذارند که اسما به نام اصلاح طلب هستند و در واقع رقیب اصلاح طلبان هستند و بعضا رئیس ستاد های رقبای رئیس جمهور بوده اند.وی افزود:قطعا وقتی مدیر ارشد یک استان افکار مشخصی متناسب با اصلاح طلبی ندارد زیر دست ها هم وضعیتشان  مشخص است.
لاهوتی با اشاره به وضعیت مدیریتی کهگیلویه و بویراحمد و انتقاد از رواج قوم گرایی توسط استاندار اظهار داشت: با توجه به ارتباطاتی که با اصلاح طلبان سایر استان ها داریم آنها یک درد دارند و از این می نالند که استاندار همفکرشان نیست، اما درد ما مضاعف است و ما کسی را داریم که هم افکار اصلاح طلبی ندارد و هم قوم‌گرایی را در این استان رواج داده و  بعدها اگر ۱۰ استاندار بیاید با همین مشکل مواجه هستیم.
وی افزود: این نارضایتی اصلاح طلبان در کل کشور وجود دارد و بنده نمی توانم زبان رسای یک ملت باشم و زبانی به فصاحت سعدی می تواند این درد را بیان کند.
ما با توایم و با تو نه‌ایم اینت بلعجب       در حلقه‌ایم با تو و چون حلقه بر دریم
نه بوی مهر می‌شنویم از تو ای عجب     نه روی آن که مهر دگر کس بپروریم
از دشمنان برند شکایت به دوستان      چون دوست دشمنست شکایت کجا بریم؟
خبرهایی در راه است…
سید قادر لاهوتی بیان کرد: امیدواریم کارها به سامان شود و اصلاح طلبان در حال رایزنی هستند و خبرهایی در راه است و ما هم قطره ای از دریا که منبعث از درد جمعی است و  همین قطره ها هم رود می شوند و در جلساتی که با بالایی ها داریم معمولا از نظرات پائینی ها هم متاثر می شوند و امیدواریم که انشالله چاره اندیشی شود.
وی در ادامه بیان کرد: توصیه‌هایی به دوستان خود دارم  اینکه جریانی که ما افتخار حضور در آن را داریم و موسوم به اصلاح طلبی طبیعتا  ویژگی هایی دارد اولا:کسی که ادعای اصلاح طلبی می کند باید خودش مصلح باشد در غیر اینصورت خفته را خفته کی کند بیدارو توصیه به عزیزان که مطالعه داشته باشند برای تنویر روح و تنویر افکار دیگران و اینکه شعائر دینی را گرامی بداریم و در راهپیمایی ۲۲بهمن شرکت کنیم چرا که ما صاحبان اصلی انقلاب هستیم و اگر صحنه را خالی کنیم دیگران جای ما را خواهند گرفت.
این فعال سیاسی با اشاره انتخابات شوراها و اهمیت آن گفت: انتخابات شوراها اصل به جا مانده ای بود که با ریاست جمهوری سید محمد خاتمی و وزارت کشوری محتشمی پور این اصل به جا مانده را احیا کردند و تاثیر گذاری آن از انتخابات ریاست جمهوری بیشتر است چرا که ارتباط نزدیکی با مردم دارند.
لاهوتی بیان کرد: فارغ از حب و بغض ها و قوم گرایی که البته جز فرهنگ مردم است و نمیشه نادیده گرفت اما نیرویی های خطی  مستحکم و جریانی  را معرفی و حمایت کنید و   با ترکیب جریانی و طوایفی باشد.اما رنگ ما اصلاح طلبی است و در مرحله بعدی باقی مسائل می باشد.
وی باشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت:صلاح نیست همه اطلاعات را فعلا بیان کنم  و بعضی از چیزها در حالت فرضیه است و به صورت حکم در نیامده است ولی انشالله خیلی از دغدغه ها برطرف می شود و نکته ای که درد همه است این ابن الوقت هاست و به قول بابا طاهر خدا کی خوشش می آید که باغبان زحمت می کشد و  گل بپرورد خار در دستش  برود و خار در پایش می خلد و دیگری گلابش را  دیگران می برند.
لاهوتی گفت: مردم، ما و حتی گمنامان زحمت می کشند اما امتیازات را عده ای که در دولت دیگر چریدند و بعد در بهار پیروزی  سر می رسند و آن را تصاحب می کنند.وی افزود:اما  انشالله با همه این شرایط ما تابع سیاست های کلی اصلاحات هستیم  هر دستوری تجویز کردند علیرغم میل باطنی مجبور به اجرا هستیم اما با پرچم و استقلال خودمان و اگر واقعا کم مهری کردند ما به همان اندازه  که دوغ دادند پنبه می زنیم که ما بیابیم زحمت بکشیم و بعد عده ای که نه دویدند و نه زحمت کشیدند راحت بیایند مارا دوباره از صحنه بیرون کنند همانطور که در سطح ملی اینکار را کردند.
در این نشست دکتر کامرانی و  تعدادی از اصلاح طلبان به نمایندگی از مناطق و بخش ها صحبت نمودند که در بخش های بعدی اطلاع رسانی می شود. /منبع: افتونیو

