تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۲۲۴۶۳۵

«ضرغامی» در یاسوج سخنرانی می‌کند + جزئیات برنامه دهه فجر

۱
۰
کبنا ؛مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشریح برنامه های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در این استان، گفت: سید عزت الله ضرغامی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنران روز ۲۲ بهمن هستند.
zarkh
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، حجت الاسلام سیدجواد خاضع، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز ( ۳ بهمن ) در نشست ستاد برنامه ریزی دهه فجر این استان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای انقلاب و رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: این نخستین سالی است که حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یار دیرین امام و رهبری در ایام الله دهه فجر حضور ندارند.
وی ضمن تسلیت ارتحال این عالم مجاهد و شهدای حادثه پلاسکوی تهران، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم که از آتش نشانان درس شجاعت و ایثار را یاد بگیریم.
خاضع در ادامه با بیان اینکه معرفی دستاوردها و خدمات یکی از راه های صیانت از نظام و انقلاب است، عنوان کرد: با توجه به توطئه دشمنان برای کم رنگ جلوه دادن دستاوردها و خدمات، همه ایام سال به خصوص ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین این دستاوردها و خدمات برای جوانان است.
این مسئول فرهنگی و تبلیغی کهگیلویه و بویراحمد، اطلاع رسانی از دستاوردهای انقلاب و نظام را وظیفه ای همگانی دانست و اضافه کرد: با توجه به اینکه همه دولت ها زیرمجموعه نظام هستند، فارغ از نگاه های سیاسی باید این خدمات تبیین و تشریح شود.
وی به برنامه های کمیته مراسم ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره و یادآور شد: طبق برنامه های پیش بینی شده این کمیته، مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در روز ۱۲ بهمن با حضور در گلزار شهدا با امام، شهدا و رهبری تجدید میثاق می کنند.
خاضع، رژه موتوری و خودرویی از فرودگاه یاسوج تا گلزار شهدا در روز ۱۲ بهمن همزمان با لحظه تاریخی ورود امام خمینی ( رحمه الله تعالی علیه ) به میهن اسلامی را از دیگر برنامه ها دانست و ادامه داد: زنگ انقلاب نیز ۱۲ بهمن در مدارس شهرستان ها و مناطق مختلف استان به صدا درمی آید.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه کمیته های مختلف ستاد دهه فجر در این ایام برنامه های مختلفی را خواهند داشت، عنوان کرد: پخش بانگ تکبیر الله اکبر و نورافشانی در شب ۲۲ بهمن نیز در دستور کار این کمیته قرار دارد.
وی از توزیع اقلام فرهنگی و تبلیغی توسط کمیته مراسم ستاد دهه فجر در استان خبر داد و اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال مرکز استان نیز ساعت ۱۰ صبح از میدان هفت تیر یاسوج به سمت خیابان طالقانی، خیابان جمهوری اسلامی آغاز و محل تجمع در میدان امام حسین ( علیه السلام ) روبروی کانون بسیج جوانان خواهد بود.
خاضع، با بیان اینکه سخنران برنامه های روز ۱۲ بهمن سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: طبق هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مرکز سید عزت الله ضرغامی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنران روز ۲۲ بهمن هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهرداد
Iran, Islamic Republic of
..تو مدیریت همین اقا تو صدا و سیمای میلی به قوم لر . شده حالا میخوان بیارنش واسه سخنرانی!!!! واقعا جای . داره ... واسه مسئولین ...ت استان ما....
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1