تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۲
کد مطلب : ۲۲۶۰۴۳

آقای وزیر ورزش لطفاً به کهگیلویه و بویراحمد سفر نکنید

۱۶
۰
کبنا ؛داریوش بهنیازاده

 

از وزیر محترم ورزش می‌خواهیم اگر برای مشکلات ورزش کهگیلویه و بویراحمد نسخه‌ای ندارد به این استان سفر نکند تا برای ورزشکاران و ورزش‌دوستان توقعی ایجاد نشود و قول‌هایی داده نشود که تنها به بی‌اعتمادی مردم به مسؤولان بینجامد.
 آن گونه که در برخی از رسانه‌ها شنیده‌ایم و نمی‌دانیم چه اندازه صحت دارد قرار است وزیر ورزش و جوانان به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کند که این سفر در صورت انجام شدن در دهه فجر خواهد بود.

از یک سو خوشحالیم که وزیر دولت به استان سفر می‌پکند و مشکلات ورزش کهگیلویه و بویراحمد را از نزدیک می‌بیند و از سوی دیگر نگرانیم که نکند این سفر وزیر محترم به مانند سایر سفرها باشد و تنها دیداری و بازدیدی صورت گیرد و دیگر هیچ.

وزیری به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد که با توجه به مشکلات عدیده کهگیلویه و بویراحمد این سفر می‌تواند تناسب خوبی داشته باشد چرا که یکی از بخش‌های مشکل‌دار استان ما در حال حاضر حوزه ورزش است که باید این درد هر چه زودتر درمان شود چرا که اگر وضعیت ورزش به همین منوال باشد چیزی جز یک نعش بی‌جان از ورزش استان باقی نمی‌ماند.

 


 
ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد در ابعاد مختلف دچار مشکل است از ورزش قهرمانی گرفته تا استعدادیابی و البته وضعیت نامعلوم فضاهای نیمه تمام ورزشی که دیگر به یک مخروبه تبدیل شده‌اند.

برای نمونه بزرگترین فضای ورزشی استان ما ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج است که بدون هیچ توجیهی و با عجله این ورزشگاه نیمه تمام افتتاح شد و اکنون تنها در ورزش استان ما نقش یک دکور و مانکن را ایفا می‌کند.

ورزشگاهی که نه آب دارد و نه برق و نه سرویس بهداشتی و ده‌ها و بلکه صدها عیب و نقص دیگر در آن وجود دارد و در طول دو سال از افتتاح آن حتی یک دیدار دوستانه در آن برگزار نشده است.

غول بتنی با هزینه ده‌ها میلیاردی که به غیر از ضرر برای بیت‌المال چیزی به همراه نداشته و روز به روز فرسوده‌تر می‌شود و کسی هم در این استان برای این سرمایه استانی و بهتر بگوییم سرمایه کلی دلسوزی نمی‌کند.

 


 
اگر هزینه ساخت این ورزشگاه را ۷۰ میلیارد تومان حساب کنیم ماهانه میلیون‌ها تومان از این حیث ضرر به بیت‌المال وارد می‌شود و کسی هم جوابگو نیست که باید برای جلوگیری از این ضرردهی چه کاری انجام داد.

آن گونه که سرانگشتی حساب کرده‌ایم ماهانه بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان بدون احتساب استهلاک از این ورزشگاه ضرر عاید و نصیب اشتان می‌شود که اگر سایر اماکن ورزشی نیمه تمام را نیز مورد حساب و کتاب قرار دهیم شاید ماهانه تا مرز ۲۰۰ میلیون تومان ضرر عاید و نصیب استان شود.

هتل ورزش یکی از پروژه‌های مهم ورزشی استان است که سال‌ها نیمه کاره رها شده و تاکنون نتوانسته‌ایم برای آن چاره‌ای بیندیشیم و لاقل با تکمیل و تجهیز آن برای کارهای دیگر از جمله پذیرایی از گردشگران از این ساختمان عظیم استفاده کنیم.

