تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۲۲۵۹۰۸

حرف‌های تند معاون عزل شده میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد / شکار بی‌رحمانه پلنگ اصیل ایرانی در لنده (+ تصاویر) / گلایه عضو شورای شهر از قطعی اینترنت

۱۰
۰
کبنا ؛
خبرهای کهگیلویه و بویراحمد /

در این تصویر شکار یک قلاده پلنگ ایرانی دیده میشود که شکارچیان بعداز شکار شکم حیوان را پاره و دم و پاها را قطع کرده بودند.



 پلنگ ایرانی به عنوان یکی از گونه های در معرض خطر انقراض همواره مورد حمایت نهاد های دولتی و مردمی قرار داشته است . اما گاها افرادی اقدام به شکار این جانور می نمایند.


روز گذشته تصویری منتشر شد که لاشه ی یک قلاده پلنگ را که به طرز فجیعی کشته شده بود نشان می داد.

روز گذشته بود که تصویریک قلاده پلنگ در فضای مجازی دست به دست می چرخید.
در این تصویر شکار یک قلاده پلنگ ایرانی دیده میشود که شکارچیان بعد از شکار شکم حیوان را پاره و دم و پاها را قطع کرده بودند.
با پیگیری‌های از طریق مراجع قضایی دادستان شهرستان لنده ضمن تایید شکار پلنگ در منطقه موگرمون از بازداشت دو تن از اهالی این منطقه خبر داد.

شکار بی رحمانه پلنگ اصیل ایرانی درلنده + تصاویر


شکار بی رحمانه پلنگ اصیل ایرانی درلنده + تصاویر

شکار بی رحمانه پلنگ اصیل ایرانی درلنده + تصاویر

















اختلال و قطعی مداوم اینترنت و تضیع حقوق شهروندی مردم در لنده
چند روزی است که قطع و وصلی های اینترنت در شهرستان لنده به بالاترین حد ممکن رسیده است و مردم نیز از وضع موجود که نمونه روشن از تضیع حقوق شهروندی است به شدت گلایه مند هستند به طوری که صدای برخی مسئولان را نیز درآورده است. تنها با گذشت چند ماه از ابلاغ منشور حقوق شهروندی جمهوری اسلامی ایران از سوی رئیس جمهور نمی گذرد،که متاسفانه برخی ادارات و نهاد ها بدون توجه به این منشور با تاخیر در ارائه خدمات سهل انگاری می کنند که در بند: ث- حق اداره شایسته و حسن تدبیر در ماده ۱۹-شهروندان از حق اداره شایسته امور کشور بر پایه‌ی قانون‌مداری، کارآمدی، پاسخگویی، شفافیت، عدالت و انصاف برخوردارند. رعایت این حق توسط همه مسئولین و کارکنان الزامی است.
در ماده۳۳ این منشور نیز آمده است: حق شهروندان است که آزادانه و بدون تبعیض از امکان دسترسی و برقراری ارتباط و کسب اطلاعات و دانش در فضای مجازی بهره‌مند شوند. این حق از جمله شامل احترام به تنوع فرهنگی، زبانی، سنت‌ها و باورهای مذهبی و مراعات موازین اخلاقی در فضای مجازی است. ایجاد هرگونه محدودیت (مانند فیلترینگ، پارازیت، کاهش سرعت یا قطعی شبکه) بدون مستند قانونی صریح ممنوع است.
حال با توجه موارد مطرح شده در بند های منشور حقوقی رئیس جمهور، متاسفانه در دو هفته اخیر نارضایتی کاربران شهرستان لنده از خدمات اینترنتی و به وجود آمدن قطع و وصل های مکرر که بابت آن متحمل هزینه هایی می شوند، رو به افزایش است و در این میان هیچ گاه هم خسارتی بابت اختلالات و قطع و وصل شدن‌های مکرر از جانب مخابرات را دریافت نکرده اند.
بر این اساس اگر جامعه و مردم بخواهند که از فضای مجازی استفاده کنند و امورات خود را از این طریق انجام دهند، نیاز است که زیر ساخت های لازم در حوزه اینترنت تقویت شده و در این راستا سرعت آن را بهبود بخشند، که متاسفانه کاهش پهنای باند و افت شدید سرعت اینترنت باعث شده است که میزان گلایه مندی مردم نیز چندبرابر شود.
اینترنت مورد استفاده در شهرستان لنده این روزها با اختلالات زیادی از طرف شرکت ارتباطات سیار و مخابرات شهرستان و استان مواجه است، چه بسا گاهاً نیز به دلیل اختلالات و قطعی های مکرر، شهروندان امکان دسترسی به اینترنت را برای امورات روزمره خود و کارهای اداری را ندارند.
با وجود این اختلالات، کاربران شهرستان همچنان در دسترسی به برخی سایتها که قصد انجام ثبت نام های مختلف را داشته باشند، با مشکل مواجه می شوند.
چه بسا درآمد کسانی که از طریق اینترنت کسب می شود، قطعی های مکرر در این مدت، نه تنها باعث ضررو زیان به آن فرد می شود، بلکه حتی شرکت مخابرات یا سایر شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی هم بابت این قطعی ها، هیچ گونه خسارتی را پرداخت نمی کنند.
** گلایه عضو شورای شهر از قطعی اینترنتبهمن زارعی عضو شورای اسلامی شهر لنده ضمن گلایه از وضعیت موجود اظهارکرد: قطعی مکرر اینترنت و اختلال در اینترنت باعث ابراز گلایه مندی مردم این شهر شده است.
وی افزود: پیگیری های زیادی برای رفع این مشکل از سوی افراد و ادارات مسئول شده است که انتظار می رود هرچه سریعتر این مشکل رفع شود.
عضوشورای شهرلنده تصریح کرد: انتظار می رود مسئولان نسبت به حقوق اولیه مردم بیشتر پیگیر باشند تا کمتر شاهد مشکلات و معضلات این چنینی در سطح شهرستان باشیم.


