تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۱
کد مطلب : ۲۲۶۸۴۵

«حاج عدل» از نگاه «هاشمی‌پور» در ۸ ماه گذشته

۱۰
۰
کبنا ؛عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با حضور در برنامه نگاه روز به ارائه عملکرد در ۸ ماهه‌ی وکالت خود پرداخت.
مهمترین مواردی که عدل هاشمی پور در این برنامه به آنها اشاره کرد عبارتند از: پروژه مهم جاده پاتوه - دهدشت که درد این پروژه ملی با تزریق نقدینگی درمان شده است، ضمن اینکه تلاش می شود اتصال محورهای فرعی چرام، دیشموک، دشمن زیاری و چاروسا همگام با پروژه اصلی صورت گیرد.
هاشمی پور در ادامه افزود: تا پایان سال آینده بازگشایی محور پاتاوه به دهدشت را شاهد خواهیم بود.
وی که بخش زیادی از توان خود را در جهت توسعه پروژه های راه سازی به منظور خروج استان از بن بست جاده ای گذاشته است گفت: مجوز  ملی شدن محور دیشموک به قلعه رئیسی و قلعه رئیسی به محور پاتاوه - دهدشت گرفته شده است و محور لنده به تشان با رایزنی های صورت گرفته در سال ۹۶ آغاز بکار خواهد کرد، جاده سوق به دهدشت با وجود مشکلات نقدینگی در دست اجراست و از مدیر کل راه میخواهیم با تزریق نقدینگی به پیمانکار، تلاش شود این پروژه هرچه زودتر تمام شود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه بیان کرد: جاده طسوج -چاسخار یکی دیگر از جاده هایی است که مورد پیگیری است و جاده باغچه سادات مناقصه آن انجام شده است.
رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی در ادامه به یکی از عظیم ترین پروژه های حوزه ی انتخابیه خود یعنی پتروشیمی دهدشت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته فاز اول این پروژه شروع شد و هفتاد نفر مشغول فعالیت هستند، و فازهای بعدی که مربوط به ساختمان های غیر صنعتی و صنعتی هستند اجرایی خواهند شد.
هاشمی پور به دیگر طرح بزرگ اشتغالزایی که در این مدت ۸ ماهه به شدت پیگیری کرده است یعنی سیمان سپو اشاره کرد و افزود: اول اسفند شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه بزرگ خواهیم بود.
یکی دیگر از پروژه‌های مهم و اقتصادی حوزه ی انتخابیه عدل هاشمی معدن فسفات چرام بود که  در این زمینه گفت: در خصوص معدن فسفات چرام، توافق نامه با صنعت و معدن استان بسته شده است و معدن فسفات قیام و چرام در دستور کار قرار دارند و با توجه به اینکه پانصد میلیارد تومان هزینه دارد باید مطالعاتی به صورت دقیق تر انجام گیرد.
وی با اشاره به سفر هیأت دولت و کار خوبی که در جهت انتقال آب از سد کوثر صورت گرفت، افزود: طرح مطالعاتی انتقال آب به کهکیلویه، لنده، چرام و سوق در دست اقدام است و برای انتقال آب از مارون برای کشاورزی سیصد بیست میلیون متر مکعب اختصاص داده اند که در تلاش هستیم این عدد را به چهارصد میلیون متر مکعب برسانیم.
عدل هاشمی پور که خود عضو کمیسیون انرژی مجلس است در خصوص منابع نفتی استان گفت: پنجاه حلقه چاه در شهرستان بهمئی  وجود دارد که تا به امروز سهم مردم شریف این شهرستان فقط آلایندگی بوده است که با تلاش و همکاری وزارت نفت بالغ بر ۱۳ملیارد یکجا و ۸ میلیارد یکجا از محل اعتبارات نفتی به شهرستان بهمئی تعلق گرفت که این مبلغ در پروژه هایی از قبیل ساماندهی ورودی و خروجی شهر لیکک و اجرای طرح ها و پروژهای ورزشی در۲۲ بخش و روستای لیکک اجرا میشود.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در ادامه به گزارش عملکرد یکی دیگر از پروژه هایی از شعارهای انتخاباتی خود پرداخت و گفت: پروژه بزرگ و حیاتی در منطقه پروژه گازرسانی منطقه چار روسا و دیشموک است که با تلاش های صورت گرفته و زمان بندی تمام این پروژه یکجا به مناقصه خواهد رفت و پروژه گازرسانی ممبی و سراسیاب با جمع بندی های صورت گرفته در اینده ای نزدیک  شروع بکار خواهد کرد.
وی در ادامه افزود: با برنامه کاری که دارم اولویت مهم بعد از کارهای بزرگ ( راه، گاز، آب و پتروشیمی) ساماندهی ورودی هر چهار شهرستان حوزه ی انتخابیه خواهد بود.
عدل هاشمی پور در پایان ضمن  تشکر ویژه از وزیر محترم نفت و رئیس محترم هلدینگ خلیج فارس از مردم، مسئولین، رسانه ها و خبرنگاران نیز تشکر کرد و افزود: خواستار همکاری همه هستم و باید همدیگر را تحمل کنیم و کمک کار هم باشیم تا بتوانیم مشکلات جامعه را رفع کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
افرین به حاج عدل افرین به شبکه دنا افرین به مجری جناب مهندس عادل زاده عزیز و اون حرکت قشنگ اخر برنامش که گفت به احترام مردم حوزه انتخابیه می ایستم و خداحافظی میکنم احسن
تابناک
Iran, Islamic Republic of
وقتی خبر یه خبرگزاری کپی میکنید دست کم منبع خبر را هم بنویسید
تقی
Iran, Islamic Republic of
۸ماه هست حاج عدل همین ها را میگه ولی هیچ خبری از عملی شدن پروژها نیست
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
صد یاد بزرگواری به خیر با غیرت امورات عمومی را پیگیری می نمود
فزهنگی
Iran, Islamic Republic of
اینطور که معلوم است شما پیمانکار هستید نه نماینده در مورد وایف نمایندگی چه دارید ارایه دهید خدا به ما رحم کند و ان نماینده پیانکار
ازتراب علیا
Iran, Islamic Republic of
ولمون کن جون خت . همش در حال مطالعین. از زمان بزرگواری هم درحال مطالعه بیرن . مو نونم چند صفحهیه که تموم نیابو ای مطالعه.ه ایطوری که ای طرحله مطالعه ایکنن باید ایسه دوسه تا دکترا بگرفتنی. حاجی جون خت بچسب وه همو خیرل بسا دوسه تا مدرسه کانکسی آوردی ول کن ای طرحل مطالعاتینه الا یکه خت پیمونشونه ورداری
Iran, Islamic Republic of
عدل هاشمی پور= مردودی
Iran, Islamic Republic of
بیچاره مردم دهدشت آخی سی ای شانس
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای عدل
ما مردم بهمئی سالن ورزشی نمیخایم به جای اینا
پروزه بیمارستان ۳۲ تختخوابی لیکک
اورزانس شهری و جاده ای
درمانگاه پزشکی
پزشک متخصص، کادر مهارتیپزشکی متخصص ] سونوگرافی و ...اعتبارات نفت را به این سمت بیاورید تا شهروندان بهمئی از حقوق اولیه و بدوی برخوردار باشند و برا ثر نبود امکانات پزشکی جان خود را از دست ندهند
Iran, Islamic Republic of
جناب علی عمرا تاج بیله عدل کارکنه
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1