تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۲۲۵۷۷۹

کنگره استانی حزب کارگزاران سازندگی برگزار شد / همه فکر می‌کردیم «سید باقر» تائید صلاحیت می‌شود / اختلافات را تمام کنید

۱۴
۰
کبنا ؛
کنگره استانی حزب کارگزاران سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد روز جمعه در سالن کتابخانه عمومی یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، در این مراسم مهندس پناه عضو شورای مرکزی این حزب در کشور و برخی از مهمانان و مدعوین از دیگر احزاب  اصلاح طلب استانی حضو داشتند.
فرید مرادیان از انجمن اسلامی پزشکان، شریفی از حزب اتحادملت و حجت هاشمی از حزب اعتماد ملی مهمان حزب کارگزاران در این کنگره بودند.
در این کنگره، برای اولین بار در کشور و در بین احزاب، تعداد ۱۴ نفر از اعضای جدید شورای مرکزی به صورت رای گیری انتخاب شدند.
مهندس پناه سخنران ویژه این مراسم بود و به موضوعات و مسایل مهمی از جمله وقایع انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد پرداخت.

 

مردم هاشمی را تنها نگذاشتند
عضو حزب کارگزاران سازندگی استان در این کنگره ضمن تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی بیان کرد:حزب کارگزاران سازندگی از قانون و اصول جمهوری اسلامی پیروی می کند و آیت الله هاشمی ستون انقلاب و حزب کارگزاران بود.
دستان عزیزی گفت: علیرغم همه نامهربانی ها ملت در روز وفات و پس از وفات وی را تنها نگذاشتند .
عزیزی ادامه داد:حزب علیرغم همه فراز و نشیب ها،خوشبختانه از حالت رخوت خارج شده است و در استان با حضور جوانان و بزرگان هم استانی همواره در همه صحنه ها به ویژه انتخابات سنگ تمام گذاشته است.

