تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۱۰
کد مطلب : ۲۲۶۸۴۴

انتقاد تند دبیر سابق انجمن اسلامی دانشگاه آزاد یاسوج به یک انتصاب/ این انتصاب توجیه پذیر نیست/ تکرار تجربه تلخ دانشگاه آزاد گچساران در یاسوج به چه قیمتی؟!

۳۵
۰
کبنا ؛در پی شایعاتی مبنی بر جابجایی در دانشگاه آزاد استان(یاسوج) به سراغ دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان پیروخط امام (ره) دانشگاه آزاد یاسوج رفتیم و نظر وی را در خصوص این شایعات جویا شدیم.
ارجمند می گوید: وقتی مدیریتی را می‌خواهید جایگزین کنید قطعا مولفه و شاخص‌هایی را در نظر می‌گیرید. و براساس آن گفته می شود که مدیر کنونی این مولفه ها را ندارد و باید عزل شود. حداقل این است که مدیر جدید باید از مدیر فعلی قوی تر باشد.
مشروح این گفتگو در پی می‌آید:
*جناب ارجمند با تشکر از شما، حتما شایعه تغییر در ریاست دانشگاه آزاد استان را شنیده یا خوانده اید. به عنوان یک فعال دانشجویی چه نظری در این خصوص دارید؟
**جایگاه آموزش در هر کشوری به عنوان یکی از مهمترین شاخصه های رشد و توسعه است وجایگاه مهمی در کشورهای توسعه یافته دارد. به عنوان مثال اگر بعد از نابودی کامل ژاپن در جنگ جهانی دوم، ظرف یک برنامه بیست ساله و کمتر، اقتصاد ورشکسته و نابود شده ژاپن از رشد منفی به یک غول اقتصادی تبدیل می شود استفاده از مدیریت برتر کیفیت است که به این جایگاه می رسد. تمرکز بر اصل آموزش توانست ژاپن را نجات دهد. یا در کشورهای پیشرفته دنیا بیشترین سرمایه گذاری در مقوله آموزش و آموزش علوم و فنون است.
کم دقتی در گزینش مدیریت محیطهای آموزشی که این روزها وجه المعامله سیاسیون شده است لطمه و زیانی که در دراز مدت به توسعه و رشد یک کشور می زند بسیار وسیع بوده و کمر اقتصاد ،فرهنگ،سیاست و توان علمی را می شکند.
در خصوص شایعه ای که در فضای مجازی منتشر شده که رئیس دانشگاه آزاد تغییر می کند؛  به عنوان فعال دانشجویی که در محیط دانشگاه بوده ام و خیلی از مدیریت ها را دیده و لمس کرده ام، نمیدانم با کی باید حرف بزنم؟ استاندار محترم مخاطب من است؟ نمایندگان گرامی و یا سیاسیون بزرگوار؟
درد دل را باید به کی گفت؟
باید از استاندار بپرسیم مبنای این عزل و نصب چه می تواند باشد؟
وقتی مدیریتی را می خواهید جایگزین کنید قطعا مولفه و شاخص‌هایی را در نظر می‌گیرید. و براساس آن گفته می شود که مدیر کنونی این مولفه ها را ندارد و باید عزل شود. حداقل این است که مدیر جدید باید از مدیر فعلی قوی تر باشد.
قصد ندارم از حسنات دکتر آل بویه خیلی حرفی بزنم اما به این اکتفا میکنم که ایشان در مولفه ها و شاخصه ایی نظیر: توان علمی، توان و سابقه‌ی مدیریتی، کرامت و عزت نفس، تقید به تقوی و مرتبه ی بالای ایشان در اصلاح طلبی بوده و هستند  و اینکه عملکرد وی در این مدت انصافا قابل دفاع در تمامی جوانب بوده و هست.
باری از چند منظر می توان این اتفاق ناخوشایند را  بررسی کرد. جناب آقای استاندار و نمایندگان محترم که قطعا دستی بر این آتش دارید روی صحبتم با شماست،
از منظر سیاسی این انتصاب جای هیچ توجیهی و دفاعی ندارد. آقای محمودی که دوره ای خود را منتسب به اصولگرایان کرد و در دوره ای هم مدعی شد که  زیر علم اصلاح طلبان بوده حتی یک چهره معمولی سیاسی هم به حساب نمی آید تا چه برسد به این که یک چهره شاخص باشد.
