تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۳۶
کد مطلب : ۲۲۷۱۶۷

پاسخی به اظهارات «لاهوتی»

۲۲
۰
کبنا ؛ادریس کشاورز
نشست برخی از اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ ظاهرا با هدف بررسی شرایط اصلاح طلبان وحمایت از دولت تشکیل شد.
قادر لاهوتی چهره شاخص اصلاح طلبان کهگیلویه در این نشست که عموما مخالفان استاندار حضور داشتند به نکاتی اشاره کردند که لازم است توضیحی در مورد آن ها داده شود.
دکتر قادر لاهوتی را خوب می شناسیم فرماندار سابق دوگنبدان،رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت ،عضو موثر وتاثیر گذار در انتصابات آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در دولت اصلاحات وعضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران ..
به عنوانین بالا به دقت نگاه کنید و سوال اینجاست کدام یک از اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ بیش از قادر لاهوتی از جریان چپ و اصلاح طلب منتفع شده است!؟
آیا سزا است و منطقی است قادر لاهوتی چهره شاخص اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ که اتفاقا محبوبیت خاصی هم دارد در حالیکه تمام جریان اصلاحات واعتدال و حتی برخی از اصولگرایان در سوگ آیت الله محبوب ومحجوب عزادار بودند نه تنها پیام تسلیت ندادند که یاداشتی منتسب به ایشان یا فرزند وی در شبکه های اجتماعی منتشر میشود که سراسر نقد بد موقع آیت الله هاشمی رفسنجانی است؟
کیست که نداند حمایت قادر لاهوتی از کاندید برآمده  از مجمع اصلاح طلبان کهگیلویه با چه هدفی بوده و آیا عقل سلیم می پذیرد قبول کنیم قادر لاهوتی نمیدانسته علی کامرانی شانسی برای رسیدن به بهارستان ندارد ،چه آنکه صاحبان خرد وسیاست مداران می داند هدف قادر لاهوتی زمین زدن محمد موحد بوده که البته نتیجه مطلوب نیز حاصل شد.
جناب دکتر لاهوتی منقد همیشگی که نه ،مخالف استاندار فعلی کهگیلویه وبویراحمد از بدو انتصاب تا امروز بوده وگاه وبی گاه وی را از حملات کلامی خویش چه با استفاده از ادبیات کلاسیک ایران چه در قالب ضرب المثل های محلی بی نصیب نگذاشته؛  اما جناب دکتر لاهوتی؛  هیچکس نمی تواند ادعا کند موسی خادمی خالی از عیب است چه حتی به ایشان نقدهای جدی هم وارد است اما آیا املای ننوشته نمره دارد؟ چرا از بدو انتصاب مخالف ایشان بوده اید وایشان را به نشستن روی سفره اصلاحات متهم کرده اید؟
آیا بهتر نبود ایشان را حداقل بعد از گذشت شش ماه نقد میکردید تا حداقل می پذیرفتیم به عملکرد ایشان نقد دارید نه به خود ایشان وطایفه وقوم ومحل تولد وی!؟
جناب آقای دکتر لاهوتی فرماندار سابق دوگنبدان ؛ بهتر نیست یک بار برای همیشه پاسخ دهید دلیل مخالفت وعدم حمایت شما از لطیف رستاد چه بود؟آیا میدانید بهترین فرصت را از اصلاح طلبان گرفتید و با گل به خودی خود بازی برده را با باخت عوض کردید؟
یقین دارم دلیلی ندارید جز همان پاسخ های مبهم وغیر قابل قبول همیشگی.
جناب دکتر لاهوتی چرا و با کدامین دلیل عقلی و منطقی فردای پیروزی حسن روحانی با پیشنهاد یکی از بزرگان اصلاح طلب کهگیلویه مبنی بر در کنار هم بودن واتحاد از جمله معروف( هرکس من کپر خویش) استفاده کردید واجازه ندادید برای یک بار هم که شده طعم شیرین برتری بر رقیبان همیشه پیروز خود در کهگیلویه را باهم  بچشیم و با هم بخندیم؟
جناب آقای دکتر لاهوتی که اتفاقا خیلی دوستت داریم باید به ما حق بدهید که نسبت به شما بی اعتماد شویم.
