تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب : ۲۲۴۸۱۴

بازدید وزیر صنعت از غرفه یاسوج در کشور عمان (+تصاویر)

۰
کبنا ؛اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج به نمایندگی از استان کهگیلویه و بویراحمد از  امروز تا ۸ بهمن ماه سال جاری در نمایشگاه ایران که در پایتخت عمان برگزار می‌شود، در جهت معرفی توانمندی ها و کالاهای استان و همچنین بسط و گسترش مناسبات تجاری با مسقط پایتخت این کشور، حضور یافته است.
به گزارش کبنا نیوز، امروز این نمایشگاه با حضور نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و همتای عمانی وی و جمعی از فعالان تجاری هر دو کشور در محل جدید نمایشگاه های بین المللی مسقط- پایتخت عمان گشایش یافت.
بنا بر این گزارش: تعداد هشتاد و پنج شرکت و تولیدکننده نمونه در گروه‌های کالایی مواد غذایی، محصولات کشاورزی، فرش ماشینی و منسوجات، نفت-گاز،پتروشیمی، محصولات چرمی کیف-کفش، صنعت ساختمان، صنایع برق و ماشین آلات، صنایع چوب-مبلمان-دکوراسیون داخلی، خدمات فنی و مهندسی، مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، خودرو سازی، صنایع دستی و گردشگری، فلزات و معادن، صنایع بسته بندی و تجهیزات پزشکی در فضای نمایشگاهی بیش از دو هزار متر فضای مفید نمایشگاهی حضور خواهند داشت.
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج نیز به نمایندگی از استان کهگیلویه و بویراحمد و شرکت ها، تولید کنندگان و فعالین اقتصادی این استان در این نمایشگاه حضور دارد.
در این نمایشگاه ۲۴ متر غرفه در اختیار اتاق بازرگانی یاسوج قرار گرفته است که در این غرفه‌ها تیم اتاق بازرگانی یاسوج به معرفی استان کهگیلویه و بویراحمد و توانمندی های این استان در زمینه گیاهان دارویی، مزیتها، پتانسیلها، مشوقها و فرصت های سرمایه گذاری، محصولات کشاورزی و همچنین صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد خواهند پرداخت.
بخشی از محصولات استان کهگیلویه و بویراحمد نیز که قابل انتقال به عمان بوده است در این نمایشگاه عرضه شده و سایر محصولات و ظرفیت‌های استان در قابل بروشور، کاتالوگ، فیلم، اسلاید، سی‌دی و کتابچه معرفی خواهد شد.
بازدید وزیر صنعت معدن و تجارت از غرفه اتاق یاسوج
از برنامه های روز اول نمایشگاه علاوه بر مراسم افتتاحیه، بازدید مهندس محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت و همتای عمانی از غرفه معرفی توانمندی های استان کهگیلویه و بویراحمد بود.
در این بازدید جبار کیانی پور رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج به معرفی استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های مختلف گردشگری، کشاورزی و آب، صنعت و معدن، صنایع دانش بنیان و دیگر ظرفیت‌های استان در حضور وزرای دو کشور پرداخت.
به گزارش روابط عمومی اتاق یاسوج، در روز اول افتتاح این نمایشگاه، غرفه معرفی توانمندی های استان کهگیلویه و بویراحمد مورد اسقبال خوب شرکت کنندگان عمانی و دیگر کشورها قرار گرفت.
این نمایشگاه از امروز تا هشتم بهمن ماه سالجاری در مرکز نمایشگاه های بین المللی مسقط-عمان دایر خواهد بود.
aaman-3 aaman-4 aaman-5 aaman-6 aaman-7 aaman-8 aaman-9 aaman-10 aaman-2 aaman-1
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1