گفته می شود در هندوستان رئیس ستاد احمدی نژاد بوده و به واسطه همان خوش خدمتی، در دوره ریاست فرهاددانشجو، رئیس دانشگاه آزاد گچساران شد و در دولت تدبیر و امید نیز  عزل شد و یا دوره ای در دانشگاه کفن پوشیده و بر علیه مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی شعار می داد.
اگر بناست که بنا به سفارشات و مصالح حفظ صندلی ها از اصولگرایان برای مدیریت دانشگاه آزاد استفاده کنند چرا از اصولگرایان قوی و شناسنامه دار استفاده نمی‌کنند؟ اگر نمی‌شناسند تا افراد قابل دفاعی نظیر دکتر جانی پور، دکترخرامین، دکتر افتخاری و ... را معرفی کنیم! بالاخره اصولگراهایی هستند که رزومه مدیریتی قوی و قابل دفاعی دارند.
اگر از منظر علمی بخواهیم بررسی کنیم، من که تا الان نشنیدم آقای محمودی جایگاه علمی داشته باشند. ازطرفی، وی بدلیل نامرتبط بودن مدارک تحصیلی‌شان در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکترا نتوانستند ارتقای علمی بگیرند و در همین دانشگاه آزاد، کم نیستند اساتید قوی، با عقبه‌ی علمی قابل تامل، پشتوانه‌ی فکری قابل اتکا و جایگاه اجتماعی قابل دفاع.
و با توجه به غربت سیستم و متد شایسته سالاری برآمده از دل دموکراسی، و گرایش بی مهابا به متدهای «فاتیل کراسی» و «فامیل کراسی» و از منظر فامیلی و قومی و قبیله‌ای هم که بخواهیم بررسی کنیم نیز این آقا،  جایگاه محکمی ندارد که بر این اساس از سبد قرعه بدر آمده باشد!
وقتی کسی را به عنوان مدیر یک مجموعه علمی و آموزشی عالی می خواهند منصوب کنند  در بدترین شرایط ممکن و مبتنی بر هشلهفت مدیریتی، اگر رزومه و پشتوانه‌ی چشمگیری نداشته باشد، اقلا اشتهار به ضعف عملکرد و سو مدیریت نداشته باشد. تنها رزومه آقای محمودی ریاست دانشگاه آزاد گچساران بود که آنجا هم برخی از کارها و نامه ها و اعتراضها عالمگیر شد!
بررسی دوره مدیریتی آقای محمودی در دانشگاه آزاد گچساران نشان می دهد که آنجا هم نه تنها موفق نبوده، بلکه بسیار ضعیف بوده است.
به عنوان کسی که در رشته‌ی مهندسی شیمی نفت در دانشگاه آزاد گچساران تحصیل کرده ام با اطلاع کامل، عرض می کنم که جایگاه علمی دانشگاه آزاد گچساران در کشور بالا بود. در رشته مهندسی شیمی پالایش نفت این دانشگاه در سطح کشور مدعی بود. بسیاری از پذیرفته شدگان آزمونهای استخدامی از دانشگاه آزاد گچساران بودند. ولی متاسفانه در دوره مدیریت آقای محمودی وقتی بررسی می کنید جایگاه دانشگاهی که در مقطعی، حتی در برابر دانشگاههای دولتی مدعی بود در بین دانشگاههای آزاد استان رتبه چهارم را گرفت که این فاجعه بود!
یا می توان به کلاسهای دروس علوم پایه و عمومی اشاره کرد که تعداد دانشجویان در دوره آقای محمودی در هر کلاس  به ۸۰ نفر رسید! یا دروس آزمایشگاهی که کلاسها با ۴۵ نفر برگزار می شد در حالی که استاندارد کلاسهای آزمایشگاه ۱۵ نفر است!
فعالیتهای دانشجویی و فرهنگی در دوران آقای محمودی به سمت صفر کلوین رفت و هیچ فعالیت خاصی صورت نگرفت! در حالی که انتخابات ریاست جمهوری بود اما کاملا فضا را بسته و صندلی خود را به همه چیز ترجیح داد!
در دوران مدیریتش بر دانشگاه آزاد گچساران چند رشته تحصیلی جدید تصویب کرد؟ دقیقا هیچ!