انتخابات ۷ اسفند تمام شد
وی به مشکلات انتخابات ۷ اسفند اشاره کرد و گفت:در جریان اصلاح طلبی در استان به ویژه حوزه بویراحمد مشکلاتی پیش آمد و مباحثی را ایجاد کرد اما این را بدانید نمی توانیم آنهایی که اصلاحات را همراهی نکردند صد در صد مقصر بدانیم و نه می توانیم آنهایی را که جریان را همراهی کردند صد در صد مبرا بدانیم.
وی ادامه داد:به هر حال هر دو طرف دارای اشکلاتی بودند و آنطرف که همراهی نکردند دلایلی برای خود داشتند اما با این حال انتخابات ۷ اسفند تمام شده است ،ما وحدت و همراهی می خواهیم برای انتخابات ۲۹ اردیبهشت ،دچار شرایط ۷ اسفند نشود بنابراین به وحدت و همدلی همه دوستان نیاز مبرم داریم.
از درون حزب کارگزاران کاندید معرفی می کنیم
عضو حزب کارگزاران سازندگی استان در ادامه به عملکرد این حزب در استان اشاره کرد و افزود: حزب در حوزه های دنا ،چرام،دهدشت ،لنده ،بهمئی و بویراحمد قدم های موثری برداشته است و جوانان شایسته ای را به درون حزب دعوت کردند که خوشبختانه تشکیلات سازمان یافته ای در این شهرستان ها داریم.
دستان عزیزی در رابطه با شورای مرکزی استان عنوان کرد:شورای مرکزی حزب در استان عملکرد مثبتی داشت ،خصوصا تا انتخابات ۷ اسفند جلسات خوب و موثری داشتیم که بعد از انتخابات نوساتی بوجود آمد که امیدواریم با تعامل حل شود تا بتوانیم تمرکز خوبی برای انتخابات ۲۹ اردیبهشت داشته باشیم.
عزیزی ضمن تاکید بر اینکه در انتخابات شوراها از درون حزب کاندید معرفی میشود اذعان داشت:شایسته است که ما بتوانیم با دیگر احزاب اصلاح طلب همگام و همراه باشیم و احزاب را دعوت می کنیم و با تعامل و تفاهم با همدیگر کاندیداها در قالب احزاب معرفی می کنیم تا دایره قوم گرایی و طایفه گرایی شکسته شود.
تابع تصمیم جریان اصلاحات و شخص سید محمد خاتمی هستیم
وی به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت:انتخابات ریاست جمهوری در پیش است و یقینا حزب کارگزاران سازندگی تابع تصمیم جریان اصلاحات و شخص آقای سید محمد خاتمی به عنوان مرد شایسته ای که راه آیت الله هاشمی را ادامه خواهد داد خواهیم بود.
عضو شورای مرکزی حزب کارگزان سازندگی استان گفت:فضا برای انتخاب صد در صد مورد تایید همه اصلاح طلبان مهیا نبود ،شورای نگهبان با محدویت هایی که ایجاد کرده بود ،یک دو دستگی را برای اصلاح طلبان بوجود آورده بود.
دستان عزیزی در ادامه افزود:اگر یک نفر ادم مشخص با ایده مشخص و دارای  تفکر کاملا مشخص از کانال شورای نگهبان می گذشت این مشکلات پیش نمی آمد.
حزب کارگزاران ادامه دهنده تفکرات آیت الله هاشمی خواهد بود
عضو مرکزی حزب کارگزاران کشور در این کنگره ضمن تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت:آقای هاشمی در دوران مبارزات و سازندگی خستگی ناپذیر ،پر تلاش و در عین حال با تدبیر بودند و حزب کارگزاران با تفکرات نشات گرفته از تدابیر ایشان راه خود را ادامه خواهد  داد.
غلامرضا پناه گفت: در مقاطعی همه ما دچار اشتباهاتی شده ایم که لازم است از این اشتباهات درس بگیریم.
پناه ضمن اشاره به اختلافات انتخابات ۷ اسفند در استان بیان کرد:خواهش من از دوستان این است که اختلافات انتخابات مجلس کنار بگذارید و دلیل اصلی اختلافات این بود که فکر می کردیم آقای موسوی تایید صلاحیت می شود و ما فکر بعد از رد صلاحیت ایشان را نکرده بودیم.
وی ادامه داد: همه ما قصوراتی داریم و برای فرار از یک شرایط سخت تر هر کسی فکر می کرد اگر شرایط دیگری را برود شرایط سخت تر می شود و نگاهها سلیقه ای شد.

