تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۲۲۵۷۳۳

گفت‌وگو با سرمربی نفت و گاز گچساران؛ پولدار نیستیم، اما صدرنشین هستیم!

۱
۰
کبنا ؛
سرمربی تیم هندبال نفت‌وگاز گچساران گفت: به عقیده من لیگ هندبال زمان شروع و پایان خوبی ندارد.

مهران کیخایی در خصوص شرایط لیگ برتر هندبال و صدرنشینی تیمش در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: ما از ابتدای لیگ توانستیم در صدر جدول قرار بگیریم و بازی‌های خوبی را هم به نمایش گذاشته‌ایم. در ادامه رقابت‌ها هم ۳ بازی سخت برابر تیم‌های بیتای سبزوار، شهرداری کاشان و مس کرمان داریم که اگر به پیروزی برسیم می‌توانیم در کورس قهرمانی بمانیم.

وی ادامه داد: بازی‌های لیگ امسال خیلی سخت است و واقعاً نمی‌توان قهرمان را حدس زد. تمام تیم‌ها حتی آنهایی که در رده‌های پایین‌تری قرار دارند تلاش می‌کنند تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذارند. خیلی از تیم‌ها متحول شده‌اند و با این شرایط در ادامه مسابقات شاهد اتفاقات جالبی خواهیم بود.

سرمربی تیم هندبال نفت‌وگاز گچساران خاطرنشان کرد: ما از حدود ۴ سال پیش پروسه ای را آغاز کردیم و امسال به دنبال این هستیم که در جمع ۳ تیم برتر قرار بگیریم. در ورزش هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست، اما خواسته ما مشخص است و برای رسیدن به آن انگیزه بسیار زیادی هم داریم. بدون شک در این راه شانس هم موثر است. ما رقبای جدی در سر راه خود داریم که باید در بازی های رو در رو با آنها خیلی خوب ظاهر شویم.

کیخایی درخصوص نقاط ضعف و قوت لیگ امسال عنوان کرد: مسابقات امسال خیلی منظم است. درمورد داوری ها باید بگویم که حداقل تیم ما تا اینجای مسابقات مشکلی با قضاوت ها نداشته است. شاید یکی از مهمترین ضعف های لیگ امسال زمان شروع و پایان مسابقات لیگ است. به عقیده من اگر لیگ زمان مناسبی داشته باشد در جذب اسپانسر و تماشاگر و ... می‌تواند موفق تر باشد. ضمن اینکه فشردگی مسابقات هم چندان جالب نیست و احساس می‌کنم که هندبال ایران کشش این فشردگی را ندارد.

وی درمورد شرایط مالی تیمش تصریح کرد: ما تیم‌های متوسط رو به پایین هستیم و در چارچوب صنعت نفت با بودجه تعریف شده کار می‌کنیم. ما مثل برخی دیگر از تیم‌ها پولدار نیستیم و خوبی کار ما این است که با این شرایط مالی صدرنشین هستیم. شرایط مالی تیم‌مان تاثیری بر کیفیت کاری مان نگذاشته است و این مهمترین شاخصه تیم ما به شمار می‌رود. تیمی مانند منیزیم فردوس که سال گذشته قهرمان ایران شده بود بازیکنان سطح بالا و قراردادهای آنچنانی داشت، اما تیم ما اینگونه نیست. از جمع بازیکنان تیم ما تنها ۳ نفر به آخرین اردوی تیم ملی دعوت شدند.

نام شما

آدرس ايميل شما

بويراحمد بالا.
Iran, Islamic Republic of
موفق باشیییییین
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1