در مقطعی که آقای جانی پور رئیس واحد استان بود زمزمه هایی نیز مبنی بر جایگزینی محمودی - که روشن نشد اصرار برخی بزرگان بر نصب ایشان بر روی یک عدد صندلی گردون چیست! - به جای جانی پور منتشر شد که با واکنش دانشجویان دانشگاه و از جمله دبیر سابق و اسبق انجمن اسلامی و فعالان دانشجویی مواجه شد. با مشارکت بسیاری از دانشجویان جلوی این کار را گرفتند و آقای بوستانی را با خواهش و التماس و اصرار راضی کردند که مسئولیت دانشگاه را به عهده بگیرد.
قابل توجه کسانیکه مصرّند حتما آقای محمودی  حکم مدیریتی بکف بیاورد اینکه:
اگر مدیری مثلا در حوزه مسکن، ناتوان باشد، نهایت سقفی فرو میریزد، اگر مدیر، راه ناتوان باشد، ماشینی از خط خارج می‌شود، اگر مدیر منابع طبیعی  ناتوان باشد، مرتعی بر باد می‌رود و خون پازنی به ناصواب ریخته می شود، مدیر کشاورزی ناتوان باشد، باغات دلی از بی آبی می خشکند و قس علی هذا...
همه ی اینها فاجعه و مصیبت هستند، اما اگر مدیر سیستم آموزشی ناتوان باشد یعنی مدیران همه‌ی رشته ناتوان بار می آیند، یعنی سقف خانه ای نمی‌ریزد، سقف جامعه فرو می‌ریزد، یعنی ماشینی  از خط خارج نمی‌شود، فرهنگ و جامعه از خط خارج می‌شوند، یعنی درختی نمی خشکد، جنگل، بیابان می شود (صحبت از پژمردن یک برگ  نیست،،،   وای ،،،  جنگل را بیابان می کند)
آقایون قدر قدرت ذی شوکت و با مکنت!
اگر واقعا اصرار  بر مدیر شدن  ایشان  دارید، اقلا در جایگاهی  وی را منصوب کنید که ضریب خسارت کمتر و دامنه‌ی آسیب عمومی کمتر و عمق فاجعه کمتر باشد.
*به نظر شما واکنش دانشجویان در برابر این انتصاب چه خواهد بود؟
**مطئنم این انتصاب با واکنش تند دانشجویان مواجه می شود و قطعا عکس العمل نشان خواهند داد. دانشجو خود می داند فضای دانشگاه به چه شکل است و چه نوع مدیریتی را می طلبد.
برخلاف برخی، مبنا این نسیت که اگر قرار است فردی رئیس دانشگاه باشد باید حتما همفکر و همراه ما و تفکر ما باشد، بلکه معتقدم باید توان اداره دانشگاه را داشته باشد. حداقلهای مدیریتی، علمی ،اخلاقی و شاخصهای عمومی را دارا باشد.
تصورم این است که همه تشکل های دانشجویی با این جابه جایی مشکل خواهند داشت و قطعا معترض خواهند بود.
* چه انتظاری از مدیریت استان و در راس آن استاندار دارید؟
** جناب استاندار در جریان هستند که همین دانشجویان با اعتماد به شعارهایی که در این دولت داده شد، جوانان و دانشجویان دفاع جانانه ای و حمایت قاطعانه ای از دولت داشتند. دفاع از آرمانها و سیاستها و خط مشی دولت، و انصافا زحمت کشیدند.
شنیدن خبر این جابه جایی مرا شوکه کرد. نمی توان باورکرد بدون اذن استاندار این انتصاب صورت گرفته باشد اما معتقدم و مطمئنم در شرایط عادی  استاندار زیر بار این حرف نمی رفت.
*فکر می کنید پیامدهای این انتصاب چه می تواند باشد؟
** چنین انتصابهایی موجب یاس و نامیدی جوانان و دانشجویان می شود. جوانانی که همه نمایندگان و استاندار و مسئولان همه آنها را می شناسند و گاها ۱۵ سال و ۱۰ سال و ۸ سال و ... مشغول فعالیت سیاسی هستند و با وجودی که نه شغل دارند نه ازدواج کرده اند و نه پول و پله ای دارند اما پای آرمانهایشان ایستاده اند. اما وقتی ببینند هیچ شعاری با عمل مطابقت ندارد و جهالتهای خالصانه و حماقتهای صادقانه را می بینند ، دچار سرخوردگی می شوند.