در عجبم و متحیر که چرا دوستان اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ بدترین زمان های ممکن را برای تخریب دولت واستاندار استفاده می کنند یا در آستانه سفر دولت یا سردادن شعارهای تفرقه افکنانه خود همزمان با سخنرانی رئیس جمهور یا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها!!
جناب آقای دکتر لاهوتی نکند تشکیل جلسه اخیر به دلیل عدم انتصاب یکی از اصلاح طلبان حامی شما در دانشگاه فرهنگیان بوده باشد که اگر جواب مثبت است که بعید نیست باید گفت ؛وامصیبتا…..
شخص مورد نظر شما اتفاقا از اصلاح طلبان اصیل واز چهره های فرهنگی واز آزادگان سرافراز  دفاع مقدس است وشک نداریم اکثریت اصلاح طلبان وی را شخصی شایسته نه تنها برای این منصب که برای حتی مناصب بزرگتر میدانند وآیا انصاف است مجموعه دولت واستاندار را برای کاری ناکرده مورد مواخذه قرار دهیم و انگ نامیمون ونازیبای قوم گرایی به آنها بدهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

شاهد
Iran, Islamic Republic of
هیچکس به اندازه آقای لاهوتی قوم گرایی را در کهگیلویه رایج نکرد قول میدم اگه کامرانی دوباره ثبت نام کنه زیر بیست هزار رای داره
کریم
Iran, Islamic Republic of
آقای کشاورز شما که خطای سیاسی دارید در جایگاهی نیستید ک نقد کنید،اگه شما ادعای اصلاح طلبی دارید که فقط یه ادعای خالیست و کار به مسایل قومی ندارید پس چرا به آقای مژدهی رای دادید؟؟؟؟؟

چرا همین انتخابات دور قبل بازم رفتین بهبهان و به آقای مژدهی رای دادین؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اولا همه میدانند استاندار چه کرد و چه بود دوما رستاد اصلاح طلب اصیل نبوده و در دوران ریاست ایشان در جهاد تمام معاونین از طرفداران موحد بودن و همه هم میدانید ایت اله رفسنجانی اصلاحاتی نبودن و به خاطر مسائلی یکی شدن و در مورد دانشگاه فرهنگیان آقای لاهوتی میدانند که تاجگردون پاشو کرده بود تو یه کفش که باید رئیس گچسارانی باشه درد لاهوتی از آینه و شما خودتون هم طائفه استاندار و کسانی هستید که شورای اصلاح‌طلبان رای نیاوردن و معلومه بر طائفه گرایی
Iran, Islamic Republic of
ا.. .مدیر مدرسه داره..میکنه
اصلاح طلب واقعی
Iran, Islamic Republic of
برادر گرامی نه دولت اصلاح طلب است نه استاندار خودت را عصبانی نکن
ممو
Iran, Islamic Republic of
درخصوص عدم حمایت لاهوتی از رستاد حق با شماست اما در این استان ادمهای بیسواد حتی میدانند پدیده منحوس و مخرب قوم گرایی را در این است...ار رواج داده و اتتصاب ایشون .. بود که سر اصلاحطلبان رفت
Iran, Islamic Republic of
ببخشید ما که نفهمیدیم لطیف رستاد چه فکری دارد.در بهمئی برای کامرانی غلیه غدل صحبت کرد و در دهدشت برای موجد رای جمع میکرد.این دیگه سوخته است.
طاهری باشت
Iran, Islamic Republic of
برادراصلاح طلب مگه میشه ازپله مابالابروند وخلاف آرمان واهداف ماعمل کنند...!!! لازم بودحمایت ازروحانی ولی دولت درعملکردش بایدتجدیدنظرکندونگذارد نارضایتی به رویگردانی تبدیل گردد...
خواننده
Iran, Islamic Republic of
اولا با بگوییم که از همان اول .. املا نوشته بود و در ستاد رقبای حسن روحانی قدم می زد و تبلیغ می نمود دوما مساله...ی خادمی که اظهر من الشمس است از کوچک تا بزرگ از تحصیل کرده تا بیسواد این را می دانند پس نیازی به تکذیب نیست. باور کنید که انتصاب موسی خادمی شکاف اصلاح طلبان استان را بیشتر و بیشتر کرده و قوم گرایی را به حد اعلا رسانده است.
