تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۴
کد مطلب : ۲۲۶۰۲۹

موضوع استخدام‌های فله‌ای به ستاد نهی از منکر رسید / فتاح‌محمدی: مردم ناراضی هستند

۱۱
۰
کبنا ؛


معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه استخدام‌های مسأله‌دار و برخی تبعیض‌ها موجب نارضایتی مردم می‌شود، گفت: در طول سه سال اخیر حتی یک نیرو در استانداری و فرمانداری‌ها جذب نشده است.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، فتاح محمدی امروز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر با تبریک دهه فجر صیانت از حقوق شهروندی و رعایت حجاب و عفاف را دو مقوله مورد توجه دانست و گفت: صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب برنامه‌های مهمی هستند که در دستگاه‌ها اجرا و مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای افزایش رضایت‌مندی در بین مردم خدمات مورد نظر توسط دستگاه‌ها ارائه شود و مصادیق تبعیض در دستگاه‌ها را انعکاس دهیم تا با این موارد برخورد و اصلاح شوند.

وی تصریح کرد: تخلفات و مزاحمت‌هایی که در دستگاه‌ها صورت می‌گیرد به هیات‌های تخلفات اداری ارجاع داده شود تا با این موارد برخورد شود و دیگر چنین مواردی را شاهد نباشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه دهه فجر هویت دینی و عید نوروزی هویت ملی است، افزود: انقلاب اسلامی انقلاب معروفات و نهی از منکر است که در همین زمینه باید هویت دینی و ملی را ارتقا دهیم و آسیب‌ها و ایرادها را رصد و برطرف کنیم.

محمدی در بخش دوم سخنان خود به استخدام در ادارات و دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: به جزء دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش و سهمیه جذب ۱۴۴ نفری فرزندان ایثارگران و جانبازان بالای ۵۰ درصد در هیچ دستگاه‌ی استخدام نداریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در ادارات نیروهایی در قالب شرکتی و خدماتی مشغول به کار هستند که علاوه بر تشکیل کمیته‌ای به دستور استاندار برای بررسی استخدام‌ ادارات، مصوبه‌ای آماده شده و ادارات ملزم به رعایت سلسله مراتب اداری در استخدام‌ها و جذب نیرو هستند.

وی با بیان اینکه جذب نیرو در ادارات باید منصفانه باشد، افزود: حتی اگر قرار است شهرداری یاسوج یک نیروی خدماتی را جذب کند باید این کار را با رعایت سلسله مراتب اداری انجام دهد.

این مسئول بیان کرد: در طول سه سال، حتی یک نیرو در استانداری و فرمانداری‌های کهگیلویه و بویراحمد چه در قالب نیروی شرکتی، خدماتی و قراردادی جذب نشده‌اند.

وی استخدام‌های مساله‌دار و برخی تبعیض‌ها را موجب نارضایتی مردم دانست و گفت: بحث اشتغال و بیکاری یک موضوع کشوری است و با وجود این مشکل و دغدغه جدی در سطح کشور و استان جذب نیروها در قالب شرکتی و خدماتی با رعایت و ضوابط انجام شود تا شاهد نارضایتی در بین مردم نباشیم.

نام شما

آدرس ايميل شما

هوشمندی
Iran, Islamic Republic of
مردم از دستگاههای نظارتی قطع امید کردند گوهرگانی مدیر کشاورزی یک هفته گذشته ۲۰ نفر نیرو گرفت
ممهرابیان
Iran, Islamic Republic of
بله فرزندان ما بازنشستگان کارکنان جهادکشاورزی بیکار وهرروزالتماس میکنندآنوقت بیاییدبررسی کنیددراین دوسه سال چندنفر ازبستگان گوهرگانی وویسی راآوردندسرکار کدام قانون کدام حق کدام عدالت کدام حلال حرام کدام دستگاههای نظارتی ماکه ازهمه ناامیدشدیم
Iran, Islamic Republic of
ای کاش در جهاد کشاورزی فقط استخدام های فله ای مسئله دار بود
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
برادر جناب استاندار طی ۷-۸ماه وارد دو شرکت شدند..با چه مجوزی؟؟چرا؟؟

آقای امر به معروف ونهی از منکر به نظر شما بهتر نیست از خودمون شروع کنیم؟؟

شما معاون استاندار هستید یا اقدام میکنید که کاری نیک وخداپسندانه است.یا اقدامی نمیکنید که اگر در خصوص دیگران اقدام شود ولی درخصوص برادر استاندار اقدامی نشود علاوه بر انجام یک منکر بزرگ مرتکب تبعیض هم شده اید...

این گوی و این یدان..بسم الله.
Iran, Islamic Republic of
بله نیروتو را در یه اداره دیگری بکارگرفتی
سیدکم..
Iran, Islamic Republic of
آقای معاون سیاسی عزیز
خبر داری فرزندم در معاونت برنامه ریزی استانداری جذب شده؟ به نام ا-ه؟؟
بی خبر از خودت
Iran, Islamic Republic of
چه من رضایت مردمه
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
عجب از این صداقت خانم خودت چی دلت برای جوانان بیکار بسوزه
مریم
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای محمدی مصداق تبعیض اینه که خانمی که رئیس یکی از مراکز هست دکترا رو پایین ترین رده اداری میذاره لیسانس ابتدایی رو بالاتر.
مریم
Iran, Islamic Republic of
خواهشا منتشر کنید دق کردیم از دست بی عدالتی بعضیا
یلبل
Iran, Islamic Republic of
سیایسبا
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1