تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : ۲۲۵۸۴۵

مدیر جدید آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

۲
۰
کبنا ؛مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کهگیلویه و بویراحمدبرگزار شد.
ظهر امروز و طی مراسمی با حضور مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کشور، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیرکل دفتر فنی، معاون سیاسی فرماندار بویراحمد و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی مدیر جدید آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
بر پایه این گزارش طی حکم مدیرعامل و عضو هیئت مدیره آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کشور علاء‌الدین حقیقی به عنوان مدیر جدید آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از زحمات و تلاش‌های حسن شبانی در دوران تصدی قدردانی شد.
حسانی‌حقیقی ضمن قدردانی از حسن اعتماد مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کشور اظهار کرد: تمام تلاشم را در راستای ارائه خدمات با کیفیت به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به کار می‌گیرم.
مدیر جدید آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کهگیلویه و بویراحمد گفت: با خرد جمعی، برنامه‌ریزی اصولی و منسجم، نگاه به گذشته و کمک و تجربه کارکنان تلاش خواهم کرد کارها را دقیق‌تر انجام دهیم.
حسانی‌حقیقی تصریح کرد: قطعا با خرد جمعی و هم‌افزایی تمامی همکاران در بخش آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کهگیلویه و بویراحمد می‌توان برنامه‌ها را به نحو مطلوب‌تری به جلو پیش ببریم.
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: با توجه به اینکه مشکل مالی در حوزه‌های مختلف وجود دارد، لذا انتظار می‌رود با توجه به حساسیت بالای حوزه کاری آزمایشگاه، مسائل مالی مانع وظیفه اصلی نشود.
سیدرضا حسینی مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کشور ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید آزمایشگاه آب و خاک کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: شرکت آزمایشگاهی در شرایط بحرانی کشور به سر می‌برد و تلاشمان بر این است که پرداختی کارکنان مستقل از پرداختی کارفرمایان باشد.
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کشور با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های این شرکت در حوزه‌های مختلف عمرانی و ورود به بحث قیر اذعان کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های مکرر قریب به پنج میلیارد تومان هزینه کردیم و تجهیزات وارد کشور شد که هدف از این کار تولید و اصلاح قیر بود.
این مسؤول در ادامه سخنان خود گریزی به حادثه ساختمان پلاسکو و ساخت و ساز آن زد و گفت: طبق گفته‌ها اذعان شده که ساختمان پلاسکو برای یک ساختمان اداری طراحی شده بود که کاربری آن را از اداری به تولیدی تبدیل کردند و به دلیل عدم رعایت استاندارد این فاجعه به بار آمد.
حسینی با تاکید بر اینکه کار در کهگیلویه و بویراحمد بسیار راحت است و کارفرمایان همکاری و هم‌افزایی خوبی با آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک دارند، گفت: امیدواریم شاهد همکاری‌های روز افزون در این استان و ارائه کارهای با کیفیت باشیم.
وی با تاکید بر اینکه بخشی از کار ما به کارفرمایان بر می‌گردد، گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مجموعه‌ای است در خدمت کارفرمایان خصوصا در بخش راه که ارتباط بسیار زیادی در این حوزه داریم لذا انتظار می‌رود همکاری‌ها بیشتر از گذشته باشد.
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تاکید کرد: با توجه به اینکه مشکل مالی در حوزه‌های مختلف وجود دارد لذا انتظار می‌رود با توجه به حساسیت بالای حوزه کاری آزمایشگاه نباید مسائل مالی مانع وظیفه اصلی شود.
حسینی گفت: مسائل مالی کارشناسان، مهندسان و دیگر مجموعه‌‌های آزمایشگاه نباید باعث شود که در انجام وظیفه اصلی خود کوتاهی کنند و خدای ناکرده مشکلی جبران ناپذیر پیش آید.
مطالبات ۷ میلیارد تومانی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کهگیلویه و بویراحمد به دستگاه‌های اجرایی
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، مدیر سابق آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کهگیلویه و بویراحمد از مطالبات ۷ میلیارد تومانی این آزمایشگاه به دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و گفت: بیشترین مطالبات مربوط به راه و شهرسازی است.
