تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۲۲۶۵۸۱

مسئول بسیج دانشجویی بویراحمد معرفی شد (+تصاویر)

۰
کبنا ؛

مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بویراحمد با حضور مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد و مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های این شهرستان برگزار شد.



نشست مسئولین بسیج دانشجویی شهرستان بویراحمد امروز صبح با حضور شهرام مهدوی مطلق مسئول بسیج دانشجویی استان و با هدف آسیب شناسی فعالیت های تشکیلاتی و بررسی موانع و مشکلات برگزار شد.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه مهم ترین وظیفه دانشجو رسیدگی به مسائل علمی است، گفت: در کنار علم اموزی کار تشکیلاتی و فعالیت های انقلابی نیز موجب رشد و کمال شما خواهد شد.شهرام مهدوی مطلق تصریح کرد: روحیه مطالبه گری و پیشنهاد دهی شما باید بالا باشد و منتظر برنامه های تعیین شده نباشید.
وی در ادامه ضمن اتشاره به اینکه طبق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه ها موظف با تامین هزینه و بودجه برای اجرای برنامه های بسیج دانشجویی در دانشگاه ها می باشند، افزود: باید پویا و فعال بود در دانشگاه ها و برنامه هایی که به واقع نشانگر روح انقلابی گری و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی می باشند در دانشگاه ها رواج پیدا کند.
مهدوی مطلق تصریح کرد: مطالبه گری شما از رؤسای دانشگاه ها باید با حفظ چهارچوب ها و با اخلاق انقلابی و البته با روحیه دانشجویی و آرمان خواهانه باشد و نباید در جهت حفظ ارزش ها رودربایسی و کوتاهی داشت.
در این نشست سید علی حسن پور به عنوان مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بویراحمد معرفی شد.
«سید علی حسن‌پور» در این نشست بیان کرد: قبل از هر چیز باید معرفی از بسیج دانشجویی داشته باشیم و جهت معرفی بسیج دانشجویی چه منبعی بهتر از  پیام تاریخی، عارفانه، روشنگرانه و توام با آینده نگری دقیق حضرت امام(ره) در خصوص تشکیل بسیج دانشجویی و ضرورت های آن.
وی ادامه داد: حضرت امام (ره) در این پیام با درخواست از دانشجویان برای دفاع از انقلاب و اسلام در مراکز دانشگاهی خواستار حفاظت از اصول تغییر ناپذیر نه غربی و نه شرقی شدند.
مسئول جدید بسیج دانشجویی شهرستان بویراحمد تصریح کرد: از نگاه حضرت امام (ره) بسیج دانشجویی همان تشکلی است که می تواند جامعیت داشته باشد و با انقلاب اسلامی به تمام معنا سنخیت ذاتی داشته باشدد چراکه صدور فرمان تاریخی تشکیل بسیج دانشجویی خود بیانگر ژرف اندیشی و افق دید حضرت امام (ره) بود که در بزنگاه های انقلاب همواره چون ناخدایی هوشیار کشتی انقلاب را با تصمیمات خود به جهت صحیح هدایت کردند.
نوع نگاه و توجه ویژه حضرت امام  و رهبر معظم انقلاب به بسیج دانشجویی خود نشانگر اهمیت و جایگاه آن در درون دانشگاه ها در جهت اسلامی سازی آنها می باشد.
لازم به ذکر است بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان بویراحمد اعم از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دانشگاه های پیام نور شهرستان بویراحمد، علمی کاربردی، فرهنگیان، مراکز آموزش عالی پویا، سما و دانا از جمله دانشگاه های زیر مجموعه بسیج دانشجویی شهرستان بویراحمد خواهند بود.


IMG_3841.jpg
IMG_3845.jpg
IMG_3846.jpg
IMG_3849.jpg
IMG_3872.jpg
IMG_3885.jpg


 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1