تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب : ۲۲۵۹۲۳

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان به ایجاد زیرساختهای گردشگری استان

۰
کبنا ؛معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمددر جلسه کار گروه گردشگری استان با موضوع خدمات سفر نوروزی  گفت: زیرساختهای گردشگری این استان ایجاد می شود.
 
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سفر رئیس‌جمهور مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به حوزه گردشگری استان اختصاص یافت، گفت: این میزان اعتبار برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در مناطق مختلف استان هزینه می‌شود.
 
به گزارش  روابط عمومی میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد، پژمان نیک‌اقبالی امروز در نشست کارگروه گردشگری استان افزود: در سفر رئیس‌جمهور به استان مبلغ ۱۰میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری اختصاص داده شد.
 
وی بیان کرد: به منظور استفاده هر چه بهتر از ظرفیت‌های گردشگری و طبیعی استان، پروژه‌های مختلفی برای هزینه کرد این مبلغ در حوزه زیرساخت‌های گردشگری تعریف شده است.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بحث سرویس‎های بهداشتی یکی از مشکلات سال‎های گذشته استان بود که بر این اساس، حدود یک میلیارد تومان از این اعتبار برای احداث سرویس‌های بهداشتی در نظر گرفته شد.
 
نیک‌اقبالی تصریح کرد: همچنین، مقداری از این اعتبار برای احداث زیرساخت‌ها در برخی اردوگاه‌های گردشگری استان از جمله شلالدان، دشتک دیل و کوه گل اختصاص داده شده است.
 
وی ادامه داد: بخشی از این اعتبار نیز برای احداث چهار کمپینگ اقامتی در شهرهای بزرگ استان پیش‌بینی شده که برای احداث این پارک‌های اسکان باید بین شهرداری‌ها و میراث فرهنگی به تفاهم برسیم و محل‌هایی که در شهرها در اختیار شهرداری‌ها هستند، به این کار اختصاص داده شود.
 
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: علاوه بر این در سفر ریاست جمهوری به استان دو میلیارد تومان برای تکمیل زیرساختهای پارک ملی دنا اختصاص داده شد که قرار شده علاوه بر تکمیل زیرساخت‌ها در حوزه گردشگری، بحث احداث مرکز آموزشی در منطقه حفاظت شده دنا برای پرسنل محیط زیست هم در دستور کار قرار گیرد تا حلقه ارتباطی بین مناطق گردشگری و محیط زیست ایجاد شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1