تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : ۲۲۶۹۹۷

نفت گچساران زاگرس یاسوج را به آتش کشید (+تصاویر)

۲۶
۰
کبنا ؛ 
در چارچوب مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور و از گروه نخست، امروز جمعه دو تیم هم استانی، نفت و گاز گچساران و زاگرس یاسوج در ورزشگاه شهید بشارت گچساران به مصاف هم رفتند.
به گزارش کبنااسپورت؛ این دیدار با نتیجه ۳_۰ به سود تیم نفت و گاز گچساران به پایان رسید.
گفتنی است: دیدار رفت در یاسوج با تساوی دو تیم همراه بود.
براساس این گزارش، عصر جمعه در ورزشگاه شهید بشارت گچساران دو تیم نفت و گاز گچساران و زاگرس یاسوج به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود پسران نفتی گچساران به پایان رسید.
در این بازی که در هوای سرد گچساران با وزش باد ملایم برگزار شد برای تیم طلایی پوش نفت ساسان شیرمردی، هادی زرین ساعد، محمدرضا مظاهری، فرید طالقانی، کریم شاهوردی، عماد قاسمی،علی کرمی،سعید عنافچه، اسماعیل هاشمی، و مرتضی حیدری به میدان رفتند.
در این بازی که از حساسیت‌های خاصی برای تیم نفت و گاز گچساران برخوردار بود، داریوش یزدی با تفکری تهاجمی تیم را روانه میدان کرد تا با کسب سه امتیاز جایگاه خود را در بین چهار تیم صعودکننده مستحکم کند و بتواند یکی از تیم‌های صعودکننده به مرحله بعد باشد.
این بازی همچون بازی‌های قبلی تیم نفت و گاز گچساران مجددا شاهد تغییر ترکیب نسبت به بازی‌های قبل بودیم نفت گچساران با بستن بازی از میانه میدان و ارسال از جناحین این تیم نفت گچساران بود که توانست یک نتیحه دلچسب را برای هواداران به ارمغان آورد.
در این بازی همچنین فرشید علیزاده در دقیقه ۷۷ به جای اسماعیل هاشمی، عباس عامری به جای سعید عنافچه در دقیقه ۸۴ و در دقیقه ۸۷ نبی الله اسدی به جای محمدرضا مظاهری وارد میدان شدند.
گل‌های تیم نفت و گاز گچساران را در این بازی در دقیقه ۱۲ سعید عنافچه، مرتضی حیدری دقیقه ۷۱، محمدرضا مظاهری دقیقه ۸۱ برای تیم نفت و گاز گچساران به ثمر رساندند.
از نکات قابل توجه این دیدار بازی علی رعیت بازیکن پیشین و قدیمی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که هم‌اکنون در تیم زاگرس یاسوج بازی می‌کند مقابل تیم قدیمی خود بود که پیش از آغاز بازی از داریوش یزدی مربی سابق خود با اهدای گل رخصت گرفت و سپس وارد میدان شد.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با کسب این پیروزی ۳۷ امتیازی شد و در رده دوم گروه الف لیگ دسته دوم قرار گرفت.
بازی بعدی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در تاریخ ۲۴ بهمن ۹۵ مقابل شهرداری اراک است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ای بنازمتون
گچساران دیارم
Iran, Islamic Republic of
ضمن تبریک و خسته نباشید خدمت کادر فنی - بازیکنان مسئولین و هواداران باشگاه نفت و گاز گچساران لطفا برای بهتر شدن گزارش شما از بازی و اطلاعات مخاطبین نام داوران - ناظر داوری - نماینده فدراسیون - تعداد تماشاگران - حواشی بازی و ... نیز نوشته شود که مخاطب بیشتر در حال و هوای بازی قرار بگیرد.
Iran, Islamic Republic of
ما یه عمره اینا .......کل سابقه ورزشی یاسوج یه فصل شهرداری یاسوجه که تو لیگ یک بود.اخه هندبالشون مثل ما اول لیگ کشوره، که مقام اسیایی داره تنیسشون تو کشور مثل ما قهرمان داره، واترپلو دارن مثل گچساران تو لیگ کشور باشه.هاکیشون اول کشور بوده؟
بويراحمد بالا.
Iran, Islamic Republic of
لایک
مهدی
Iran, Islamic Republic of
... به مسعولان در یاسوج که تیم را اصلا حمایت نکردند..حیف از تیم زاگرس که این روزا رو داره تجربه میکنه...این بازی در شرایط نابرابر انجام شده و یه تیم سرتا پا از حمایت شرکت نفت و مسعولان به خصوص تاجگردن و یه تیم که اکثرا بچه های یاسوج و بدون تجربه و ندار و بدون پول و بدبخت..در آخر هم تبریک به تیم نفت گچساران..
