تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۲۲۵۱۹۳

هیچ‌ تقابلی بین ما وجود ندارد / استعدادها نباید خاموش شوند / هیات روستایی بویراحمد مکان ندارد / اعتباراتی که به اینجا هم نیامد(+عکس)

۰
کبنا ؛مجمع سالیانه هیأت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی با حضور رئیس این فدراسیون در یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنااسپورت از یاسوج، مجمع سالیانه هیأت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس این فدراسیون در یاسوج برگزار شد.
اداره‌کل ورزش کهگیلویه و بویراحمد و هیأت‌ها تقابلی ندارند
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اداره‌کل ورزش کهگیلویه و بویراحمد و هیأت‌ها تقابلی ندارند.
سید محمدتقی علوی اظهار کرد: روستاها مهد ورزش در هر جامعه‌ای هستند و فرزندان روستاها بهترین ورزشکاران و قهرمانان کشور در همه ادوار بوده‌اند.
این مسؤول در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه برای اعتلای ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد باید ورزش را به دل روستاها و عشایر ببریم تصریح کرد: نباید اجازه داده شود که این استعدادهای ناب خاموش شوند.
علوی که در جمع مسئولان فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی سخن می‌گفت افزود: بیشتر قهرمانان ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد از دل روستاها برخواسته‌اند و به همین منظور نباید روستاها را به حال خود رها کنیم.
وی بیان کرد: یکی دیگر از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های ما در اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تعامل میان هیات‌های ورزشی و اداره‌کل ورزش و جوانان است.
این مسئول گفت: رویکرد ما در این اداره‌کل با هیات‌های ورزشی از نوع تعاملی است و به همین خاطر هیچ تقابلی بین ما در استان وجود ندارد تا بتوانیم با روحیه همکاری در میادین ورزشی موفق عمل کنیم.
ورزش روستایی با ۱۲‌هزار ورزشکار سازماندهی شده رکورددار کهگیلویه و بویراحمد
رئیس هیات ورزشی روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این هیات با ۱۲هزار ورزشکار سازماندهی شده رکورددار در کهگیلویه و بویراحمد است.
رحمان همت‌پور اظهار کرد: در سال‌جاری بودجه این هیات که از طرف فدراسیون در اختیار ما قرار گرفت ۴ میلیون تومان بود که مبلغ ۵ میلیون تومان هم از طرف اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به ما تعلق گرفت.
رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از مشکلاتی که در این استان داریم مربوط به عدم حمایت از سوی بخش خصوصی است که یک ریال از سوی اسپانسر به ما تعلق نمی‌گیرد.
همت‌پور افزود: این در حالی است که از روستاهای ما تعداد زیادی از ورزشکاران به تیم‌های ملی راه یافته‌اند و اکنون در کشور در حال درخشش هستند.
این مسئول گفت: برای نمونه خانم شبنم بهشت به‌عنوان بانوی برتر فوتبال ایران ابتدا عضو این هیات بود و توانست در کشور به‌عنوان بزرگی دست یابد.
وی به سایر ورزشکاران هم استانی که از روستاها به ورزش کشور معرفی شده‌اند اشاره کرد و گفت: اگر در روستاها برای ورزش سرمایه‌گذاری شود در آینده شاهد تحولی بزرگ در ورزش خواهیم بود.
رئیس هیات ورزشی روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه بیشترین ورزشکاران سازماندهی شده در استان متعلق به این هیات ورزشی هستند تصریح کرد: این هیات با ۱۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده رکورددار در کهگیلویه و بویراحمد است.
مسئولان به ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی توجه ویژه کنند
به گزارش کبنااسپورت؛ ایوب فلسفی‌مهر رئیس هیات ورزشی روستایی و بازی‌های بومی و محلی شهرستان بویراحمد با بیان اینکه این شهرستان بزرگترین شهرستان استان است،  اظهار کرد: کمبود فضاهای ورزشی در روستاها باعث آسیب‌های اجتماعی زیادی در بین جوانان شده است.
فلسفی‌مهر تصریح کرد: شهرستان بویراحمد با کمبود اعتبار مواجه است و در این رابطه توجه ویژه مسئولان را می‌طلبد و قطعاً اگر اعتبارات کافی در اختیار هیأت‌ها قرار گیرد، برنامه‌ها به طور کامل‌تر و موثرتر اجرا می‌شود.
وی گفت: هیأت ورزشی روستایی و بازی‌های بومی و محلی بویراحمد مکان مناسبی در اختیار ندارد که باید به این مسئله نیز توجه شود.
رئیس هیات ورزشی روستایی و بازی‌های بومی و محلی شهرستان بویراحمد در ادامه افزود: از مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد و رئیس فدراسیون انتظار می‌رود که حمایت از ورزش روستایی را در اولویت کاری خود قرار دهند.
قابلیت بالای بانوان روستایی کهگیلویه و بویراحمد برای درخشش در میادین ورزشی
نایب رئیس هیات ورزش‌ روستایی کهگیلویه و بویراحمد از قابلیت بالای بانوان روستایی کهگیلویه و بویراحمد برای درخشش در میادین ورزشی خبر داد.
الهام بهزادی در این جلسه اظهار کرد: خبرهای بسیار خوبی در طول سال‌های اخیر در خصوص موفقیت زنان و دختران هم استانی داشته‌ایم که اگر حمایت از آن‌ها بیشتر شود در آینده خبرهای بیشتری از آن‌ها خواهیم شنید.
نایب رئیس هیات ورزشی روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان در ادامه گفت: در بسیاری از رشته‌های ورزشی زنان هم استانی قابلیت‌های بالایی دارند که باید از این استعدادها برای قهرمان‌پروری در ورزش استفاده کرد.
وی در ادامه اظهارات خود بخش عمده مشکلات را در حال حاضر مربوط به کمبود اعتبارات دانست و گفت: اگر اعتبارات و بودجه‌ها اجازه دهند قادر به انجام کارهای بزرگ در استان هستیم.
این مسئول گفت: زنان و دختران روستایی در صورت حمایت بیشتر در استان خواهند توانست در ورزش افتخارآفرین باشند و در این راستا هیات ورزشی روستایی علی‌رغم کمبود اعتبارات به وظایف خود تا آن‌جا که امکان داشته عمل کرده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1