حرف‌های معاون عزل شده میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
سیدروح الله وحدتی گفت: اختلاف ما با  مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد از زمانی شروع شد که شایعاتی مبنی بر گنارگذاشتن وی بدلیل بازنشستگی شان در سیستم اداری انتشار یافت و مدیرکل فکر می کرد این شایعات کار بنده است.
وی با تشریح دیگر دلایل عزل خود از معاونت صنایع دستی میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: مدیرکل میراث فرهنگی استان فکر می کرد شایعات کنارگذاشتن وی در سیستم کار بنده بوده و از سویی از اینکه بنده جایگزین وی شوم به شدت واهمه داشت.معاون عزل شده صنایع دستی میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد افزود: واهمه و ترس مدیرکل میراث از جایگزینی بنده بجای ایشان روزبه روز زیادتر شد تا اینکه بدون هیچگونه هماهنگی با سازمان مرکزی میراث و مسئولان استانی، اقدام به عزل اینجانب کرد.
وحدتی گفت: بنده با تخصیص اعتبارات صنایع دستی به سایر حوزه ها مخالفت شدید داشتم و این مخالفت سبب نارضایتی مدیرکل نیز شده بود که به اختلافات بین ما دامن زد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حق سیدروح الله وحدتی بنظر ما مدیرکلی است و خدایی حیف شد از صنایع دستی رفت
Iran, Islamic Republic of
جناب معاون حتما داستان و حکایت ملانصرالدین و الاغش بر روی پشت بام را بخوان.
چیتاب
Iran, Islamic Republic of
اقای وحدتی تو که برای اقای زارع تا سرحد از دست دادن جانت پیش رفتی پس چرا از تو حمایت نکرد
محمود
Iran, Islamic Republic of
هر مدیر کل حق دارد زیر مجموعه خود را عوض کند.
همكار
Iran, Islamic Republic of
مشکل اصلی اینه که اکثر مدیران از معاونین ضعیفتر هستند و این مشکل همه ادارات است نه فقط میراث فرهنگی مثلا جهاد و اداره کار
دیدبان
Iran, Islamic Republic of
محیط زیستی که ...شه باید هم پلنگ هاش کشته بشه حداقل از کارشناسای باسابقه و باتجربه رییس میگذاشتید
یاحق
Iran, Islamic Republic of
.. کیه مدیرکل
قلندر
Iran, Islamic Republic of
فرهنگ مردم ربطی به ریس محیط زیستن نداره !دیدبان برو دیدبانیتو بکن
Iran, Islamic Republic of
مدیر تشخیص داده شما بدرد اداره نمی خورید
Iran, Islamic Republic of
اصلا . به معاونی نمی یاد
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1