این انتصاب را با هیچ فرمولی نمی توانم به خود بقبولانم. نه با فرمول سیاسی و نه با فرمول علمی و نه با فرمول قومی و قبیله ای و نه حتی با فرمول معاملات سیاسی ، نمی توان آن را توجیه و هضم کرد و قطعا کسانی که خود را صاحب این انتصاب کنند در آینده متضرر می شوند.
* صحبت پایانی؟
** امیدوارم مسئولان ما باور کنند یک روزی خواهند رفت و نتیجه عملکردشان خواهند ماند و در آینده به جز این عملکرد از آنها نخواهد ماند و تا آدمی زنده است و تاریخ هست آدمها را با عملکردهایشان می سنجد و از آنها یاد خواهند کرد. اینکه فلانی در دوره‌ای استاندار بود و در حضور ایشان کی را برداشتند و کی را منصوب کردند، فلانی نماینده بود و این عملکردش بود و چقدر به درد استان خورد و در دوره این آقایون استان چقدر رشد کرد و مسایل فرهنگی چقدر مهم بود به آن پرداخته شد و ... و مسایلی  از این دست، شناسنامه ی کاری یک مسئول یا یک مدیر یا یک نماینده می‌شود.
پس امیدوارم حداقل نه در شعار بلکه در عمل وقتی در معرض قضاوت عمومی قرار می گیرند نمره قبولی بگیرند!
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
/////
کارمند دانشگاه یاسوج
Iran, Islamic Republic of
آقای ارجمند شما صرفا بدلیل اینکه دکتر محمودی در مقابل اصرارها و التماسهای شما جهت تدریس در دانشگاه آزاد گچساران به شما که الفبای علم را نمیدانید باج نداد و همچنین به کاندید فامیل شما رای نداد اینطور عقده گشایی میکنید و ما از دکتر محمودی میخواهیم که در اولین فرصت بر علیه اتهامات اثبات نشده شما در مراجع محترم قضایی اقامه دعوا کنند و بدان که نتیجه این اتهامات و افتراهات خود را در چهار دیواری دو ساله زندان بزودی خواهی دید. باشد تا روز ملاقات شما در زندان یاسوج
Iran, Islamic Republic of
بشین سرجات تو چکاره ای
شهروند
Iran, Islamic Republic of
حرف الکیمیزنی ادم توانمندیه
س ح
Iran, Islamic Republic of
مفنگی همه این حرفارو زدی که بگی من مهندس شیمی هستم!!!!!
Iran, Islamic Republic of
احسنت برادر ارجمند. حرفت کاملا حقه اگ کسی گوش بده
Romania
جناب اقای ارجمند عزیز شما که از مدیریت اقای ال بویه هیچ اطلاعی ندارید چرا ابنجوری قضاوت می کنید
اابته این صحبتهای اقای ارجمند نیست و نوشته مدیر روابط عمومی دانشگاه می باشد و ارجمند فقط ان نوشته را خوانده
ال بویه ادم ضعیفی بود و هیچ کاری برای دانشگاه ازاد انجام نداد
خدا دانشگاه ازاد را ازاد کرد
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید همش تهمه و حرفهای نسنجیده و بی ارزش بود.الان شما کجای این معادلات هستید که اینطور اظهار نظر میکنید.خداوند عاقبت همه شماها را ختم به خیر کند.امثال شماها مانع پیشرفت و توعه در این استان هستید.
عرفان
Iran, Islamic Republic of
هههههههههههههههههه عامو برو بازی تو کن
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
چیزی که برام خیلی جالبه اینکه این آقای ارجمند فعالیت سیاسیشون و از کی شروع کردن
!!!!ایشان که تا ٨۶ در ارتفاعات سرابتاوه بز میچراندند
علی
Iran, Islamic Republic of
بذار دانشگاه از سیاست زدگی و پایین آمدن کیفیت آموزشی رها بشود
مهدی
Iran, Islamic Republic of
آقای ارجمندباتمام احترامی که برای شماقائلم آقای محمودی رابسیارانسان شریف وبزرگواری می دانم که لیاقت ردای ریاست رادارد.
استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
دکتر محمودی انسان توانمند و چهره‌ای علمی و افتخار جامعه دانشگاهی میباشد و ایشان یک اصلاح طلب واقعی و توانمند میباشد این وصله های تخریبی به او نمی چسبد
Iran, Islamic Republic of
حیف دکتر محمودی که// در موردش اظهار نظر کنی حیف
ایل نویی
Iran, Islamic Republic of
بچه و کوچه و فاتحه خونی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این مصاحبه عالی بود. خصوصا اون جایی که درمورد آرمین محمودی توضیح میده. میگه بخاطر اینکه مدارک تحصیلی حاج آرمین نامرتبط بوده نتونسته ارتقا بگیره !!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدا شاهده این بنده خدا ک باهاش مصاحبه شده رو اصلا نمیشناسم ولی واقعا حرفاش عالی و منطقی بود. مرحبا به ادم منطقی و فهمیده.
o.l
United States
موافق اظهارات دبیر سابق انجمن اسلامی دانشگاه آزاد یاسوج نیستم معلومه که اظهارات ایشون کاملا مغرضانه است
معصومي
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای داریوش ارجمند فعال باصطلاح سیاسی وشاید همسوورییس انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی
بدون شک دغدغه وحساسیت سر کار عالی به عنوان یک فردکنشگر اجتماعی وسیاسی پیرامون مسایل مختلف مدیریتی به ویژه در حوزه آموزش وآموزش عالی وابراز ناراحتی از تاثیرات منفی وشکرف مدیریت ضعیف دستگاههای اجرایی واداری از چوب وجنگل وپازن وسقف ریخته خانه و جامعه وانتقاد از مسئولین ونمایندگان دغدغه همه دلسوزانی است که باید به شما و ایشان دست مریزاد گفت٠
اما تنزل و ارتقاء سطح دانشگاه آزاد را دریک واحد دانشگاهی نبایست به حساب فقط مدیریت واحد گذاشت رشد وتعالی مدیریتی واحد برتر دانشگاه رقیب را هم باید با همان عینک ارزیابی از منظر سرکار عالی یک جا دید
ومن حس می کنم که در گفته ها و مصاحبه تان سوای انتظاری که از مجموعه تصمیم گیرندگان داشته و دارید کمی راه کج ونادرستی را در بر شمردن توان شخصیتی و مدیریتی جناب آقای دکتر محمودی به خصوص در سوابق اجرایی مدیریتی وخانوادگی وطایفه ای در پیش گرفتید که به عنوان یک خوبشاوند باید به شما یاد آور شوم که جناب دکتر محمودی در شهرودانشگاه میسور هندوستان در هیأت یک دانشجوی ایرانی در کنار سایردانشجویان ایرانی به فعالیتهای سیاسی اجتماعی فرهنگی مورد نظرسیاستهای کلی وانتظارات نظام از دانشجوی ایرانی خارج از مرزهای اسلامی ومقبول جامعه به شکل کاملا موافق اهداف عمل نمودند به طوریکه روی بازگشت ورجعت به میهن اسلامی را داشته اند واز آن قبیل دانشجویانی نبوده که به نام اپوزیسیون خارج نشین بر طبل مخالف و معاند ح ا بکوبند که اکنون در کارولینای شمالی و٠٠٠مزد مزدوری وخوراک برای بیگانه شده اند
لذا هر چند مجال این نوشته فرصت نمی دهد بیشتر توضیح دهم
اما در باب فضیلتهای خانوادگی وطایفه ای همچنانکه واقف بوده و هستید واز طرفی خوبشاوند هم من وهم ایشان هستید از دامان خانواده ای مقتدر وهوشمندوموثر در تحولات تاریخی این مرز وبوم پا به عرصه زندگی اجتماعی وسیاسی و فرهنگی گذاشتند