نام شما

آدرس ايميل شما

Asia/Pacific Region
متن نظر شماسلام دوستان آقای لاهوتی ناراحته که میبینه یمسول هم استانی پیداشده که به فکر مردم استانشه وشب وروز درتلاش رو به پیشرفت استان ومردم غیور وشجاع لره لاهوتی بزار مردم لر ازاین فقر دربیان فقط بفکر خودتی واصطلاحاتی که سالهاست خرابش کردی ..
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا استاندری جناب موسی خادمی اصلاحات که به کنار . استان را هم با این تفکر قومی قبیله ایش سالها به عقب انداخت . ان شا الله که روزی مکافات تخلفات شدید مدیرانی که همچنان برای حفظ بقا خود حمایتشان می کند را بدهد .
همفکر
Iran, Islamic Republic of
توراخدا جناب لاهوتی شما هم دست کمی از جناب منطقیان درنابود کردن اصلاحطلبی درکهگیلویه نداری بذار مردم سر درد دلشون بنشینند
اصلاحطلب
Iran, Islamic Republic of
خادمی هم تفکر اصلاح‌طلبی ندارد و هم قوم‌گرایی را رواج داده...موافقم موافقم
علی
Romania
قادر لاهوتی اصلاحات کهگیلویه نابود کرد و حالا شروع کرده به تخریب چهره محبوب استان جناب دکتر خادمی
اصلاح طلب واقعی
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای لاهوتی عین واقعیت را فرمودید
شکر ...
Iran, Islamic Republic of
واقعا قوم گرایی را سرلوحه کارش کرده نمونش جلوگیری از تغییر معاون بهداشتی استان به سبب وابستگی فامیلی که دارند. متاسفانه کاری هم از دست کسی برنمیاد.
طاهری باشت
Iran, Islamic Republic of
ازروزنه امید،اقیانوس رامیتوان دید...شایددیر...اماحتمی.درودبرلاهوتی
مجمد
Iran, Islamic Republic of
نیروهای ک به لاهوتی نزدیک.هستن پست گرفتن و.از اقوام ایشان هستن پست گرفتن یکیش برادر لاهوتی هست مدیر.کل.دامپزشکی و آقای محنایی معاون استاندار آقای میر.محمدی مدیرکل ستادی استانداری آقای کامرانی مدیرکل و..................آقای عزیزی و.آقای فروزنده مدیرکل.... اگه استاندار قوم گرا است چرا این افراد پست گرفتن.. آقای لاهوتی هم شمارو میشناسن حتی آدم.های نزدیک به ..هستی
نیکنام
Iran, Islamic Republic of
هرکس دنبال آب ونونه یا باید >اصول گرا باشد و یا شبه اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
اقای لاهوتی ایشون کی هستن? لاهوتی
قوم گرایی در جلسه شما نمایان است. چرا از سران بویراحمد در این جلسه خبری نیست بازهم با این ترفند قصد دور زدن ایل بویراحمد به چشم می خورد
علی
Iran, Islamic Republic of
لاهوتی خودش مهره ای سوخته بیش نیست
سیدمجتبی
Iran, Islamic Republic of
سه سال است که اینجا ماندگاری ولی از .نیست یادگاری .
جای بسی تاسف که.. دراستان ما اعمالش نه تنها صدای رهبران سیاسی بلکه مردم معمولی مات کرده .اگه توجه کنید بین مدیران کل اکثرا تیره.. یابستگان سببی آنها را بکار گماشته .(ثبت احوال_بهزیستی_مدیرکل تبلیغات_دارایی _بحران_کتابخانه_دانشگاه دولتی_....)تورا خدا تایید کنید تا اینکه مردم آگاه شوند
Iran, Islamic Republic of
واقعا به حاضرین نشست توجه کنید بعد ببینید کی قومیت گرا است. آقای لاهوتی لطفا کمی آرام تر و مواظب بعضی اطرافیان خود باشید. این مسایل را داخلی حل و فصل کنید
قلندر
Iran, Islamic Republic of
تو که دم از این میزنی استاندار قوم گرایی میکنند از عکسهای جلسه شما معلومه همه آقایان از حوزه ثلالث هست و شک نکن هیچ کسی مثل خودت دم به قوم گرایی نمیزند
سوقی اصل
Iran, Islamic Republic of
شما که همیشه نفر سوم اصلاحات بودی
تاریخ مصرف شما تموم شده متخصص ادبیات فارسی
لنده ای
Iran, Islamic Republic of
فکرکنم کسیکه مسولیت داردنبایددراین جلسات شرکت کند،مسعودتقوی ،رییس تربیت بدنی دهدشت تو این جلسه ؟؟؟
دوست
Iran, Islamic Republic of
... مردمی که لاهوتی ب. دکتر!!!!فعل چریدن را برای آدمها بکار برده . یا خیلی .. یا خیلی ادبیاتش ضعیفه.
Iran, Islamic Republic of
توومنطقیان دیگه حناتون رنگ نداره بریددنبال کارتون مردم خودشون همه چیزرابهترازشما دوتا می دونن توچراازرستادحمایت نکردی وبهترین فرصت را ازاصلاح طلبان گرفتی .تابهانه دست منطقیان بدی که اصلاح طلبان را بکل نابودکنه
سرپ
اینها همش حوزه ثلاثند بعضی اصولگرا بینشون وجود دارد
علی
Iran, Islamic Republic of
دیه حنات رنگی نیاره لاهوت جون
خرم
Italy
واقعا دستت درد نکنه جناب دکتر .گل گفتی
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1