در نشست‌هایی که به منظور واگذاری پروژه‌های نیمه تمام بخش دولتی به بخش خصوصی برگزار شده است تنها وعده‌هایی را از سوی مدیران حوزه ورزش برای پیدا کردن سرمایه‌گذار شنیده‌ایم که قول‌های مسؤولان از این هفته به آن هفته و از این ماه به آن ماه تحقق پیدا نمی‌کند.

 
 
همین گونه است وضعیت سایر اماکن ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد که هیچ گونه تمهیدی برای خروج آن‌ها از رکود اندیشیده نمی‌شود که از این دست پروژه‌ها در استان کم نداریم.

اما در آستانه این سفر باید به آقای سلطانی‌فر گفت که وزیر محترم اگر قرار است برای وضعیت وخیم اماکن نیمه تمام ورزشی استان چاره‌های نیندیشید همین بهتر که به استان ما سفر نکنید چرا که با حضور وزیر در استان و عدم رفع این مشکلات تنها به بی‌اعتمادی اهالی ورزش و البته همه مردم ختم می‌شود.

 


 
در حوزه ورزش قهرمانی نیز وضعیت ما همانند وضعیت وخیم اماکن ورزشی است به گونه‌ای که تیم‌ها و دسته‌جات ورزشی در استان نه حامی دولتی و نه اسپانسر بخش خصوصی دارند و امروز از هر زمان دیگر تیم‌ها و باشگاه‌ها در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

اگر در استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران نبود و در حوزه ورزش سرمایه‌گذاری نمی‌کرد ورزش استان هیچ جایگاهی حتی در ردیف‌های آخر ورزش قهرمانی در کشور نداشت.

تیم‌های ورزشی استان یکی پس از دیگری با حضور و درخشش مقطعی در ورزش کشور بعد از مدت کوتاهی به محاق می‌روند که نمونه آن تیم فوتبال شهرداری یاسوج است و امروز نیز تیم‌های سپاهان و زاگرس یاسوج سرنوشتی مانند شهرداری را تجربه می‌کنند.

لذا از وزیر محترم ورزش می‌خواهیم که اگر برای این مشکلات نسخه‌ای ندارد به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر نکند تا برای ورزشکاران و ورزش دوستان توقعی ایجاد نشود و قول‌هایی داده نشود که تنها به بی‌اعتمادی مردم به مسؤولان بینجامد.

