تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۶
کد مطلب : ۲۲۷۰۴۹

تاجگردون در شبکه دنا چه گفت؟

۳۳
۰
کبنا ؛.
[این خبر در حال ویرایش و تکمیل است]
غلام‌رضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در برنامه زنده تلویزیونی شبکه دنا حاضر و به سؤالات مجری برنامه نگاه روز پاسخ گفت و به ارائه گزارشی اجمالی پرداخت.
به گزارش کبنا نیوز، گزیده‌ای از سخنان تاجگردون در برنامه زنده تلویزیونی شبکه دنا در ادامه منتشر می شود.
عذرخواهی از مردم؛
* این ایام که ایام مبارک دهه فجر هست، برای ما مجلسی‌ها و کانی که کار بودجه می‌کنند یک فشردگی وجود دارد و حضورم در این جلسات کمیسیون به نفع استان و حوزه انتخابیه‌ام هست و به دلیل حجم کاری کمتر توفیق در بین مردم را داشتم و دارم و از این بابت عذرخواهی می‌کنم.
* متناسب با افزایش اعتبارات، قاعدتاً همت و تلاش بیشتر مسئولین استان و شهرستان را نیز می‌طلبد و مردم این انتظارات را نیز دارند. دو سال پیش گزارش دادم و بابت دوست داشتن من در شبکه‌های مجازی(با شوخی) این موضوع را تبلیغ می‌کنند و البته یک جاهایی به ضررمان هم خواهد شد و سعی می‌کنم امشب متناسب با شرایط صحبت کنم.
بودجه ۱۰۰۰میلیاردی؛‌ از شعار تا عمل؛
* سال گذشته عرض کردم که عدد اعتبارات عمرانی استان باید به هزار میلیارد تومان برد(استانی و ملی) من فقط در حد یک جمله عرض کنم پارسال چون تقارن پیداکرده بود با ایام انتخابات و بعضی دوستان می‌فرمودند این‌یک شعار تبلیغاتی هست و... و می‌گفتند که شدنی نیست و تحلیل این بود که این عدد دست‌یافتنی نیست. این نوید را به مردم و مسئولین عرض می‌کنم که اعتبارات استانی و ملی و عمرانی به امید خدا قطعاً بیش‌تر از ۱۰۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۶ خواهد بود و فکر می‌کردم که دو سال آینده به آن دست‌یابیم اما زودتر خواهد شد.
*بزرگ‌ترین مسئله کشور و استان مسئله آب است. امروز خوشحالم که این را عرض کنم که خیالم راحت است که در ده سال-۲۰ سال آینده کسی از این خطه نمی‌گوید که آیا کسی به فکر آب شرب و آب کشاورزی نبوده است.
وقتم را جایی می گذارم که بیشترین تاثیر را داشته باشد؛
* تاجگردون در پاسخ این سؤال که چرا کمتر در استان و بخصوص در مرکز استان حضور دارید گفت: ما نماینده استان و شهرستان در تهران هستیم. نماینده تهران (دولت) در استان آقای استاندار هست. واقعیت این هست که من وقتم را می‌زارم اما وقتم را جایی می‌گذارم که بیشترین تأثیر را داشته باشد. مردم انتظار دارند که یک نفر زبان گویا، قلم رسایشان باشد و در مرکز کارها را پیش ببرد. بارها شده که وزیر می‌خواهد بیاید استان و در فرودگاه از آنان عذرخواهی می‌کنم که فلان جلسه یا موضوع برای بررسی هست و وزیر یا مسئول مربوطه خودش اظهار می‌کند که آقای تاجگردون اصلاً این جلسه را ترک نکنید و نیایید به استان و وزیر خود متوجه هست که نیامدنم و وجودم در آن جلسه مفید و مؤثر خواهد بود. مثلاً در هفته پیش رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به استان تشریف آوردند من حداقل ده تا ۱۵ جلسه با دوستان در تهران داشتم و در کنار جلسات، مسائل مهم استان را پیگیری کردم. البته مردم نیز حق‌دارند و مشکلات زیادی دارند و دوست دارند که مشکلاتشان را با نماینده در میان بگذارند ولی مصلحت کار مردم و استان آن است که بنده مؤثرتر در مرکز باشم. و اگر من هرروز در حوزه انتخابیه باشم و هرروز تلفن‌ها را جواب بدهم چیز خاصی عاید مردم نمی‌شود. و به‌طورکلی متناسب بازمانی که داریم و چهار سال نماینده هستیم و هرروز ۲۴ ساعت بیشتر نیست و به نفع مردم است که مسائل کلان پیگیری شود.
مردم فرصت طلایی را از دست ندهند؛
*تسهیلات بانک‌ها برای بافت فرسوده گچساران یک فرصت طلایی است و اگر مردم برای دریافت این تسهیلات به بانک‌ها مراجعه نکنند، برگشت خواهد خورد و از دست من هم دیگر کاری ساخته نیست و از این پول‌ها دیگر گیر نمی‌آید.
* ۳ هزار به ما مجوز تسهیلات داده‌اند. ۶۰ میلیون وام بلاعوض به بافت فرسوده گچساران اختصاص داده می‌شود.
*وقتی می‌بینم خانواده یک فقیر خانه‌اش نو شده، خوشحال می‌شوم، محله سادات ۴ سال آینده محله سادات الآن نیست.
جوانان دلخوش به مدرک دانشگاهی نباشند؛
