تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲
کد مطلب : ۲۲۴۸۱۱

جلسه مشکلات بانکی کهگیلویه و بویراحمد در تهران (+تصاویر)

۱
۰
کبنا ؛
مشکلات بانکی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار، مسئولین بانک‌های عامل کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران استانی مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش کبنا، در جلسه‌ای با حضور «سید موسی خادمی» استاندار کهگیلویه وبویراحمد، معاون بانک مرکزی و مدیران بانک‌های عامل کشور، مسئولین بانک‌های استان، معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و جمعی از مدیران استان، مشکلات بانکی و تسهیلاتی بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد مورد بررسی قرار گرفت.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: در این نشست به تسریع در تامین و پرداخت یک هزار ۲۰۰ میلیارد ریال تسیهیلات باقی مانده از دو هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سال ۹۵ که ۹۰۰ میلیارد ریال آن تاکنون پرداخته شده است، تاکید شد.
خادمی افزود: در این جلسه مقرر شد هرکدام از بانک های عامل استان یک واحد آموزشی در استان احداث کنند.
استاندار اظهار داشت: موضوع مشارکت جدی بانک های استان در اجرای طرح های بزرگ اقتصادی و سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی  و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.
خادمی، بحث مصارف و منابع استان را از دیگر موضوعات مورد بررسی در این نشست بیان کرد و افزود: در این رابطه تاکید شد با تمهیداتی که اندیشیده خواهد شد، در خصوص منابع بانکی برای پرداخت تسهیلات در استان کهگیلویه وبویراحمد محدودیت وجود نداشته باشد.
استاندار بیان کرد: موضوع وام ازدواج استان از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد توجه ویژه قرار گرفت.
خادمی ابراز داشت: همچنین در ادامه این جلسه، مذاکراتی با صندوق توسعه ملی انجام شد که از منابع این صندوق برای طرح پتروشیمی دهدشت با بانک ملت همکاری داشته باشد.
khadmi-1 khadmi-2 khadmi-3 khadmi-4 khadmi-5 khadmi-6
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج - سوال
Iran, Islamic Republic of
سوال: سلام/ چطور شده که فقط مهندس باقری میراث ، دکتر گوهرگانی جهاد و مهندس دیودیده صنایع فقط استاندار را همراهی می کنند؟ در سفرهای خارجی استاندار نیز همینطوره و فقط این عزیزان هستند/ در سفرهای مسوولان خارجی به استان هم همینطوره و فقط این عزیزان هستند/ واقعا این سوال برام پیش اومده و دوست دارم بدونم / با ارادت فراوان خدمت تمامی این بزرگواران
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1