تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۲۲۴۹۶۴

درخواست «زارعی» از رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام چه بود؟

۳
۰
کبنا ؛شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مخبر رئیس ستاد اجرائی فرمان حضرت امام خمینی(ره) به ریاست استاندار و با حضور مدیران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، عصر امروز بعد از تأخیر چند ساعته جلسه شورای اداری با حضور مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)، نمایندگان مجلس، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران استان برگزار شد.
غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در این جلسه با بیان اینکه سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) فصل جدیدی بر روی استان کهگیلویه و بویراحمد باز خواهد کرد و اظهار داشت: محرومیت در این استان ذاتی نیست بلکه عارضی است چرا که این را ما تجربه کردیم، بطوریکه قبل از انقلاب هیچ خدماتی به این استان ارائه نشد و اکنون به برکت انقلاب خدمات زیادی در استان انجام گرفت و تا حدودی چهره محرومیت در کهگیلویه و بویراحمد کمرنگ شده است.
زارعی با قدردانی از عملکرد بنیاد برکت، تصریح کرد: شهرستان‌های بویراحمد و دنا ۴ بخش محروم دارد که یکی از این مناطق سادات محمودی است که از کمترین امکانات رفاهی برخوردار هستند.
وی با بیان اینکه ما خواستار احداث ۲۰ باب مسجد در مناطق محروم شهرستان‌های بویراحمد و دنا هستیم، اظهار کرد: با احداث این مساجد کارهای فرهنگی رونق خواهد گرفت و انتظار ما این است که ۲۰ مسجد در شهرستان‌های بویراحمد و دنا  احداث شود تا کارهای فرهنگی مردم انجام بگیرد.
نماینده بویراحمد و دنا نیز گفت: در این شهرستان‌ها خانه عالم برای استفرار روحانیت در روستاها و مناطق محروم نداریم.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

جهادگر
Iran, Islamic Republic of
درودبر مردخسته ناپذیر منتظردستور خلع رئیس مرکز بهداشت استان هستیم غفاری باید چندسال رئیس باشد مگر یک هم استانی نداریم که همش غفاری رئیس شده حاجی جان اقدام کن به دکتر ایلامی بگو زود عوضش کند
ناامید
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا درخواست نماینده ما رو ببین با اینهمه جوون بیکار درخواست چی کرده خدا .. کنه که به تو رای دادم. جوونای ما دارن از دست میرن اون وقت نماینده ما به فکر چیه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اقای .. دس وجونمو وگه! جون ایمانه گرتی.
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1