همه ما اشتباهاتی داشتیم ،رقیب دارای تشکیلات منسجم است
عضو مرکزی حزب کارگزاران کشورضمن تاکید بر رفع کدورت ها و ادامه دوستی ها بیان کرد: به هر حال همه ما در یک مقطعی اشتباهاتی داشته ایم و دیگر خرده نگیریم و باید پذیرفت که تصمیم گیری های رخ داد و ما باید برادری مان را داشته باشیم چرا که یک رقیب تمام قد با تشکیلاتی منسجم و سرسخت و دارای امکانات بسیار وسیعی را در کنار خودمان می بینیم .
پناه ادامه داد: اگر قرار است خودمان هم چند شاخه شویم ،له شدن مان بسیار ساده خواهد بود،در جمهوری اسلامی تنها راهی که ما می توانیم خودمان را مطرح کنیم صندوق های رای است و جریان اصلاحات مسیر دیگری ندارد.
غلامرضا پناه افزود: انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و نیاز است که همچنان با هم باشیم و تقاضا دارم که بزرگان بانی حل مشکلات باشند کما اینکه از این موارد در دیگر جاهها و حتی در حزب مرکزی کارگزاران این اختلافات بود و به خوشی حل شد.
نفرات انتخاب شده برای مجلس نفرات اول ،دوم و حتی سوم اصلاحات هم نیستند
پناه به جریان تفکری حزب کارگزاران سازندگی از زمان تاسیس تاکنون اشاره کرد و افزود:از سال ۷۴ که حزب تشکیل شد تا کنون حزب اصلاح طلب بوده است و هیچ زمانی از دایره اصلاح طلبی خارج نشده است.
وی گفت:من در انتخابات نظر فردی دارم اما اگر حزب به جمع بندی برسد که حتی نظر من هم نباشد ،من حاضرم برای فرد توافق شده هم صحبت کنم چرا که کار تشکیلاتی باید نظر جمع باشد.
عضو مرکزی حزب کارگزاران کشوربه انتخابات مجلس گریزی زد و گفت:با جمع بندی حزب در کشور شرایطی در انتخاباتی پیش آمد که ثمره اش را دیدیم و با وجود این همه رد صلاحیت شدگان ،مواردی پیش آمد که ۳ وزیری که در مجلس قبلی رای نگرفته اند ،رای آورده اند.
غلامرضا پناه گفت :عمده کسانی که در این مجلس هستند نفرات اول دوم و سوم اصلاحات نیستند و شاید نفر سوم اصلاحات را هم در مجلس نداشته باشد ،اما بازخوردی خوبی برای کمک به جریان اصلاح طلبی داشت.
در شرایطی هستیم که باید روی حداقل ها تفاهم کنیم
پناه با تاکید بر اینکه در شرایطی نیستیم که آرمان گرا باشیم عنوان کرد:ما امروز در شرایطی هستیم که باید روی حداقل ها تفاهم کنیم،بنابراین موقعیت خودمان را باید در نظر بگیریم.
عضو مرکزی حزب کارگزاران کشورگفت:آقای هاشمی مرد مدیریت بحران بود و در بین همه اصلاح طلبان در طول تاریخ ،تنها فردی بود که توانست که بیش از ۳۷ سال در مسیر قدرت اصلاحات را ادامه دهد البته گاهی در اوج و گاهی در مسیر فرو نقش خود را ایفا کرد.
وی ادامه داد: در سال ۹۲ در شرایطی که شورای نگهبان وی را رد صلاحیت می کند ،و در شرایطی که در مجلس هر روز از آقای بزرگواری خودمان بگیرید تا دیگران،فحش می دهند و به بچه هایش لقب دله دزد می دهند ،نقش موثر خودش را ایفا می کند.
در ادامه این کنگره رای گیری برای انتخاب اعضای مرکزی حزب برگزار شد که پس از رای گیری و شمارش آرا مقرر شد که نتیجه با بررسی های صورت گرفته اعلام شود.




--------------------------------------
خبر: صادق الهی
عکس: محمود آرام
نام شما

آدرس ايميل شما

الهی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد اصلاحات
شهروند
Iran, Islamic Republic of
لطفا اسمشو بذازید کنگره طایفه آقاعلیرضایی و اقوامشون.
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
خنده دارترین حالت اینه که محمد کاظم نظری و پاراد خودشون را اصلاحاتی بدانند
..
Iran, Islamic Republic of
بو بی کس و خوم چقدر شلوغه فکر نکردیت اگر مثل پلاسکو سالن سوط کنه چند نفر کشته ایابو
Iran, Islamic Republic of
حزبی با ۳۰ نفر/ بنظر می رسد این حزب بعد از فوت آیت الله دیگه جایگاهی در افکار عمومی نخواهد داشت
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
چقدر شلوغه. با سخنران ها جمعا بیست نفر هستن، که تاریخ مصرفشون تا اردیبهشت ۹۶ ان شاءالله
مدیر
Iran, Islamic Republic of
پ
Iran, Islamic Republic of
ای خدا به داد ما برس با این ادما
علی
Iran, Islamic Republic of
تعداد به هفت نفر نرسید
سعید هوشمندی
Iran, Islamic Republic of
کبنا گزارش می دهد تو که از بقیه سایت ها برداشتی گزارش کبنا کجا بود
س ح
Iran, Islamic Republic of
اخ وبختت که.. رفسنجانی مردشماهم بدنبالش
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
باز هم انتخابی خانوادگی
علی
Iran, Islamic Republic of
عجب سبیلی فکر کنم همین سبیلی جانشین پناه در استان است .
Iran, Islamic Republic of
اینها که هیچکدام شناخته ومردمدار نیستند این افراد محترم تا حالا کجا بودند عده ای از انها هم بیکار هستند بهتر است . اخه ده نفر رای گیری دارد حالا اگر کاندیداها را رای دهندگان کم کنیم تعادا رای دهنده ۴ نفراست این چه دمورکراسی است؟
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1