تاریخ انتشار
شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۵
کد مطلب : ۲۲۵۶۰۳

آنچه که در سفر استاندار به «بهمئی»گذشت؟

۷
۰
کبنا ؛کاروان دولت تدبیر و امید به ریاست استاندار و با حضور معاونان استاندار ،مدیران کل دستگاهای اجرایی از شهرستان بهمئی بازدید کردند.
به گزارش کبنا نیوز از شهرستان بهمئی، دولت مردان تدبیر و امید در استان کهگیلویه وبویراحمد در بدو ورود به شهرستان بهمئی با استقبال پرشور مردم و مسئولین این شهرستان قرار گرفتند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در اولین برنامه کاری خود از منطقه گردشگری برم الوان این شهرستان حاضرشد و مشکلات این منطقه گردشگری را مورد بررسی قرار داد.
سید موسی خادمی سپس در جمع مردم سراسیاب یوسفی حاضر شدو از نزدیک با مردم دیدار و گفت و گو کرد .
در ادمه این سفر عدل هاشمی پور نماینده شهرستانهای کهگیلویه ،بهمئی ،چرام ولنده در مجلس شورای اسلامی نیز حضور یافت .
استاندار:تسهیلات ارزان قیمت در بخش گردشگری ارائه می‌شود
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی ظرفیت جذب همه جوانان جویای کار را ندارد، گفت: دولت آمادگی دارد با ارائه تسهیلات ارزان قیمت در روستاها در بخش گردشگری شغل برای جوانان ایجاد کند.
سید موسی خادمی در جمع مردم سرآسیاب یوسفی شهرستان بهمئی با تقدیر از عملکرد اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد در ایجاد زیرساخت‌های گردشگری اظهار داشت: مردم در ایجاد زیرساخت‌های گردشگری شهرستان بهمئی با مسئولان همکاری کنند.
وی با اشاره به نقش صنعت گردشگری در ایجاد اشتغال‌زایی، گفت: امروز صنعت گردشگری و کارگاه‌های صنایع دستی اشتغال‌زایی خوبی در استان ایجاد کرده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه دولت تدبیر و امید تلاش می‌کند تا بهترین خدمات را به مردم ارائه دهد، گفت: آبرسانی، گازرسانی و ایجاد زمینه‌های رفاه مردم در همه روستاها، شهرها و بخش‌های استان از برنامه‌های دولت است.
خادمی با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی ظرفیت جذب همه جوانان جویای کار را ندارد، گفت: دولت تدبیر و امید آمادگی دارد با اهدای تسهیلات ارزان قیمت در روستاها در بخش گردشگری شغل برای جوانان ایجاد کند.
وی با تأکید بر اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد طبیعت بکر و خدادای دارد، گفت: این استان نیازمند سرمایه‌گذاری‌های بزرگ در زمینه‌های مختلف به‌ویژه گردشگری است.
خادمی بیان کرد: در سفر رئیس‌جمهور به استان مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان اختصاص داده شد که نشان دهنده توجه ویژه دولت به این استان در حوزه گردشگری است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین از تلاش برای ایجاد نمایندگی برخی از ادارات در بخش سرآسیاب شهرستان بهمئی خبر داد.
 
ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در بهمئی نیازمند احداث محورهای ارتباطی مناسب است
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان بهمئی نیازمند احداث محورهای ارتباطی مناسب است.
عدل هاشمی‌پور نیز در  در جمع مردم بخش سرآسیاب شهرستان بهمئی، اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان بهمئی نیازمند احداث محورهای ارتباطی مناسب است.
وی با تقدیر از به برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای ایجاد تله کابین، پیست‌های دوچرخه‌سواری و قایق‌رانی در برم‌الوان، افزود: هر کدام از این زیرساخت‎ها، نیازمند زیرساخت‌های جاده‌ای است.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بیان کرد: برای ورودی شهر لیکک چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ملی جذب کرده‌ایم که با اتمام این پروژه، سیمای شهر لیکک تغییر خواهد کرد و گردشگران بهتر می‌توانند از نقاط گردشگری شهرستان بهمئی بازدید کنند.
هاشمی‌پور با بیان اینکه ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام وجود دارد، از مسئولان حوزه گردشگری استان خواست تا در این خصوص برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.
وی با اشاره به ظرفیت شهرستان بهمئی در جذب گردشگران، گفت: ویژگی صنعت گردشگری کارآفرینی، اشتغال سریع و درآمد زیاد است و باید از این فرصت برای رشد اقتصادی این منطقه از استان بهره برد.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده  عنوان کرد: تنگ سروک، تنگ ماغر و دریاچه برم الوان از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهرستان بهمئی به شمار می‌روند که همواره پذیرای گردشگران بسیاری در فصول مختلف سال هستند.
زیرساخت‌های گردشگری در منطقه «برم الوان» شهرستان بهمئی ایجاد می‌شود
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت تعیین حریم زمین‌های اطراف جاذبه گردشگری برم الوان، زیرساخت‌های گردشگری در این مکان ایجاد می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از منطقه گردشگری «برم الوان» در شهرستان بهمئی بازدید کردند.
محمود باقری در این بازدید با اشاره به ظرفیت گردشگری برم الوان، اظهار داشت: در صورت تعیین حریم زمین‌های اطراف این جاذبه طبیعی، زیرساخت‌های گردشگری در این مکان ایجاد می‌شود.
وی با بیان اینکه فرصت خوبی برای ایجاد زیرساخت‌های قایق‌سواری، پیست‌های پیاده‌روی و اسب‌سواری در اطراف این اثر گردشگری وجود دارد، عنوان کرد: امسال حدود ۷۵ میلیون تومان اعتبار استانی از محل نفت و ۱۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری برای ایجاد زیرساخت‌ها در این مکان اختصاص داده شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دریاچه برم الوان با آب دائمی در ۴۰ کیلومتری شهر لیکک قرار داشته و وجود درختچه‌ها و درخت‌های طبیعی بر روی تپه‌های اطراف، آب و هوای مطبوع و چشم‌انداز بی‎بدیع این دریاچه، زیبایی خاصی به این اثر طبیعی بخشیده است.
باقری بیان کرد: برم الوان یکی از مناطق نمونه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد است که هرساله گردشگران بسیاری برای بازدید از این جاذبه به شهرستان بهمئی سفر می‌کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه توسعه گردشگری بهترین راهکار برای ایجاد فرصت‌های شغلی و یکی از راهکارهای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت‌های بالایی برای جذب گردشگر برخوردار بوده که شکوفایی این بخش نیازمند توسعه زیرساخت‌ها و تامین اعتبار است.
وی تصریح کرد: این استان با داشتن بیش از ۳۰۰ تفرجگاه طبیعی، حدود دو هزار و ۶۰۰ اثر تاریخی و بیش از ۷۵۰ اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی و مواهب طبیعی چشم‌نواز، مکانی مناسب برای گردشگران است.
 
------------------------------
گزارش: علی اکبر پاک
----------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

بهمئی
Iran, Islamic Republic of
چرا هیچ طرح زیر بنایی و اشتغالزایی برا ی شهرستان بهمئی تصویب نشده است
جاسم
Iran, Islamic Republic of
آخ سی مدیرکلل با عینک دودی و پرادو و تویوتا...خش بحالتو باامکانات دولتی رفتین گرمسیر..هواش خوبه...بگردیت
Iran, Islamic Republic of
تا عدل سیت گپوش کنه اقای خادمی
خطاب به مردم فهیم بهمئی
Iran, Islamic Republic of
.. این استاندار رو نخورید..میخوان برش دارن.به وعده هاش نمیرسه.
یوسفی از بهمئی
Iran, Islamic Republic of
والا من که آدمها را می شناسم و آنجا نصف این جمعیت که مدیران بودند ؟! تا حالا طی سه ونیم سال گذشته استاندار کجا بود؟!
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
طی ۴ سال اخیر ختی یک ریال در برم الوان هزینه نشد ؟! چرا دروغ می گویید ؟! آلاچیق ها و قایق و... که مال دوره احمدی نژاد هست
Iran, Islamic Republic of
چرا کسی نیومده استقبال از مسوولان؟ بنظرم ناامید هستند از کاروان مسوولان
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1