*نرخ بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد بالا است.
*جریان اشتغال چند فاکتور دارد؛ سرمایه‌گذاری و تولید و نیروی انسانی این فاکتورها هستند.
*جوانان دلشان را به مدرک دانشگاهی خوش نکنند، بازار امروز تخصص و فن نیاز دارد و باید بلد باشیم که چه‌کار کنیم، ۱۳۰ میلیارد تومان به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شد، اما چرا جریان اشتغال در این استان تکان نخورد و هنوز بیکاری است و این منابع می‌توانست ۵ هزار شغل ایجاد کند، اما نکرد.
درد استان و پشت میزنشینی؛
*در بازدیدی که از بیمارستان نرگسیِ گچساران و بی‌بی‌حکیمه داشتم بیش از ۴۰ درصد نیروهای آن غیربومی بودند.
*دانشگاه‌های ما متناسب با بازار تحصیلات ارائه نمی‌دهد، مگر ما در گچساران و یا استان کهگیلویه و بویراحمد چند نفر علوم سیاسی، مدیریت دولتی و یا مدیریت بازرگانی و ... لازم داریم.
*درد استان کهگیلویه و بویراحمد این است که تحصیل‌کردگان آن پشت‌میزنشینی را ترجیح می‌دهند.
* ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیارد تومانی که برای کارهای عمرانی و آبادی که تزریق می‌شود می‌بایست مسئله بیکاری را یک تکانی بدهد اما چنین نمی‌شود و یک جای کار می‌لنگد.
*تاجگردون به کشاورزی شهرستان‌های گچساران و باشت اشاره کرد و گفت: در بخش کشاورزی، لیشتر ۱۸۰۰ هکتار، امامزاده جعفر فاز یک سه هزار و ۱۰۰ هکتار آب خواهد آمد و فازهای بعدی هم شروع خواهد شد و دست مور نیز هزار هکتار و خان احمدها و... هم به‌زودی خواهد آمد.
* زمین‌ها را به افغان‌ها اجاره می‌دهند و ۸۰ درصد از کشاورزان شهرستان‌های گچساران و باشت زمین‌های خود را اجاره می‌دهند و از طرفی بچه‌های آنان بیکار هستند.
*باوجود زمین‌های کشاورزی در امامزاده جعفر و دیگر نقاط که اعتباراتی خوبی به آن‌ها اختصاص یافت و آب هم دارند، نباید دیگری کسی بیاید و بگوید من بیکار هستم.
*ما و مسئولان شاید در حد مردم مأموریتمان را انجام نداده باشیم، اما یک سری کارهایی را پیگیری و نتایج خوبی هم داد.
*یک سری کارها متعلق به آقایان است و باید ابتدا برای آقایان کارهای را ایجاد کرد تا بعد برای بانوان نیز کار فراهم شود، مثل بسته‌بندی محصولات کشاورزی که زنان به‌خوبی از عهده آن برمی‌آیند.
*سال ۹۶ بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد از هزار و ۲۰۶ میلیارد تومان عبور خواهد کرد.
*اعتبارات شهرستان گچساران در سال ۹۶ به ۱۴۰ میلیارد تومان خواهد رسید و این حق مردم است.
*در سال ۹۱ اعتبارات عمرانی شهرستان گچساران حدود ۴ میلیارد تومان بود.
*اعتبارات عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد ۴۰۰ میلیارد تومان است.
*در این دوره در مجلس، دو تا طرح باشد یکی از آن متعلق به کهگیلویه و بویراحمد است.
*مردم ما به رقم‌های بزرگ در این دوره عادت کرده‌اند و دیگر ما را تحویل نمی‌گیرند(با خنده).
*اعتبارت ما به ۲/۸ درصد می‌رسد، کسی نباید بگوید اعتبارات عمرانی ما کم است، اشتغال و تولید در کشور نیز مشکل دارد.
*اینکه پتروشیمی را جلو ببریم کار سختی است و کار یک‌هفته‌ای هم نیست، پتروشیمی دهدشت ۴۰ درصد پیشرفت دارد، تأمین مالی شده است و مجبورند که کار بشود چراکه طرف قرارداد هزار میلیارد خرج کرده و پول است و جان نیست که از آن بگذرد.
*جهت‌گیری را روی توسعه و اشتغال در استان کهگیلویه و بویراحمد گذاشتیم، سه واحد صنعتی خوب در سه ماه آینده در شهرستان‌های گچساران و باشت شروع و اعلام خواهد شد.
*ورزش سابقه دیرینه در گچساران و باشت دارد، ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ورزش در بین استان‌ها توزیع‌شده است و ۲۴ میلیارد تومان به گچساران و باشت رسیده است.
*قبلاً در باشت یک زمین ورزشی هم نداشتیم و اما در باشت و گچساران ۲۸ پروژه ورزشی را راه انداختیم.
*با رویکرد پروژه‌های کوچک لذت افتتاح پروژه‌ها را به مردم چشانده‌ایم.
*۱۰ زمین چمن مصنوعی در شهرهای لیکک و باشت و گچساران به بهره‌برداری می‌رسد.
*۲۲ میلیارد تومان برای استخر بانوان به باشت و لیکک اختصاص‌یافته است.
*خیلی دوست دارم حوزه انتخابیه‌ام را از سری یک شاخص‌ها بی‌نیاز کنیم در باشت و گچساران روستایی نیست که نیازمند به گاز باشد.
 