صبری
Iran, Islamic Republic of
دوست شماره ۳ به خودت فشار نیار اره شما تو همه چیز اول ایرانید.اما همین که ما مرکز استانیم بسه
رنجبری
Iran, Islamic Republic of
شمایی که این همه دم از ورزش میزنید.اون موقعه ک تیم شهرداری یاسوج اومد لیگ یک و به غول کش معروف شد تیم نفت شما کجا بود؟اون موقعه که والیبال شهرداری اومد پلی آف لیگ یک شماها نمیدونستین والیبال چیه حالا اومدی دم از ورزش میزنی؟واترپلو و هاکیم شد ورزش؟؟؟؟اون موقعه که تیم نفتتون رفت و برگشت از شهرداری یاسوج میباخت کجا بودی؟؟با این حرفا از اسم یاسوج و یاسوجی چیزی کم نمیشه فقط دارین قضیه سردسیر گرمسیر تشدیدتر میکنید.با این کارا و حرفاتون دودش فقط تو چشم خودتون میره و بس.از ما گفتن بود حالا خودانید
Iran, Islamic Republic of
در اینکه فوتبال یاسوج بچه بازی شده شکی نکن وگرنه اینکارو نمیکردن تا به حیثیت یه شهر بازی کنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هالو تعصب و نژادپرستی کور کورانه ریشه شهر گچساران در ایاره نگران نبو
روزبه
Iran, Islamic Republic of
میتونن تو لیگ کلکله برد تو لیگ باشی
منصور
Iran, Islamic Republic of
شماره ۶ تو واقعا با چه منطقی داری ورزش یاسوج رو با ورزش گچساران مقایسه می کنی؟
کل ایران باید به ورزش گچساران و قدرتش احتزام بزاره.در مورد خاطرات غول کشی حرف میزنی؟نفت گچساران رو ندیدی فولاد و استقلال اهواز رو حذف کرد.برو جدول لیگ برتر هندبال رو ببین.دوباره میگن لییییگ بررررتررررر نه لیگ استان...ورزش به کنار
۲۰% نفت کشور از گچساران تولید میشه.
منطق میگه گچساران باید مرکز باشه.
منصور
Iran, Islamic Republic of
شماره ۶ تو واقعا با چه منطقی داری ورزش یاسوج رو با ورزش گچساران مقایسه می کنی؟
کل ایران باید به ورزش گچساران و قدرتش احترام بزاره.در مورد خاطرات غول کشی حرف میزنی؟نفت گچساران رو ندیدی فولاد و استقلال اهواز رو حذف کرد.برو جدول لیگ برتر هندبال رو ببین.دوباره میگم لییییگ بررررتررررر نه لیگ استان...ورزش به کنار
۲۰% نفت کشور از گچساران تولید میشه.
منطق میگه گچساران باید مرکز باشه.
Iran, Islamic Republic of
.. همه تون که اینجور افتادین به جون همدیگه.باباپول و ثروت این استان رو دیگران دارن میخورن اوقت شماها دم از یاسوج وگچساران میزنید بابا ما کی میخوایم بزرگ بشیم کی میخوایم بزرگ فکر کنیم بابا پولا رو سیاسیون و اطرافیان خاصشون دارن چپاول میکنن شما دارید باهم دعوا میکنید .......ای روزگار......
صبری
Iran, Islamic Republic of
دوست شماره ۱۰،اگه قرار بود برای ورزش مرکز استان انتخاب کنن الان خوزستان باید پایتخت ایران بود،یکم فکر کن بعد حرفتو بزن،حالا ما شدیم مرکز استان و هیچ چیزتون قابل مقایسه با ما نیست،کاش جدا میشدین از این استان تا بقول خودتون پیشرفت میکردین.