خانواده ای که در گذشته نه چندان دور در محمود آباد علیا رسفلی نه خدایی استغفراله که کد خدایی می کردند وبا اقتداری مثال زدنی در کنار طوایف چپ وراست خود همجوار کلانتران ایل وطوایف روزگار سپری کرده اند واینگونه صحبت کردن جنابعالی را حقیر فقط سرخوردگی وجفا به آن جوان شایسته می دانم و بس٠
هر چند معتقدم که دانشگاه آزاد اسلامی در تاریخچه نزج و شکل گیری اش در یاسوج در خلال سالهای ١٣۶۶با تعداد٨٠دانشجو در ترمینال یاسوج وکلاسهای استیجاری هنرستان طالقانی یاسوج دوران پر فرازونشیبی را از نظر امکانات و٠٠٠ومدیریتها به خود دید که نیازمند واکاوی وکالبد شکافی صادقانه و بیطرفانه دارد امید است که جناب دکتر محمودی عزیز با اتخاذ سیاستهاوراهکارهای مدیریتی بر گرفته از توان وشایستگیهای مدیران پایین دستی کارا چابک ومتخصص وجامع الشرایط ودعوت از نخبگان و فرهیختگان واستفاده از تجارب ارزشمند پیشکسوتان همچون حضرتعالی در راه اعتلای فرهنگی دانشجو ودانشگاه با تربیت دانشجویان نخبه وبرتر زمینه رفع کاستیها وتقویت جایگاه دانشگاه و دانشجوی مسئولیت پذیر وپاسخگو موفق و منصور باشند که اگر در این راه توفیقی حاصل شود همه به آن توفیقات می بالیم٠
Iran, Islamic Republic of
چقد زورت اومیه خورزو ..فشار و خوت نیار
Iran, Islamic Republic of
با
Iran, Islamic Republic of
باعرض ادب واحترام از اقای ارجمند در خواست دارم اگر ایشان با انتصاب دکتر محمودی مشکل دارند چرا به فامیل وایل دارند... ایشان خوب است در باره اصل ونسب به تاریخ وگذشته تا حال بویراحمد مطالعه کنند یا از بزرگان بویراحمد سوال کنن در شآن ومنزلت انسانی که خود را در جایگاه منتقد میگذارد نیست به مسایل غیر از عرف بپردازد با تشکر
اسلام
Iran, Islamic Republic of
پورفسور انجمن اسلامی کجا شما کجا؟؟؟؟؟
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
برادر ارجمند حکایت این انتخاب و انتصاب بعد از انتصاب اقای ولایتی در دانشگاه ازاد و مسول ستاولایتی بودن زارع در استان می باشد
Iran, Islamic Republic of

ارمین محمودی..
ولي دانش آموز
Iran, Islamic Republic of
در انتخاب رییس دانشگاه نظر تنها گروهی که خواسته نمی شود اعضای هیات علمی و کارکنان هست. در حالیکه این افراد بیش از همه در جریان مشکلات و نیازها و چالشهای واحد هستند. حتی نظر سازمان مرکزی هم خواسته نمی شود. دانشگاه نهاد اموزشی و تاثیر گذار بر فرهنگ و دانش استان است سابقه افراد می تواند نشان گر میزن این اثرگذاری باشد. باعث تاسف است این گونه شتاب زده عمل کردن در انتخاب ریاست بزرگترین دانشگاه استان....
سيد شهباز معصومي
Iran, Islamic Republic of
لطفا کامنتهایی که در پاسخ به این مصاحبه ارسال شده درج نمایید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای ارجمند . آقا....اولاً ازبستگانتان درمحمودآباد که زارع آبا واجداد محمودی بودند سوال کن تابرایت تعریف کنند که خانواده محمودی کی بوده ویاهستند. توکه بچه هستی وسن وسالی نداری واز گذشته وحال اطلاعی نداری که به خودت اجازه. واظهار ونظر میدی. ثانیاً تونام . را برای معرفی یدک میکشی ولی آقای محمودی باتحصیلات وعملکرد بی نظیر خود ، خودش را معرفی کرده پس ....
