تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۴۹
کد مطلب : ۲۲۷۱۶۱

هزار وعده ی خوبان یکی وفا نکند آقای استاندار لطفا به لنده نیایید...

۷
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛محمد نوروزی
هشت سال سخت بر ما گذشت تا آنکه طلوع دولت تدبیر وامید،بار دیگر بارقه های امید را در دلهای اصلاح طلبان زنده کرد. با انتخاب یک کهگیلویه ای بر قله مدیریت استان، این امیدها مضاعف شد .
هزار وعده ی خوبان یکی وفا نکند آقای استاندار لطفا به لنده نیایید... تاریخ سیاسی کهگیلویه بزرگ از دهه هفتاد به بعد تاریخی پراز تبعیض و ستم است.به خاطر یک خطای استراتژیک اصلاح طلبان در این منطقه به دو گروه رقیب تقسیم شدند و بر سر آنان آن آمد که همه میدانیم... دولت اصلاحات تمام شد و باروی کار آمدن دولت بعدی هلال اصلاح طلبان در محاق فرو رفت. هشت سال سخت بر ما گذشت تا آنکه طلوع دولت تدبیر وامید،بار دیگر بارقه های امید را در دلهای اصلاح طلبان زنده کرد. با انتخاب یک کهگیلویه ای بر قله مدیریت استان، این امیدها مضاعف شد . انتصاب دکتر موسی خادمی یک فرصت بزرگ برای از میان رفتن گسل تاریخی اصلاح طلبان در کهگیلویه بود. خادمی میتوانست نقش یک کاریزمای واقعی را برای اصلاح طلبان رنج کشیده این دیار بازی کند. اما صد افسوس که این فرصت برای همیشه سوخت و اختلاف سلایق سیاسی اصلاح طلبان- که به آسانی می شد به اتحاد مبدل شود- به مرزهای خطرناک قومی وقبیله ای کشانده شد و آن شد که همه می دانیم... در این میان داستان لنده و لنده ای ها از همه غم انگیزتر است. شهرستانی که به اعتراف دشمن ودوست دارای بزرگترین پتانسیل نیروی انسانی در استان است و حتی در سطح ملی حرف برای گفتن داشته ودارد اما در میان مدیران استان حتی یک نفر را ندارد.بگذریم که در سطح خود شهرستان هم بر بچه های این خطه از استان جفا شد چرا که ما اعتقادی به بومی وغیر بومی در استان نیستیم وهر هم استانی خویش را بومی میدانیم. در سفرهای اولیه ای که جناب استاندار به لنده داشتند این اعتراضات وکنایه ها به گوششان رسید و به پنج نفر از دوستان اصلاح طلب به نمایندگی از بچه های لنده فرصتی دادند تا در دفتر خویش حرف دل آنها رابشنود.به گفته هر پنج نفری که به این ملاقات فرستاده شدند جناب استاندار اذعان کردند که در سپردن مدیریت ومناصب استانی به لنده ای ها جفا شد و قول دادند که در مراحل بعدی این نقیصه راجبران نمایند حتی پیشنهاد دادند بصورت کوتاه مدت لیستی از نیروهای لنده ای شاغل در ادارات کل استان ارایه دهند تا برای ارتقای آنها اقدام نمایند. آن وعده هاگذشت وهیچ اتفاقی نیفتاد. تنها خبر خوشحال کننده این بود که یکی از فرزندان شایسته لنده که علاوه بر داشتن مدارک عالیه وتخصص، نشان پرافتخار هشت سال دفاع مقدس بر چهره دارد ودرد اسارت درسینه، قرار است بر مدیریت دانشگاه فرهنگیان گماشته شود.همه منتظر بودند تا استاندار محترم با تایید انتصاب دکتر حجت الله هاشمی هم یک اصلاح طلب ناب را به یک منصب استانی منصوب نمایند و هم از تحصیلکردگان و نیروهای شایسته لنده ای دلجویی کنند اما این بار نیز آن وعده منجر به وفا نشد. جناب دکتر خادمی ما اصلاح طلبان لنده اهل قهر نیستیم ما این تبعیض ها را به پای دولت موردحمایت اصلاح طلبان نمی نویسیم و همچنان حامی دولت باقی خواهیم ماند اما از یاد نخواهیم برد شما با ما چه کرده اید.
به قول نلسون ماندلای بزرگ
ما می بخشیم اما فراموش نمی کنیم وفا کنیم وملامت کشیم وخوش باشیم /که در طریقت ما کافری است رنجیدن
نام شما

آدرس ايميل شما

رحیمی
Iran, Islamic Republic of
لنده را بزارید مرکز استان.خخخخ
رضا
Iran, Islamic Republic of
لنده در حسرت صندلی ریاست ا.
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
درود و صد درود بر شما برادر
رسولی
خیلی بی مزه نگاشتی !!!!
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
دولت گذشته مردم لنده اصول گرا بودند حالا همگی اصلاح طلب شدند.ولی سوق اینجوری نیست.
قائدی
Iran, Islamic Republic of
لنده کجاست.....خخخخخخخخخخخخخخخخ
موسی محتشم
India
جناب آقای.. شما از کی تا حالا اصلاح طلب شدید؟ آقای هاشمی یه مدیر مدرسه ای بهت داد فک کنم از اون موقع سنگ اصلاحات رو ه سینه میزنی خخخخخخخخخخخخ برو برو خوش باش پسر خوب
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1