تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۲۲۶۶۴۶

تذکر مدیرکل پدافند به مسئولان کهگیلویه و بویراحمد

۲
۰
کبنا ؛مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در هشتمین جلسه شورای پدافند غیر عامل با تبریک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: کشور ایران اسلامی و استان باید با عزت و اقتدار مسیرهای پیشرفت و بالندگی را بپیماید و حفظ و حراست از تمامی جوانب این رشد و توسعه، وظیفه ای است که بر دوش آحاد افراد این جامعه، خاصه مسئولان و متولیان امر، قرار دارد.
وی پدافند غیرعامل را یکی از راهبردهای اساسی مصون سازی کشور در راستای پیشگیری از تهدیدات احتمالی و حفظ سرمایه های مادی و معنوی نظام جهت نیل به پیشرفت پایدار و یکی از ارکان امنیت ملی برشمرد که باید مورد توجه جدی باشد.
محمود مومن نسب فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه :« پدافندغیرعامل یک اصل خواهد بود برای همیشه و نه یک مقطع خاص و  باید مانند شعله ای بلند شود » را حاکی از استمرار، اصالت و نگاه راهبردی به این موضوع مهم دانست.
دبیر شورای پدافند غیر عامل استان، اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید اقدامات و برنامه های خوبی در بخش پدافند غیرعامل بر محوریت فرهنگ سازی و نهادینه کردن این حوزه به همت همه دستگاهها و تحت مدیریت استاندار محترم صورت گرفته است که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.
مدیرکل پدافند غیر عامل در ادامه سخنان خود؛ ایام نکوداشت دهه فجر و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی که فرصت مغتنمی برای اجرای برنامه های تبلیغی و ذکر دستاوردهای این حماسه بزرگ دانست و از مدیران و مسئولان نظام در استان درخواست نمود تا متناسب به دهه فجر برنامه های، پدافند (اقتصادی، کالبدی، زیربنایی، زیستی و سایبری) و نشست های علمی و تخصصی  را تدارک دیده و در عملیاتی نمودن آنها اهتمام ورزند.
مومن نسب با گریزی از مزایایی فراوان و اهمیت قابل توجه حوزه مجازی و فناوری اطلاعات در توسعه منابع انسانی و زندگی اداری و اجتماعی بشر، تاکید نمود در عین حال مسئولین از برنامه ها و شبکه های اجتماعی موبایل محور نظیر (Line ، Whatsapp ، Instagram ، Telegram  ، Tango  ، Viber )  و یا تحت وب شامل (Twitter  و Face book  ) از به اشتراک گذاری اطلاعات اداری و سازمانی اکیداً خودداری نمایند.
مدیرکل پدافند غیر عامل در پایان بیان نمود: با توجه به الزام پیاده سازی سیستم مدیریت یکپارچه امنیت اطلاعات در کلیه دستگاه های کشوری و لشکری در برنامه توسعه، تاکید داشتند، دستگاهها نسبت به استقرار سیستم ISMS و طرح های امنیتی مرتبط در حوزه شبکه و نرم افزار، امن سازی لازم را معمول دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

رییی
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب مومن نسب
Iran, Islamic Republic of
جناب مدیر کل پدافند الله وکیلی گوشی خودتون چقدر ایمنه؟ و امنیت لازم رو خودتون در استفاده از این نرم افزار ها در نظر میگیرید ؟واقعا خودتون جانب احتیاط رو در استفاده از این برنامه ها رعایت میکنید؟یه سوزن به خودمون و ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1