محمودی اسداله
Iran, Islamic Republic of
با سلام وعرض ادب ..کم گوی .گزیده گوی .چون دور ..جناب ارجمند جناب عالی اگر با دکتر محمودی مشکل دارید چرا پای فامیل وایل را به میان میکشی.فامیل محمودی در بین تمام طوایف این استان شناخته هست وما به این گونه گفتارات را بها نمدهیم و از شما تقاضا دارم که حتمآ عذرخواهی کنید
سيد شهباز معصومي
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای ارجمند
مطالب ومحتوی مصاحبه تان را به دقت خواندم واز دغدغه سرکار به جهت مشکلات ومعضلات مدیریتی که به دلیل رسوخ عوامل و جریانات سیاسی در عزل و نصبهای مدیریتی در استان و جفای احتمالی بر چوب و درخت و کل و سقف ریخته شده یا ناشده خانه ای و یاجامعه ای به نیکی سخن رانده اید اما بخش مهم مطالبتان که هدف و غایت اصلی مصاحبت شما در مخدوش نمودن چهره جوان و تحصلیکرده ومدیریت دانشگاه آزاد اسلامی که عنقریب به دستان توانای دکتر محمودی سپرده خواهد شد مرا بر آن داشت تا به دلسوزیهای دایه مهربان از٠٠٠ شما که متأسفانه شتابزده و. وبا بی اطلاعی کامل از تاریخ تأثیرگذار نقش خانوادگی جناب دکتر محمودی در تحولات و رویدادهای سیاسی اجتماعی فرهنگی پیرامون فرایند انتخاب در حوزه کاری و سیاسی و حریم خصوصی نقش خانوادگی که سرکار با .. رانده اید پاسخ دهم٠
جناب دکتر محمودی به استناد تاریخچه تحصیلات بعنوان یکی از معلمان فرهیخته این شهر به خدمات فرهنگی مشغول بوده اند شغلی که به روایات اسلامی شغل پیامبران است
جناب دکتر محمودی در یکی از دانشگاههای شهر میسور هندوستان به عنوان یک دانشجوی فعال عرصه سیاسی و اجتماعی و فرهنگی در راستای سیاستهای فرهنگی نظام اسلامی طوری رفتار نموده اند که روی رجعت و بازگشت به میهن اسلامی را شرافتمندانه داشته و مراجعت نمودند و از آندسته از دانشجویان اپوزیسیون خارج نشین که جا خوش کنند و له له وچه چه بیگانگان و خوراک تبلیغات دشمن باشند به الحمدلله نبودند٠
دانشگاه آزاد اسلامی از سال ۶۵که فقط ٨٠نفر دانشجوداشته درساختمان اولیه جنب ترمینال یاسوج و کلاسهای استیجاری هنرستان طالقانی تا کنون با فراز و نشیب های مکرر از نظر امکانات و تجهیزات و ساختار مدیریتی مدیران متعددی را به خود دیده و مدیریت جناب محمودی از منظر حقیر یکی از مدیران توانمند وفربه و چابک و کارای آن مرکز دانشگاهی بوده و هست واین مطالب شما را ..مضاعفی به جوانان این خطه خود ساخته و .. و مقصودی به دکتر محمودی میدانم که در حافظه تاریخ جنبش فعال دانشجویی و پویش و پایش مردمی و انقلابی می دانم
از منظر سیاسی موضع سیاسی دکتر محمودی را خودشان بهتر میتوانند تشریح کنند
اما در نگاه اجمالی به سیر تحولات سیاسی انتخاباتی وآراء بر آمده از صندوقهای رأی محمود آباد علیا و سفلی موطن جناب دکتر و خانواده اش. گفته های شما برادر فعال سیاسی غریبه با فکر و گرایش طوایف به وضوح در ادوار مختلف مشخص است٠
در رتبه بندی دانشگاه آزاد گچساران به رتبه چهار برادر این موضوع اصلا ضعف نیست و نمیتواند باشد این تغییر رتبه خود توانمندی دیگری از فرزندان این آب و خاک در جای جای استان ومردمانش است که باید به آن ببالیم نه اینکه ضعف مدیریتی فرزند نخبه و فرهمند این آبادانی بدانیم
از قضاوتقدیر روزگار من و شما ودکتر محمودی خوبشاوند سببی و درمواردی سببی هستیم!!
