تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۲۲۵۱۹۵

این رفتارهای بانک صادرات کهگیلویه و بویراحمد با صنعتگران عمدی است / تغییر مدیریت بانک صادرات خواسته کارآفرینان است

۴
۰
کبنا ؛رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد از رویکرد مدیریت امور شعب بانک صادرات کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرد و گفت: رویه ای که این بانک در پیش گرفته است برای زمین گیر کردن صنایع در استان و ایجاد مانع بر سر راه فعالیت آنهاست.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، لهراسب باقری در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه دولت برای کمک به تولید در کشور و به تبع آن استان کهگیلویه و بویراحمد، کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید را ایجاد کرده است، اظهار داشت: رفع موانع پیش روی تولید در کشور با توجه به سیاست های دولت و نظام، وظیفه ای همگانی است و کارگروه رفع موانع تولید در استان در راس امور برای برطرف کردن مشکلات صنعتگران قرار دارد.
وی از عدم همراهی مدیریت امور شعب بانک صادرات استان با سیاست های دولت و مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خبر داد و افزود: فعالان اقتصادی در استان برای پرداخت اقساط تسهیلات خود به بانک ها تردیدی ندارند اما انتظار آنها از بانک این است که شرایط فعلی اقتصادی کشور را درک کند و متناسب با آن با صنایع و کارآفرینان رفتار کند.
رئیس اتاق تعاون استان، رویکرود بانک صادرات کهگیلویه و بویراحمد را تلاش برای به شکست کشاندن صنعت و کارآفرینی در این استان دانست و با بیان اینکه مدیریت امور شعب این بانک برخلاف مصوبات کارگروه تولید عمل می کند، تصریح کرد: قطعا رویه ای که بانک صادرات استان در زمینه صنایع در پیش گرفته است به زمین گیر شدن و شکست صنایع منجر می شود.
باقری افزود: آنچه که از رفتار و برخورد بانک صادرات استان با صنعتگران برداشت می شود این است که این بانک به عمد شرایطی را ایجاد می کند که صنعتگران و کارآفرینان نتوانند به تعهدات خود عمل کنند و در نهایت بانک، واحدهای تولیدی و صنعتی آنها را تملک کند.
وی با اشاره به اینکه تنها بانکی که در دولت تدبیر و امید به جای کمک به واحدهای تولیدی برای رفع مشکلات آنها، این واحدها را به تملک خود درآورده؛ بانک صادرات امور شعب کهگیلویه و بویراحمد بوده است، خاطرنشان کرد: حمایت از کارآفرینان برای افزایش سرعت رشد اقتصادی کشور و استان ضروری است که البته تا زمانی که بانک صادرات کهگیلویه و بویراحمد چنین رویه ای را نسبت به صنایع در پیش گرفته است به جای افزایش این سرعت رشد، باید هر هفته منتظر تعطیلی واحدهای تولیدی باشیم.
رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد با بیان این مطلب که مدیریت امور شعب بانک صادرات این استان، خود مانعی مقابل رفع موانع تولید است و برخلاف جهت رشد و شکوفایی کارآفرینی حرکت می‌کند، بیان کرد: مدیر امور شعب این بانک خودمختار عمل کرده و با سختگیری‌ها و بی مهری‌ها صنعتگران استان، امکان ادامه فعالیت را برای کارآفرینان واقعی دشوار می کند.
باقری اظهار کرد: رفتار بانک صادرات استان با کارآفرینان نشان می دهد که مدیران استانی این بانک اعتقاد قلبی به رونق تولید و شکوفایی آن در کهگیلویه و بویراحمد نداشته و قصد ندارند مانعی از موانع عدیده پیش روی صنعتگران را حذف یا تسهیل کنند.
وی با تاکید بر اینکه مدیر این بانک در کهگیلویه و بویراحمد اهمیت و اعتباری برای مصوبات و جلسات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قائل نیست، عنوان کرد: در جلسات این کارگروه استانی که بسیاری از مصوبات آن مرتبط با بانک هاست، شاهدیم که کارمندان رده پایین بانک صادرات حضور پیدا می کنند که حق هیچگونه تصمیم گیری ندارند.
رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را لازم الاجرا دانست و با بیان اینکه این مصوبات به امضای مدیران ارشد استانی می رسد اما متاسفانه نزد مدیر بانک صادرات استان اعتباری ندارد، گفت: تغییر چنین مدیرانی یکی از خواسته‌های صنعتگران، تعاونگران و کارآفرینان استان از استاندار است که باید جزء اولویت های اصلی استاندار کهگیلویه و بویراحمد باشد.
باقری لزوم همگامی بانک ها با سیاست های دولت در زمینه رونق تولید را یادآور شد و افزود: بانک امروز و در شرایط فعلی کشور باید در کنار صنعتگر باشد و بستر را برای رفع موانع پیش روی صنعتگران فراهم کند نه اینکه خود مانعی جدید پیش روی آنها قرار دهد.
وی با اشاره به اینکه اگر خواستار رفع موانع تولید در استان هستیم با رویکردی که بانک صادرات استان در پیش گرفته این خواسته محقق نمی شود، تاکید کرد: باید سعی کنیم با همکاری ارگانهای مختلف مشکل واحدهای تولیدی استان را در خود استان حل کنیم و نیازی به ارجاع این مشکلات به مرکز نباشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند بانک صادرات گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب باقری هیچ بانکی به اندازه بانک صادرات وام تکلیفی پرداخت نکرده و انبوه مطالبات این بانک مربوط به وامهای تکلیفی است که بدون کار کارشناسی پرداخت شده ودود این مطالبات به چشم پرسنل بانک میرود چون بانک خصوصی است پاداش وکارانه پرسنل قطع گردیده است
Iran, Islamic Republic of
عامل بدبختی و تعطیلی همه کارخانجات گچساران در دو دهه گذشته فقط بانک صادرات و عوامل تنگ نظر مرکز نشین این بانک هستن
کارخانه ملامین سازی
کارخانه تصفیه روغن

کاغذ سازی
ماکارانی
موتور جوش سازی
اکسیژن
چند مجموعه بلوک زنی
ساخت قطعات بتنی
و ...

همه اینها با دستان توانای بانک صادرات تعطیل شدند

چرا یک سایت خبری از عوامل تعطیلی این کارخانه ها خبری تهیه نمیکنه
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
اخه تو چه عددی هستی که تعیین تکلیف میکنی
دوست
Iran, Islamic Republic of
با سلام و خسته نباشید خدمت کارآفرین برتر استان جناب آقای باقری . حرف های شما کاملا درست می باشد . بانک صادرات یکی از بدترین بانک های استان می باشد . لطفا شما پیگیر موضوع باشید به حرف های ما اهمیت داده نمی شود.
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
1