تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۲۲۴۶۴۶

جلسه ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر نوروزی در گچساران

۵
۰
کبنا ؛فرماندار گچساران در جلسه ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر ویژه نوروز شهرستان که با حضور مدیران ادارات شهرستان برگزارشد، اظهار داشت:با توجه به شرایط آب و هوایی مطلوب و جاذبه های سیاحتی و زیارتی در شهرستان گچساران،هر ساله در ایام تعطیلات نوروزی مسافران و گردشگران بسیاری از اقصی نقاط کشور به شهرستان ما سفر می کنند.
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به اینکه شهرستان گچساران در استان از لحاظ جذب گردشگر و خدمات رسانی به مسافران نوروزی رتبه نخست راکسب کرده است افزود : تمام دستگاه های اجرایی شهرستان برای بهتر خدمات رسانی به گردشگران نوروزی همچون سال گذشته تلاش کرده و تدابیر لازم را بیاندیشند.
رحیمی افزود: بر این اساس هر ساله در بهمن ماه کمیته‌های ده‌گانه برای اسکان مهمان نوروزی در فرمانداری این شهرستان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به کار و وظایف هریک از کمیته‌ها گفت: کمیته حمل و نقل برعهده راهداری، کمیته خدمات امداد و نجات برعهده هلال احمر، کمیته امنیت نظامی و ترافیک شهری برعهده نیروی نظامی و همچنین کمیته هماهنگی و دهیاری‌ها بر عهده شهرداری این شهرستان است.
فرماندار گچساران ادامه داد: کمیته خدمات، اسکان و رفاه برعهده آموزش وپرورش، کمیته تنظیم بازار برعهده صنعت، معدن و تجارت، کمیته نظارت و کمیته برنامه‌ریزی و آمار بر عهده فرمانداری و همچنین کمیته تبلیغات بر عهده امور میراث فرهنگی است.
رحیمی تصریح کرد: برخی از ادارات در سال گذشته خارج از محدوده کار و با حضور پررنگ در ساماندهی اسکان مهمانان نوروزی همکاری داشتند.
وی خاطر نشان کرد: شهرستان گچساران با توجه به شرایطی که دارد امسال با یک تلاقی روبرو است و کار را امسال برای ما سخت‌تر کرده است.
فرماندار گچساران بیان کرد: برنامه زمان‌بندی انتخابات در تاریخ ۱۲/۲۹ درسالجاری ثبت نام نامزد کاندیدهای شورای شهر گچساران شروع می‌شود و تا ۶ فروردین به طول می‌انجامد.
رحیمی تصریح کرد: چند روز آینده ادارات برتر که در زمینه پیشرفت شهرستان همکاری دارند معرفی می‌شوند.
وی با اشاره به همکاری آموزش و پرورش در جهت اسکان مسافران نوروزی گفت: بار اصلی ستاد اسکان مهمانان نوروزی بر دوش آموزش و پرورش این شهرستان است.
فرماندار گچساران در ادامه  افزود: کمیته‌های ده‌‌گانه ستاد ساماندهی مسافران نوروزی باید اعضای خود را در جهت خدمات رسانی به مسافران نوروزی را مشخص کنند.
وی در پایان تاکید کرد: اداره اوقاف و امور خیریه گچساران مکانی را برای اسکان مسافران نوروزی در کنار مرقد بی‌بی حکیمه (س) فراهم سازد.
 
۱ ۲ ۳ ۴ ۵ img_4037
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
مو نونم ککی فرموندار چکاریه که ایا داخل جلسه مه خانم درودگر نیسش که یه ایا خداروشکر حاضره خانم درودگر
مکتب نوگرا
Iran, Islamic Republic of
اقایان اول اسفالتی ک از فلکه فرودگاه ب سمت اداره راه هستش ترمیم ومرمت کنید بعد بچسپید ب کارهای خدماتی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باید گریه کرد به حال این شهر با این مدیران ............ .

آموزش و پرورش مسئول اسکان ، سازمان میراث مسئول تبلیغات

شاید هم باید خندید!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
حاکم شهری که مرغابی بود برسر آن شهر رسوایی بود.
علی
Iran, Islamic Republic of
در جواب شهروند بنده خدا اون ..که میگی رفته استان و بعدش چه ربطی به تو داره که میگی و اون از طرف هلال احمر اومده و شاید یه چیز . میخواستی و بهت ندادم که این جوری ریختی بهم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1