تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۲۲۷۱۷۳

حکمتی‌اصل: وظیفه پرستاری سنگین و ارزشمند است / عدم نظارت بر ساخت و سازهای غیراصولی یاسوج را به پرتگاه می‌برد

۱۲
۰
کبنا ؛یک کارشناس مسائل شهری و اجتماعی گفت: عدم نظارت شهرداری و شورای شهر یاسوج و سایر دستگاه‌های مربوطه بر ساخت و سازهای غیر اصولی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را دچار مصائب سنگینی خواهد کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، آزیتا حکمتی‌اصل صبح امروز در نشست مشترک جمعی از صاحبان شرکت‌های مهندسی و عمرانی که در یاسوج برگزار شد با تبریک دهه فجر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک میلاد حضرت زینب(سلام‌الله علیها) و روز پرستار، اظهار کرد: حضرت زینب (سلام‌الله علیها) در حادثه کربلا پرستاری از بیماران و مصیبت‌زادگان اهل بیت و امام زمانش حضرت امام سجاد(ع) را در کنار رسالت نگهداری از نهضت حسینی را بر عهد داشت.
حکمتی‌اصل در ادامه با بیان اینکه پرستاری وظیفه سنگین و ارزشمندی است، تصریح کرد: پرستار متعهد با صبر و حوصله و با گذشتن از سرمایه‌گران‌بهای خود که همان عمرش می‌باشد، برای نجات و سلامت دیگران تلاش می‌کند و چنین کاری از عهده هر کس بر نمی‌آید.
وی افزود: روز پرستار را به همه پرستاران نظام اسلامی بویژه پرستاران شهر یاسوج و استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک می‌گویم.
این کارشناس شهری در ادامه اظهارات خود با اشاره به وجود ساختمان‌های غیر ایمن در سطح شهر یاسوج، اظهار کرد: ساخت و سازهای غیراصولی در شهر یاسوج روز به روز رو به افزایش است و متأسفانه به دلیل عدم نظارت و سهل‌انگاری شهرداری و اعضای شورای شهر یاسوج و سایر دستگاه‌های مربوطه این مسئله ضربه مهلکی بر پیکره شهر خواهد زد.
حکمتی‌اصل در ادامه تصریح کرد: بیخ گوش اعضای شورای شهر یاسوج ساخت و سازهای غیراصولی و غیرمجاز بدون رعایت قوانین و ضوابط شهرسازی و نکات فنی احداث شده‌اند که در واقع این کار شهر را خفه خواهد کرد.
وی با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ ساختمان غیرایمن در یاسوج داریم، اضافه کرد: اعتراف مسئولان فنی و عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد به ساخت  سازهای غیرمجاز در شهر یاسوج و اطراف آن نشان از فاجعه‌ای است که شورای فعلی شهر یاسوج بر روی آن چشم پوشانده‌اند.
این کارشناس در ادامه اظهارات خود می‌گوید؛ وظیفه اصلی شورای شهر نظارت است و چیزی که از سوی اعضای شورای شهر یاسوج فراموش شده و گاهی وقت‌ها می‌بینیم که به دلیل عدم نظارت کارهای غیراصولی همانند ساخت و سازهای غیرمجاز انجام می‌گیرد.
حکمتی‌اصل افزود: خیلی جای تعجب است که مسئولان شهر و فنی از ساخت و سازهای غیرمجاز و غیراصولی می‌نالند و یاسوج در این مسئله رتبه اول دارد و از طرفی باز هم شاهد این نوع ساخت و سازها هستیم.
وی ادامه داد: شهر یاسوج که از زیبایی‌های خدادادی بهره برده است، رفته رفته در صورت عدم چاره‌اندیشی این شهر چهره زشتی به خود می‌گیرند و آیندگان نیز ما را مواخذه خواهند کرد.
این کارشناس در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: توجه به مقوله فرهنگ راه توسعه درست و منطقی شهر و جامعه است. متأسفانه در امورات شهری جای کارهای فرهنگی خالی است، صدا و سیمای ما می‌توانست به کمک شهرداری و شورای شهر خیلی از مسائل شهر را فرهنگ‌سازی کند و مشارکت مردم را در ساخت هر چه بهتر شهر بالا ببرد.
وی با ابراز تأسف از کم‌توجهی به مقولات فرهنگی، گفت: عدم آگاهی از قوانین، مقررات شهری و ضوابط شهرسازی نیز مشکلاتی را برای شهر و حتی مسئولان ایجاد خواهد کرد که راه پیشگیری این مشکلات فرهنگ‌سازی است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

عجب
Iran, Islamic Republic of
خانم حکمتی این کار شما مغایرت باقانون است و تبلیغات زود هنگام محسوب میشود که از این باب در مقام قانون قابل پیگیری و حق خود می دانیم...
Iran, Islamic Republic of
آخرش نگفتی. چطور اسمت آزیتاست ولی من اسم بچه متولد هفتادویک مو میخواستم بزارم آزیتا ،ثبت احوال نذاشت.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلام میگم این خانمای کارشناس و نویسنده کجا بودن اون وقت تا حالا . وقت انتخابات که میشه تمام کارشناس میشن
علی
Iran, Islamic Republic of
خدایی سمت این خانم چیه ؟
همشهری
Iran, Islamic Republic of
کو جون خت ولمو کو .تو هم ببکاری گروتته. د حرف جدبدتری نیاری بزنی؟ همش تکراری..... غیره تو د شهره درست کنی....کبنا تو خوب کارشناس کارشناس ایکنی ..... کبنا چقه پبل ایسونی که هر روز گپ تکداری منتشر ایکنی
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
تو را به خدا یکی بگه ...
علی
Iran, Islamic Republic of
کی میخواد رای به این بده؟کارشناس چه صیغه ای هست این خانم دوتا مدال شهرستانی اورده
سید
Iran, Islamic Republic of
این خانم کیه
سید
Iran, Islamic Republic of
تا الان کجا بوده
Iran, Islamic Republic of
بچه بازی شده همه چی
زهره
Iran, Islamic Republic of
زنان دراین دوره نشون خواهند داد که از مردان بهتر هستند موما خانم های این شهر از حظور این زمان شجاع حمایت خواهیم کرد تا به مردانی که زنان رو مورد تمسخر قرار می دهند قدرت زنان را نشان دهیم به امید پیروزی زنان این سرزمین...یا فاطمه زهرا...
بهلول
Iran, Islamic Republic of
اول ///به تربیت بدنی ///استخر کوثر ///. شورای شهر پیشکش
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
1