بام ایران
Germany
این دوست شماره ۸ آتیش نگیره خیلیه عزیزم بازی برد و باخت داره کل شهرت سابقه اش ب ۳۰ سال نمیرسه .رفت و برگشت چی ؟ بازی گچساران یادت رفته چ بلایی سرتون اومد ۱۱نفر تو دروازتون بود۹۰ دقیقه
شما خودتو با گچساران اصلا مقایسه نکن چون در حد ریزترینهاشم نیستین مابقیش ک پیشکش
علی
Iran, Islamic Republic of
اخه شما گچسارانیها کجای معادله اید.تیم زاگرس یه تیم بی بضاعت بود تو یاسوج لهتون کرد وسه گل بهتون زدن که دوتاشو داور قبول نکرد.بازی دیروز هم که یه بازیکن را گذاشته بودن تو دروازه
-
Iran, Islamic Republic of
دگنبذونیل هم زوونشو واز وابیه؟؟ ایشا هلام اسم شهرتونه نونیت. اسم شهرستانتونه ایگیت وه جی اسم شهرتو. اول اسم شهرتونه یای بگریت اوسو اسم یاسوجه بیاریت. رفت و برگشتیل
Iran, Islamic Republic of
اخه همه اتیشا زیرسرهمین کبناس که ازخبردادنش معلومه که طرفداری میکنه مرتیکه هردوتیم مال استانه بالاخره نوبت هم به یاسوج میرسه!!!ببینم باهمین لحن واب وتاب حرف میزی؟خوبه ادم منطق وانسانیتورعایت کنه!!هرکاری کنید.بویراحمد بویراحمده.زیادبالاپایین نپر...
منصور
Iran, Islamic Republic of
دوست شماره ۱۲ متن رو کامل بخون که نوشتم ورزش به کنار.چشمات نمی بینه دهنتو باز کن
میلاد
Iran, Islamic Republic of
ای وای به فوتبال یاسوج که فوتبالش به این روز افتاده و هیشکی نمیخاد کمکی کنه ...!!!!!!
والی
Iran, Islamic Republic of
افتخارات فوتبال یاسوج...۱٫حذف تیم تراکتور سازی نایب قهرمان با تمامی بازیکنان اصلی و امیر قلعه نویی..۲٫حذف تیم ذوب نایب قهرمان آسیا،که دوهفته از نایب قهرمانی شان در آسیا میگذشت و بازی هم در اصفهان بود ،و بازی با تمامی بازیکنان اصلی..۳٫٫حذف تیم فولاد خوزستان و مس کرمان لیگ برتری و شهرداری تبریز .....این افتخارات همه در سه سال از تاسسیس تیم شهرداری یاسوج بوجود آمد..
والی
Iran, Islamic Republic of
افتخارات فردی فوتبال شهرداری یاسوج...۱٫انتقال دروازه بان شهرداری،حسین هوشیار از شهرداری یاسوج به پرسپولیس تهران..۲٫٫آقای گلی لیگ یک مقداد قباخلو که دوران فوتبالش رو به پایان بود و شکوفا شدن در تیم شهرداری و انتقالش به مس کرمان لیگ برتر..۳٫٫انتقال حسین حجازی پور از شهرداری به صبا باطری قم لیگ برتر..۴٫٫انتقال شهاب کرمی و ملی پوش شدنش در تیم شهرداری یاسوج و انتقال به فولاد خوزستان..۵٫٫انتقال محمد دارابی بازیکن یاسوجی به ملوان بندر انزلی لیگ برتری..۶٫٫صعود در دو سال پیاپی به نیمه نهایی جام حذفی ایران و بازی با استقلال تهران ..۷٫٫نزدیک شدن و صعود تیم شهرداری به تیم اول جدول لیگ یک آزادگان و نزدیک شدن به لیگ برتر که بعدها با تبانی بعضی تیمها و در راس آن ......... تیم شهرداری تبریز و خریدن بازیکنان غیره بومی شهرداری یاسوج و رشوه دادن که بعدها جریمه و یکسال ممنوع الفعالیت شدن،از رشد و شکوفایی تیم شهرداری یاسوج بود....یا علی
رستمی
Iran, Islamic Republic of
نفت گچساران با آوردن بازی در چمن مصنوعی؛و نا آشنایی بازیکنان تیم زاگرس ،بازی را درآورد..
موسوی
Iran, Islamic Republic of
تیم زاگرسی که نمونده..هر چی بازیکن داشتن در نیم فصل از دست دادن....با چه بازیکنی و با چه بودجه ای میخاستن جلوی نفت وایسند !!!!!متاسفانه بگم که بازیکنان هزینه مسافرت های بیرون شهر را از جیب خودشان پرداخت میکنن که همگی یاسوجی هستن و اینم ا..ی مسعولان و وزارت ورزش یاسوج که نماد .. و برای بعضی ها فقط یه حقوق بگیر باشن و..ن..تاسف برای فوتبال مرکز استان..
معصومی
Iran, Islamic Republic of
فعلا تاجردون ورزش را از مرکز استان حذف کرده یاسوج را نابود کرده زارع هم ک..
gach boy
Iran, Islamic Republic of
دوست شماره ۶ میخواستم اون مرکز استان نباشه ک پولشو از نفت شهرستانش در میاره
گچسارانه خوزستان......
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1