در شگفتم که چطوربا ..ی غیر قابل بخشش در مصاحبه تان به خود اجازه عرض اندام در این زمینه شدید غیر از این است که متبادر به دهن می شود که همه گفته های مصاحبه شما. محض واز جنس.. شخصی است
جهت اطلاع بیشتربزرگان عرض می کنم که دکتر محمودی از نوادگان بزرگانی است که در محمود آباد نه خدایی استغفرالله بلکه کدخدایی کرده اند و در گذشته نه چندان دور از سربزرگی وبزرگ منشی همجوار طوایف وایلات بویراحمد خاصه در همسایگی چپ و راست خود به نیکنامی وبزرگی زندگی را سپری کرده اند و قدرتمندانه در کنار کلانتران ایل به مردمداری و حکومتداری بومی مشغول بودند و از ریشه وتبار همان بزرگمنش اکنون با توان شخصی نه برخورداری ار رانت تحصیل و بورسیه و٠٠٠به درجه استادی و ریاست ٠٠٠رسیدند که ما را یارای تحملش نیست٠
هر چند که از دغدغه بی غرض جنابعالی در کیفیت تحصیل و خروجی دانشجوی برتر وشایسته و متخصص خرسندم اما رجاء واثق دارم که دکتر محمودی در جایگاهی که قرار می گیرند حتما از روی ظرفیتهای کلان علمی وشخصیتی که دارند از نخبگان و فرهیختگان حوزه و دانشگاه در پیگیری و پیشبرد اهداف دانشجوی فعال و نخبه گرا و دانشگاه پویا وپرشتاب در توسعه پایدار و عالمانه نه متحجرانه و واپسگراوبا بهرمندی از نقطه نظرات پیشکسوتان مثل جنابعالی استفاده خواهند کرد و با اتخاذ راهکار مناسب ورفع کاستی ها و نواقص تیم مدیریتی زیر دست و پاک دستی را برای فتح قلل پر افتخار علمی و آموزشی در مرکز استان رقم خواهد زد
بوی گل روی دست کسی می ماند که آن را به دیگری هدیه می دهد
با گل به استقبال دکتر محمودی وبدرقه ال بویه رویم که آن ستودنی است٠
سیامک محمدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت دوست گرامی اقای ارجمند
از اینکه شما به فکر جایگاه رفیع اموزش هستین متشکرم ولی از حرفها مغرضانه شما سر در گم شده ایم اولا که شما اشاره کردین به مدارک علمی دکتر محمودی که لازم اینجا یه یاداوری کوچیک بکنم به مقالات علمی پزوهشی دکتر محمودی و اینکه در مدارک ایشان کوچکترین خللی وارد نمیشه و دوم اینکه استان ما با همین حرفهای باند و باند بازی و سیاسی کاری و متشنج کردن جو استان جلوگیری کرده از انتخاب مدیران بومی و نخبگان خود استان برادر عزیز لطفا به خد بیایید تمامی نخبگان استان وقتی از استان خارج می شوند و بدون حاشیه کار مدیرتی انجام میدهند بعنوان مدیر موفق ملی معرفی می شوند چرا بررسی نمیکنید که چرا اینها در خارج از استان مدیر برتر می شوند ولی در استان هر روز مورد حجمه انتقادات عده ای کوته فکر قرار میگیرند که از رشد انها جلو گیری می کنند
ودر اخر شما پای یک ایل و طایفه ای را وسط کشیدین که خیلی جای سوال دارد ان هم از شما که ادعای شناخت تاریخیتان گوش فلک را کرد کرده است
از بزرگانتان جویای این موضوع بشوین روشن میشوید و حتما جا دارد از بزرگان و جوانان این ایل عذرخواهی بفرمایند
اسلام
Iran, Islamic Republic of
آقای ارجمند شما که پای ریشه و طائفه را وسط کشیدید بدانید که سالهای سال به نیاکان و بزرگان آقای محمودی خراج و مالیات دادید و با التماس و خواهش ///رو به نوه های خانواده محمودی دادید و من تا به حال اسمی از خانواده خودتان نشنیدم و بی نام و نشان هستید
باشت
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز
سلام.
نه شما را می شناسم نه این دکتر را.
اما! کل حرف هایت مغرضانه است.بعد، این آقای دکتر نمیدونم کجایی هست و اززچه قوم و طایف ه ای.ولی شما نباید قومیت را ببرید زیر سوال.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
شما به خاطر دامادتان آقای صمد //که دانشگاه را به //کشیده کاسه داغتر از آش شده اید و به این دلیل این مطالب را عنوان نموده اید که داماد خودتان آقای //را به ریاست دانشگاه معرفی نکرده اند ؟؟؟؟؟؟؟؟
فرهنگیان بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم از همین الان .. کردی که جابجا ت کنه خججججج
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1