تنظیم: نوروز کمایی-آرش کنارکوهی
 


نام شما

آدرس ايميل شما

تبريز
Iran, Islamic Republic of
ایول به دکتر تاجگردون ، کی میتونه این کارا رو انجام بده ؟؟؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
حرف خوبی زدند.جوانهای تحصیل کرده به فکرحراست ونگهبانی وجاروزدن باشند.پشت میزهابرای اقوام ایشان وفرزندان لیدرهایشان رزروشده.
مهدی
Europe
احسنت برتو
محمد
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون مرد عمل.
خاکم لیشتر
Iran, Islamic Republic of
جا داره یه خسته نباشید ویژه خدمت شما بگیم دکتربابت تمام زحمات شبانه روزی شما.جناب دکتر در منطقه لیشتر همه مردم که زمین دار نیستند کسانی هم که بخوان زمین کرایه کنند اینقد مبالغ بالاست که از عهده اون دسته برنمیاد.پس تکلیف مردم بی زمین چه میشودیعنی اینها نباید جایی استخدام شوند؟
Iran, Islamic Republic of
این برنامه بازپخش نداره؟؟
Iran, Islamic Republic of
امان از اون همه کبر و غرور که در سراسر حر فاش موج میزد.
فقط می خواست بگه که من من من چه جایگاهی دارم که وزرا هم معطل من می شن!!!!
Iran, Islamic Republic of
تشکر از جناب تاجگردون و شبکه دنا و مجری برنامه جناب عادل زاده,از صداوسیمای استان میخواهیم که زود به زود از نمایندگان استان دعوت کنن
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
انصافا من گچساران نیستم وگذرا امدم ولی نمایندگان زحمت کشیدند به اندازه دکتر تاج گردون نبوده وظلم به گچساران در مدت چندساله شد وبا ورود دکتر به مجلس تعغیر کرد وجای خسته نباشید خدمت دکتر تاج گردون
80
Iran, Islamic Republic of
فقط افراد خاص استخدام می شوند.###
رضا
Iran, Islamic Republic of
جناب دکترتاجگردون ###### الان ۶سال نماینده مردم گچساران هستی چکارای برای جوانان بیکارگچسارانی کرده ای.درضمن این مدیرانی که منصوب کرده ای ازشهرستان گرفته تااستان واقعا ضعیف وناتوان درسخن گفتن هستن ابروی گچسارانی هاروبردن تقاضاداریم دیگه تعریف وتمجید به مردم باشید کااین دوران هم دیریازود تمام خواهدشد وتاریخ درموردشماقضاوت خواهدکرد.وسلام
Iran, Islamic Republic of
فقط تبلیغ عمل صفر بغیر از فامیل
فرا
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت دکتر تاجگردون .
چرا این دولت که اینهمه به قول خودش از کشاورزی مدرن و اداره منابع آبی حرف میزنه ..برا یه وام بارانی اینقده مردم رو اذیت میکنه و جهاد کشاورزی سخت گیری میکنه...این همه پرونده سازی برای یه وام چند میلیونی .کاری با آدم میکنند که آدم بیخیال طرح های بارانی میشه.لطفا پیگیری کنید ..ممنون از شما..دوستدار شما ف.
مجید
Iran, Islamic Republic of
خدایی ادم حال می کنه با iq بالا
قربانی
Iran, Islamic Republic of
جا دارد از زحمات جنابعالی جهت پشرفت و عمران آبادی شهرمان نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشیم
Iran, Islamic Republic of
درجواب ناشناس گامنت۷خداوکیلی چه غروروتکبری دیدی متاسفانه ازجای دیگری میسوزی
Iran, Islamic Republic of
