تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۲۲۵۸۵۳

شرایط ارتقاء دستمزد کارکنان قراردادی نفت تشریح شد

۷
۰
کبنا ؛شرایط ارتقاء دستمزد کارکنان قرارداد مدت موقت در مناطق نفتخیز جنوب تشریح شد.
به گزارش کبنا نیوز؛ بیژن عالیپور در نشستی که با حضور مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت و سایر مدیران شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد، گفت: تا کنون تعامل خوبی با مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت داشته ایم که امیدواریم با ادامه این روند شاهد برطرف شدن مشکلات موجود باشیم.
وی افزود: تقویت انگیزه کارکنان به ویژه در مشاغل عملیاتی، در نظر گرفتن شرایط آلودگی هوا، تقویت شرایط شغلی و معیشتی نیروهای قرارداد مدت موقت از جمله عواملی است که می تواند علاقمندی نیروها را برای ماندن در مناطق عملیاتی بیشتر نماید.
مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت نیز در این نشست، گفت: در حال حاضر بیش از ۱۹ هزار و ۳۰۰ نفر نیروی انسانی قرارداد مدت موقت در سه دسته مشاغل تخصصی، پشتیبانی تخصصی و پشتیبانی عمومی در مقاطع تحصلی دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس در سطح شرکت ملی نفت، مشغول به فعالیت هستند
دکتر  ناصر مولایی، با اشاره به پایین بودن سطح پایین دستمزد این دسته از نیروهای شاغل در صنعت نفت، گفت: برنامه ساماندهی این نیروها در سه فاز "بررسی وضعیت موجود و آسیب شناسی بکارگیری نیروها و نظام پرداخت"، طراحی سناریوهای پیشنهادی به منظور ساماندهی وضعیت پرداخت" و "تصویب خواهی و پیاده سازی پیشنهادات مصوب" دنبال می شود.
وی، با اشاره به اینکه در حال حاضر فاز اول این طرح انجام شده است، افزود: سال آینده سال به ثمر رسیدن برنامه های شرکت ملی نفت در حوزه منابع انسانی است و در نیمه اول سال آینده تحول خوبی در زمینه حقوق و دستمزد نیروهای قرارداد مدت موقت صورت می گیرد.
دکتر مولایی، با اشاره به اینکه حدود ۷ هزار نفر نیروی قرارداد مدت موقت در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب مشغول به خدمت هستند، ادامه داد: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به عنوان مهمترین شرکت تولیدی تابعه شرکت ملی نفت از جایگاه ویژه ای برخوردار است و مدیریت توسعه منابع انسانی نیز با در نظر گرفتن ارشدیت این شرکت، اولین نشست مشترک را در مناطق نفتخیز جنوب برگزار نمود.
وی واقع گرایی، عدالت گرایی، مردم گرایی و تکریم ارباب رجوع، نگاه ولایت مدارانه و تعامل با زیر مجموعه را جهت پیشبرد فعالیت ها ضروری عنوان کرد و گفت: فعالیت های ستادی باید در راستای حمایت و پیشبرد فعالیت شرکت های عملیاتی باشد.
 
تشریح تعداد و پراکندگی نیروهای انسانی در سطح شرکت ملی نفت و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، ارتقاء ساختار سازمانی، بررسی سمت های سازمانی، مکانیزه نمودن تمامی فرآیندهای اجرایی و ماموریت های سازمانی، تشریح برنامه های آموزشی، فعالیت های ورزشی، بررسی روند خروج و جایگزینی نیروها از جمله مسائلی بود که در این نشست مطرح شد.
لازم به یادآوری است در راستای بررسی تخصصی مسایل شغلی و معیشتی کارکنان،  نشستی با همین موضوع با حضور دکتر مولایی و مدیران منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و  شرکت های تابع پس از این جلسه برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بازم تبعیض .خدایاتاکی پس نیروهای پیمانکاری چی چرافکری برای آنهانمیکنید
کارگر
Iran, Islamic Republic of
با سلام به نظرت حقوقشون زیاد بشه یارانشون قطع نمیشه ؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
واله خدا درست کرده برای این بیسوادها با بارتی بازی اومدن سرکار حالا هم حقوقشًون میخان درست کنند
مقیمی
Iran, Islamic Republic of
ما چه گناهی کردیم مگه ما نیروی شرکت نفت نیستیم بابا من که بگوییم که پزانده ساله پیمانکاری کار میکنم به کی بگویم که اولین نفری که تشکیل پرونده داد من بودم چرا منو قراردادی نکردندپرونده من برگشت خورده ۱۷۰نفر بودیم چون اقای وزیر سایت رابست ما که مشکلی نداشتیم به کی وبه چه زبانی بگوییم خدا وکیل ما را هم درک کنید ما هم داخل شرکت زحمت کشیدیم وداریم زحمت میکشیم من خوشحالم که مشکل هم کارانم حل شده ولی کسانی بودنند که سابقه سه سال داشتند قراروادی شدند بنده اون زمان یازده سال سابقه داشتم دیپلم مکانیک سال ۸۷گرفتم مشکل کارم کجا بود که قرار دادیم نکردنند چه کسی میخواد در قیامت جواب زن وبچه منو بده خدا خیرتون بده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جریان صدوهفتاد نفری که اون زمان مشکل نداشتند وطبق دستور وزیر پروندشان برگشت خورد چه میشه خداوکیلی بی عدالتی تا کی
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
در کشور یه چند صد میلیون بشکه نفت سالانه میفروشند درامدشو هم که تماما برای حقوق کارکنان تقسیم میکنن اونوقت منتشو میزان سر دوش ملت
Iran, Islamic Republic of
..... شرکتی تبریک.خداوکیلی اگه جای وزیر نفت بودم بالاتر از دوتمن به هیچ شرکتی نمیدادم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1