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
اما محدود مطالبی بود که خیللللی به واقعیت نزدیک بود. یه کلام .. ایشون. باعث خیلی از این مسائل شد. در ضمن کجا ایشون از کامرانی حمایت کردن? در بخش سوق که شامل دهستان راک و اطراف هم میشه زادگاه ایشون اقای موحد بیشترین رای رو اورد. با وجود حمایت یکی از بزرگان کهگیلویه (زادگاه سوق ) از هاشمی! بازم موحد بیشترین رای رو اورد. این نشون از حس ناسیونالیسمی این افراد هستش
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
باسلام
بایدخدمت دوستان عرض کنم آنچیزی که ازسخنان آقای لاهوتی وآقای کشاورزقابل برداشت است چندنکته است اولا اینکه استانداریکی.. استانداران تاریخ استان است شکی نیست واینکه ایشان.. هستند همانطورکه برهمگان پوشیده نیست و قابل انکارنیست هم تردیدی وجودندارد
ثانیا:اینکه آقای لاهوتی چه ضربات سنگین وجبران ناپذیری به پیکره اصلاحات زده هم شکی وجودنداردکه ازاین ضربات میتوان به همین انتخابات اخیراشاره کردکه آقای لاهوتی برای رسیدن به.. خودکه شکست موحدبودآمدندآقای کامرانی راعلم کردنددرصورتی که میدانست که آقای کامرانی قدرت رای آوری رانداردوفقط تنهاهدفش زمین زدن آقای موحدبودوپیروزی عدل هاشمی همانطورکه درایام انتخابات جلسات متعددی باعدل هاشمی درتهران داشتندوهمچنین انتخابات زمان آقای رستادکه درآن زمان آقای لاهوتی هم تلویحاازآقای بزرگواری حمایت کردندوآقای رستادراقبول نداشتندتاجایی که بادوستان نزدیک خودازجمله گنجی پوروصدوقی بخاطرحمایت ازرستاد قطع رابطه کردند.
حرف برای گفتن زیاداست که دراین مقال نمی گنجد.
پس بخواهیم یک نتیجه ساده ازمکتوبه این دوبزرگواربگیریم اینست که دراستان مااصلاح طلب واقعی ومدرن وجودنداردبلکه .. به تمام معناوجودداردکه آقای استاندارولاهوتی ازاین قبیل هستندو همینطورخیلی ازآقایان به..اصلاح طلب ودرواقع ..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا همین طور است آقای خادمی هر کس سید امام زاده علی است به جایی رسونده و پیمانی میکنه
محمد
United States
ملاادریس اوسو ک باش بیری ای گپله نیزی ایسو وهسی و دینش انتقاد وش ایکنی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ای بابا این کلمه بزرگ که جدیدا گذاشتین پشت کهگیلویه دیگه چیه ولا از کوچک هم کمتره
Iran, Islamic Republic of
آقای لاهوتی باید احساسات مردم بویراحمد را دچار خدشه نکند اکثر مردم این ایل اصلاح طلب هستند اگر با آقای خادمی اختلاف نظر دارد به عنوان بزرگتر حل و فصل کند این روش اختلاف ایلی ایجاد می کند
حسین محمدی
Iran, Islamic Republic of
ادمین جان حیف نی که اسم هر .. . به جبهه خودش کرده و ادامه میده رو وارد این سایت به این خوبی بکنی؟؟؟واقعا حیف.........
مهتقی
Iran, Islamic Republic of
درود ادریس جان
Iran, Islamic Republic of
کی گفته لاهوتی اصلاح طلبه ... ایشون م.
Iran, Islamic Republic of
نترس کبنا نظرات رو منتشر کن
Iran, Islamic Republic of
خوا و ای سایت نخو
صادق
Iran, Islamic Republic of
لاهوتی کیه؟
احسان
Iran, Islamic Republic of
مو نونم کهگیلویه چطو ایخو پیشرفت کنه،ای همه آدم تحصیل کرده داریت چطو هنوز لاهوتینه نشناختیته،ککا ولش کنیت
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1