نوروز کمایی خیلی زیرکی بخدا. یادمه در زمان تغییرنام کهگیلویه و بویراحمد مطلب زشت و زننده ای برعلیه خانواده دکتر تاجگردون زدی. خداوکیلی اگه من جای تو باشم هیچوقت بسمت دکتر تاجگردون و خانواده اش نمی روم جز اینکه بروم و بگویم غلط کردم
گرامی نسب
Iran, Islamic Republic of
سلام بر خانواده تاجگردون .تاجگردون نعمت بزرگی هست که خدا به این استان عنایت فرموده خدا نگهدارش باشد.مرحبا به این کد خدا زاده باتدبیر شجاع و مدبر افرین خدا قوت مرد بزرگ
احمدی
Iran, Islamic Republic of
زارع چکار کرد؟
Iran, Islamic Republic of
هدف تان از انتشار کامنت های توهینی به دکتر تاج گردون چیست واقعا؟
طایفه کایوسف
Iran, Islamic Republic of
شما تو حرفتون به مردم که من دارم به شعارهای انتخاباتی که دادم عمل میکنم درست ولی مردم خودشون نمیخوان بازم درست.ولی شما مثل پدری میمونیت که همه چی برا فرزندتون فراهم کردین ولی نمیدونید که درد اصلیش چیه پس شما به عمق مشکل مردم نگاه کنید به درد دل مردم گوش کنید یه راه حل تازه پیش پاشون بزارین.آقای تاجگردون شما که دم از عدالت میزنین و شعار ندین نشون بدین
رج
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون الحق وانصاف خدا قوت
من که وقت نکردم نگاه برنامه زنده کنم وای طبق صحبتهای ایشان (جانا اززبان ماگفتی )از زحمات دکتر تاجگردون تشکر ویژه داریم .خدا اجرتان بدهد . انتظار است از نیش کامنت گزاران ناراحت نشوی .همیشه بود وهست . شما توانمندی وزحمت کش حق استانت را هم میگیری .عاجزانه میخوام تامیتونی با حقیقت بامردم صحبت کن ومشکلاتشونو پیگیری ۹۹ درصد فرهنگ سازی کن .فرهنگ سازی کن تا ادارات بی برنامه استان درس بگیرند وار تجربیات جنابعالی استفاده .در فرمایشاتتان از پیگیری پشت میزی نشینی تحصیلگرده ها گفتی . این عزیزان فقط تئوری خوندن وبیشترشان نمیتوانند متن درستی بنویسند زمان بر است . ولی فرهنگ کار وتجربه در استان پایین است .دانشگاهها فقط خوشحالند که فلان رشته بی مصرفغ در استان دارند. در استان یک جرثقیل کار خوب ، یک تعمیر کار خوب نداریم اگر هم باشد بچه استان نیست . بچه های ما کارآماده میخواند وسواد صنعتی درست حسابی ندارند. انتظار است چند تا دانشگاه صنعتی در استان پیش بینی وحتی چند رشته جدید صنعتی .در پایان گر گدا کاهل بود تقصیر صاحب خانه چیست .
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون از دانشگاه آزاد حمایت کنید. الان نیاز به حمایت از دانشگاهیست که زمانی خدمات ارزنده ای به شهرستان داشت و بیشتر مدیران از آن فارغ التحصیل شدند. خدمات به بهداشت و نفت و جوانانی که الان در ادارات شاغلند و زمانی باید برای ادامه تحصیل به بیرون از استان می رفتند. الان این دانشگاه ۳۰ ساله نیاز به حمایت همهجانبه دارد. نیاز به حمایت مسوولان دارد. شرکنهای دانش بنیان باید راه اندازی و حمایت شوند. لطفا سری به دانشگاه بزنید و با کارکنان و هیات علمی هم اندیشی داشته باشید
نفتي هوادار تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
با تشکر و عرض خسته نباشید جانانه خدمت دکتر تاجگردون.

