تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۲۲۴۶۱۰

نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مدیران عامل بانک‌های ۱۳ گانه کشور

۰
کبنا ؛نشست ستاد خدمات سفر به ریاست معاون امور اقتصادی استانداری و مدیران در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، مجید محنایی معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه جلسه امروز برای هماهنگی طرح‌های اقتصادی در سفر ریاست جمهوری به استان برگزار شده است، گفت: ۵۷ طرح با اعتبار ۶۴۶ میلیارد تومان اعتبارات ریالی (۹۵۵ میلیون یورو) در سفر ریاست جمهوری به استان تخصیص داده شد.
محنایی افزود: برای اجرای این طرح‌ها تعهداتی با بانک‌های ۱۳ گانه کشور ایجاد شد که از این تعداد، ۱۶ پروژه به اتمام رسیده و در حال فعالیت هستند.
وی با اشاره به اینکه برخی از بانک‌ها مشکلاتی از جمله عدم هماهنگی با اعتبارات و منابع را مطرح می‌کنند، گفت: در این خصوص درخواست جلساتی در تهران با مدیران عامل ۱۳ گانه بانک‌های کشور و استان با حضور استاندار کهگیلویه  بویراحمد در بانک مرکزی داده شده تا در ارتباط با پرداخت اعتبارات طرح‌ها بحث و گفت‌وگو و مشکلات این طرح‌ها و پروژه‌ها برطرف شود.
معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: تاکنون از ۵۷  طرح‌ تصویب شده در سفر ریاست جمهوری به ۱۱ طرح اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان پرداخت شده است، و تعدادی از این طرح‌ها مشکلات حقوقی و مدیریتی بانک‌ها دارند.
وی اضافه کرد: برخی از بانک‌ها با مشکل منابع در مرکز مواجه هستند که با پیگیری این موضوع از بانک‌های مرکز برای استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از سقف مدنظر اعتبار درخواست شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1