تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب : ۲۲۶۶۳۲

افتتاح پروژه گازرسانی به روستای چشمه چنار (+تصاویر)

۲
۰
کبنا ؛با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی طرح گازرسانی به روستای چشمه چنار شهرستان بویراحمد افتتاح شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، غلام محمد زارعی در این آیین با اشاره به اینکه روستای چشمه چنار یادآور بزرگ مرد جنوب کشور مرحوم آیت الله ملک حسینی است، گفت: آن مرحوم همیشه آرزو داشتند بهترین خدمات به نقاط محروم استان داده شود و یکی از دغدغه های ایشان گازرسانی به روستای چشمه چنار بود.
وی افزود: با پیگیری های انجام شده تلاش کردیم در سال های اخیر به دورترین نقاط شهرستان های بویراحمد و دنا خدماتی همچون آبرسانی، اصلاح و بهسازی شبکه های برق، زیرسازی و آسفالت روستاها و گازرسانی را داشته باشیم.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: در ایام دهه فجر آغاز عملیات اجرایی و افتتاح گازرسانی به ۳۵ روستای شهرستان بویراحمد انجام می شود.
زارعی بیان کرد: افتتاح گازرسانی به چشمه چنار به نمایندگی از ۱۴ روستای شهرستان بویراحمد انجام می‌شود.
وی ابراز کرد: با گازرسانی به روستای چشمه چنار، ۱۰۶ نفر از مردم این روستا در قالب ۲۷ خانوار از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۴ ماه پیش این پروژه را کلنگ زنی کردیم و خرسندیم که بعد از گذشت تنها چهار ماه این پروژه افتتاح می شود.
زارعی با تقدیر از عملکرد دولت تدبیر و امید در بحث خدمات رسانی به مناطق محروم، گفت: توسعه کهگیلویه و بویراحمد نیازمند تعامل با دولت است و من به عنوان نماینده مردم در مجلس تلاش دارم تا با تعامل با مسئولان زمینه بهترین خدمت ها به مردم را در استان فراهم سازم.


------------------------
گزارش: علی اکبر پاک
نام شما

آدرس ايميل شما

شرکت گار
Iran, Islamic Republic of
حضور معاونت محترم شرکت گاز جناب مهندس حسینی با سال ها سابقه ۳۶ ساله در گاز استان به نوعی پدر گاز استان مایه خرسندی و سربلندی ما بود و درود به حاج زارعی عزیز
دنا
Iran, Islamic Republic of
عکاسی کاملا غیرحرفه‌ای.
همه عکس ها از یک زاویه و تکراری.
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1