تنها کاری که میتوانیم برایت انجام دهیم دعای خیر و آرزوی سلامتی برای شماست.

آنهایی که دستشان در کار اجرایی است میدانند که شما چه زحماتی برای این مردم می کشید.شبانه روز تلاش و کوشش ، امیدوارم خداوند همیشه پشت و پناهت باشد.

درود بر فرزند رشید زاگرس و درود بر افتخار ایران زمین داش غلام.
Iran, Islamic Republic of
از جناب تاجگردون و سایر نمایندگان انتظار می رود طی نشستی با کلیه اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد یاسوج و گچساران نظر ایشان را بخواهند و حتی رای گیری کنند. کسانی که خود درگیر کار هستند اولین افرادی هستند که باید مستقیما نظر بدهند. کاش انتخاب رییس دانشگاه هم با کاندیداتوری و اعلام برنامه و راهبرد و سرانجام رای گیری از اساتید و کارکنان دانشگاه انجام میشد
بهتری
Asia/Pacific Region
درود بر تاجگردون... متاسفانه ما هنوز نمی دونیم که تاجگردون بدبخت مسئول ایجاد کار برای من و امثال من نیست!!!! من از خانواده خودم میگم که همه پی کار راحت و بی دغدغه و پشت میزی هستند !!!! جوانان ما هیچکدوم فن و حرفه درست و حسابی ندارند
Iran, Islamic Republic of
کوهسرک اب لوله کشی .را دارد بعد شما می گویید که همه روستاها گاز دارد
Iran, Islamic Republic of
از زحمات وتلاش ها تشکر می کنم.اما بیایید با مشاورین ودلسوز آن بررسی نمایید مشکلات وخروجی کار وضعف هایی که در حوزه کاری دارید وعزل ونصب هاو.....وبعضا سوءاستفاده هایی که کسانی می نمایند
دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون خسته نباشید *زمان انتخابات تمام هفته برای منطقه بویراحمد گرمسیر برنامه داشتید بعد از راهیابیتان به مجلس به فرامشی سپرد ه چرا*
شمیم
Iran, Islamic Republic of
درود بر کبنا آقا یا خانم ناشناس کبنا کارش درسته بخدا درود بر کبنا وعزیزان کبنا
حمید
Iran, Islamic Republic of
اگه بقول ایشون اینقدر پول تزریق کردن تو سیستم ولی نمیدونه چرا بیکاری تغییر نمیکنه علتهایی داره که عبارتند:
۱- آقای تاجگردون معمولا عادت دارند مشکلات را با پول حل کنند ولی نمیدونن که بیکاری با پول حل نمیشه. کار خودش پول میاره. عجیبه از آقای دکتر با سواد !!!
۲- چرا پروژه های بزرگ و استخدامی ها برای فامیل خودشونه؟
۳- تمام مدیرانی که ایشون هم در سطح شهرستان گمارده وهم در سطح استان نمیدونن بیکاری یعنی چه. اصلا مدیر نیستن. مسلمه که این مشکل بیکاری نه به دست آقای دکتر و نه بدست مدیران ایشان حل نخواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر تاجگردون یه پست مهم هم به بویراحمد گرمسیر بدید خصوصا آرو.
اشکان
Iran, Islamic Republic of
طایف نیمدور ب کلا فرامو کرده...اگر ده رای بهت دادیمی مسوول از مردم متهد و متخصص نیمدور در راس نیست ..واقعا چرا جناب دکتر تاجگردون. ؟؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1