نام شما

آدرس ايميل شما

منتقد2
Iran, Islamic Republic of
توصیه ، آقای نماینده لطفا موارد ذیل برای ما پیگیری بکنید ، ۱_ سالن ورزشی روستایی ۲_ سالن ورزشی مدارس دانشگاه.و غیر..۳_ سالن چند منظوره ک شامل، تشک کشتی صخرهو نوردی والیبال، فوتسال ،با تجهیزات استاندارد روز،۴_ ساخت چند نماد ورزشی،و نصب ان در میادین شهر ۵_بازید نزدیک وزیر محترم ورزش با مدارس ابتدایی روستایی ۶_ پیگیری پیست دوچرخه و ماشین سواری ۷_ ایستگاه دوچرخه و موتور درشهر » ،نصب چند دستگاه تست ورزش در شهر حتی در مدارس و ادارات، ،التماس دعا،
غیرتمند
Iran, Islamic Republic of
چرا کبنای عزیز چرا کامنتهای با متن بیشتر را وتوضیحات بیشتر را نمی زنید
عاشق وطن
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت سروران گرامی وآقای بهنیا زاده عزیز وتشکر از متن زیبایتان به استحضار خوانندگان این موضوع میرساند ،تا زمانی که در راس مدیریت ورزش استان فردی متعهد متخصص وبومی ودلسوز نباشد هر فرد دیگری بیاید عروسک خیمه شبازی بوده ودربرابر دستورات وزارت که به نف ع مناطق محروم نبوده وبه نفع وازترس استانهای بزرگ این حق را از ما گرفته اند نباشد همین آش وهمین کاسه هست در ورزش ما بایذد فردی دلیر شجاع زجر کشیده وخاک خورده ورزش وبا درد مردم استان آشنا بیاید استانی که به خاطر ظلم وستم استان همسایه استان شد با قدرت واکنون به هرشکلی دارد مورد بی مهری وتعرض قرار میگیرد ودیگر رودخانه غیرت خشکیده تا کی باید به بهانه پرچم جمهوری اسلامی واسلام وقرآن باید هر کاری دوست دارند بکنند وچرا شایسته سالاری در کشور ازبین رفته ونخبه ه باید در نطفه خاموش وخفه شوند چند سال دیگر باید آقایان منتقمی و امثالهم سایه شان بر ورزش کشور باشد ...ادامه در کامنت بعدی
عاشق وطن
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت سروران گرامی وآقای بهنیا زاده عزیز وتشکر از متن زیبایتان به استحضار خوانندگان این موضوع میرساند ،تا زمانی که در راس مدیریت ورزش استان فردی متعهد متخصص وبومی ودلسوز نباشد هر فرد دیگری بیاید عروسک خیمه شبازی بوده ودربرابر دستورات وزارت که به نف ع مناطق محروم نبوده وبه نفع وازترس استانهای بزرگ این حق را از ما گرفته اند نباشد همین آش وهمین کاسه هست ....
غیرتمند
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت سروران گرامی وآقای بهنیا زاده عزیز وتشکر از متن زیبایتان به استحضار خوانندگان این موضوع میرساند ،تا زمانی که در راس مدیریت ورزش استان فردی متعهد متخصص وبومی ودلسوز نباشد هر فرد دیگری بیاید عروسک خیمه شبازی بوده ودربرابر دستورات وزارت که به نفع مناطق محروم نبوده وبه نفع وازترس استانهای بزرگ این حق را از ما گرفته اند نباشد همین آش وهمین کاسه هست
غیرتمند
Iran, Islamic Republic of
در ورزش ما باید فردی دلیر شجاع زجر کشیده وخاک خورده ورزش وبا درد مردم استان آشنا بیاید استانی که به خاطر ظلم وستم استان همسایه استان شد با قدرت واکنون به هرشکلی دارد مورد بی مهری وتعرض قرار میگیرد ودیگر رودخانه غیرت خشکیده تا کی .. جمهوری اسلامی واسلام وقرآن باید هر کاری دوست دارند بکنند وچرا شایسته سالاری در کشور ازبین رفته ونخبه ه باید در نطفه خاموش وخفه شوند چند سال دیگر باید . و امثالهم سایه شان بر ورزش کشور باشد ونمایندگاه.. ومسئولین..وبه ادعای خودشان باسواد بر استان حکومت کنند
سبا
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت سروران گرامی وآقای بهنیا زاده عزیز وتشکر از متن زیبایتان به استحضار خوانندگان این موضوع میرساند ....
سبا
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که در راس مدیریت ورزش استان فردی متعهد متخصص وبومی ودلسوز نباشد هر فرد دیگری بیاید عروسک خیمه شبازی بوده ووووووووووووووووووووووووووووووووووو
سبا
Iran, Islamic Republic of
ودربرابر دستورات وزارت که به نفع مناطق محروم نبوده وبه نفع وازترس استانهای بزرگ این حق را از ما گرفته اند نباشد همین آش وهمین کاسه هست در ورزش ما باید فردی دلیر شجاع زجر کشیده وخاک خورده ورزش وبا درد مردم استان آشنا بیاید
سبا
Iran, Islamic Republic of
ودربرابر دستورات وزارت که به نفع مناطق محروم نبوده وبه نفع وازترس استانهای بزرگ این حق را از ما گرفته اند نباشد
عاشق وطن
Iran, Islamic Republic of
چرا کامنتها را دو روز است نزدید
عاشق وطن
Iran, Islamic Republic of
تشکر کبنای عزیز بقیه را هم بزنید
عاشق وطن
Iran, Islamic Republic of
دیگه شیری در بیشه نمانده باید گراز و.....از بیشه خارج شوند
عاشق وطن
Iran, Islamic Republic of
چرا کامنت های ورزش کمتر ودیرتر میاد بالا خبری
ناصر
Iran, Islamic Republic of
خدایا یکی و بیاد و تیم زاگرس را حمایت کنه..
شمیم
Iran, Islamic Republic of
.. خدا .. به حق پیغمبر توی قبر بلرزی از آقا امام حسین طلب عذاب برایت دارم
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1