حسن شبانی در مراسم تکریم خود با اشاره به موقعیت جغرافیایی و جاذبه‌های طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد استانی کوهستانی با طبیعت گردشگری و دارا بودن ۲۱۷ گردشگاه سیاحتی و زیارتی بوده که مستعد گردشگری است.
مدیر سابق آزمایشگاه فنی و میکانیک خاک کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پنج هزار کیلومتر راه در این استان داریم، گفت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان در ۲۰ نقطه مستقر هستند که در زمان نیاز و اراده دستگاه‌های اجرایی کمک خواهیم کرد و وارد عمل می‌شویم.
شبانی با اشاره به اقدامات مثمر ثمر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کهگیلویه و بویراحمد طی چند سال اخیر اذعان کرد: متاسفانه مشکلاتی در این حوزه وجود دارد که انتظار می‌‌رود مسؤولان مربوطه تدبیری اتخاذ کنند.
وی از مشکلات مهم آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کهگیلویه و بویراحمد را مطالبات ۷ میلیارد تومانی به دستگاه‌های اجرایی استان عنوان کرد و گفت: بخش وسیعی از مطالبات به راه و شهرسازی بر می‌گردد که در صورت عدم برطرف کردن مشکل فرد جایگزین با مشکلات متعددی مواجه خواهد شد.
مدیر سابق آزمایشگاه فنی و میکانیک خاک کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دوران خدمت خود در استان و انجام فعالیت‌های مختلف اظهار کرد: استان ۳۱ درآمد کشور بودیم که در دوران خدمت استان کهگیلویه و بویراحمد را با تلاش همکاران درآمدها به ۸۵ درصد افزایش دادیم و هم اکنون در بحث درآمدها جزء استان‌های بیست و ششم هستیم.
شبانی تاکید کرد: با توجه به تلاش همکاران و افزایش درآمد آزمایشگاه و فراهم شدن شرایط انتظار می‌رود دیگر دستگاه‌ها از خدمات آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان استفاده کنند.
وی اذعان کرد: خوشبختانه وضعیت درآمدی استان کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد و وصول مطالبات که از دغدغه‌های استان است چاره‌ای اساسی اندیشیده شود.
نقش آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در کیفی‌سازی پروژه‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کهگیلویه و بویراحمد باید در جهت ارتقای کیفی پروژه‌های عمرانی همکاری و کمک لازم را داشته باشد.
پژمان نیک‌اقبالی اظهار کرد: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به عنوان یکی از ارکان اصلی شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد است که همواره در جلسات این شورا از نظرات کارشناسی این آزمایشگاه نهایت بهره را بردیم و همکاری مضاعفی تاکنون داشتند.
معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه طی سه سال خدمت دولت تدبیر و امید آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان با فراز و نشیب‌های زیادی روبه‌رو بود، گفت: طی این مدت با توجه به وضعیت خاص کشور و پروژه‌های عمرانی استان با مشکلات متعددی روبه‌رو بودیم.
این مسؤول در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه با همه ظرفیت‌هایی که کهگیلویه و بویراحمد داراست اما با همه این تفاسیر هنوز در ابتدای راه هستیم، گفت: قیمت هر کیلومتر راه در این استان به دلیل کوهستانی و صعب‌العبور بودن آن سه برابر کشور است و در هر مسیر جاده‌ای استان یک کارگاه عمرانی مستقر بوده و مشغول جاده‌سازی است.
نیک‌اقبالی با بیان اینکه فعالیت‌های عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد با وجود محدودیت‌ها ادامه دارد، گفت: تمام تلاشمان را در راستای توسعه و ارائه خدمات با کیفیت به مردم استان به کار می‌گیریم.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات مالی و طلب آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کهگیلویه و بویراحمد به اداره کل راه و شهرسازی استان بیان کرد: انتظار می‌رود این اداره کل تا جایی که امکان دارد مشکلات آزمایشگاه را برطرف کند و دیگر دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم در این خصوص را داشته باشند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کهگیلویه و بویراحمد باید در جهت ارتقای کیفی پروژه‌های عمرانی همکاری و کمک لازم را داشته باشد.
نیک‌اقبالی بیان داشت: بعد فنی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان باید قوی‌تر شود و تجهیزات آزمایشگاه نیز به روز شوند.


نام شما

آدرس ايميل شما

ددد
Iran, Islamic Republic of
اوف چه جلسه باشکوهی کارکنان خود ازمایشگاه که نیستند حتما ناراحتند که چرا خودشون را نگذاشتند
کارمند
Iran, Islamic Republic of
مگه قرار نبود آقای زارع پست مکانیک خاک رو برای آقای حسینی ردیف کنن پس چه شد وعده آقای زارع فقط میخواست آراء خانواده حسینی را بگیره
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1