تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۸
کد مطلب : ۲۲۴۵۸۳

جلسه ستاد دهه فجر شهرستان گچساران(+تصاویر)

۵
۰
کبنا ؛نشست ستاد دهه فجر گچساران با حضور فرماندار، رئیس ستاد دهه فجر و روسای ادارات شهرستان گچساران در سالن فرمانداری برگزار شد.
در این نشست رئیس ستاد دهه فجر شهرستان گچساران با تسلیت حادثه دلخراش و تأسف برانگیز آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو با اشاره به برگزاری مراسم دهه فجر در شهرستان گچساران گفت: امسال همانند سال‌های گذشته دهه فجر در گچساران هر چه باشکوه‌تر برگزار می‌شود.
یدالله مرادی افزود: دستورالعمل اجرایی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با هدف برنامه‌ریزی ساماندهی مراسم دهه فجر در این شهرستان برگزار می‌شود.
رئیس ستاد برگزاری مراسم دهه فجر شهرستان گچساران افزود: فراهم‌سازی و زمینه مشارکت و همچنین حضور اقشار مردم در این مراسمات بسیار مهم است.
مراسمات دهه فجر و همچنین پیگیری تشکیل کمیته و تلاش در جهت افزایش آن از اقدامات ستاد دهه فجر گچساران است.
وی خاطر نشان کرد کرد: ایجاد ارتباط مطلوب میان کمیته‌ها و ارزیابی نسبت کار کمیته‌ها یکی از کارهای مهم این ستاد است.
مرادی عنوان کرد: در شهرستان گچساران برای برگزاری بهتر این مراسمات ۱۷ کمیته تشکیل می‌شود.
رئیس ستاد برگزاری مراسم دهه فجر گچساران با اشاره به فعالیت هر کدام از کمیته‌های ستاد برگزاری مراسم دهه فجر گفت: هر دستگاهی با تناسب موضوع کار و فعالیت خود را آغاز می‌کند.
رئیس ستاد برگزاری مراسم دهه فجر به محل این ستاد اشاره کرد و گفت: مکان ستاد دهه فجر دفتر امام جمعه شهرستان گچساران است و به زودی جلسه هماهنگی اعضای ستاد در این مکان برگزار خواهد شد.
در ادامه فرماندار گچساران در جلسه ستاد دهه فجر اظهار داشت: از کارهای مهمی که در دهه فجر انقلاب اسلامی باید انجام گیرد بیان دستاوردهای مختلف نظام بخصوص برای مردم و نسل جوان است که همواره مورد تاکید است .
عبدالرحیم رحیمی  دهه فجر را تجلی صبر، استقامت و پشتکار مردم همیشه در صحنه ایران دانست و گفت: اگر امروز عزت و اقتدار داریم و نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه حرف اول را می زند، مرهون خون شهدا در سال۵۷ ،شهداء جنگ تحمیلی و همچنین مردم غیور و لایتمدار ایران اسلامی است که با رهبری داهیانه بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و امروز نیز به برکت وجود مقام عظمای ولایت و رهبری هوشمندانه ایشان  با قدرت و اقتدار در حال حرکت به سوی تعالی و پیشرفت است.
رحیمی مردم گچساران را مردمی ولایتمدار و باسابقه در راه دفاع از انقلاب اسلامی و نظام دانست و افزود:شهرستان گچساران در استان بیشترین شهید را در اوایل انقلاب و دوران ستم شاهی تقدیم انقلاب نموده است که نشانگر روحیه استکبار ستیزی و حق طلبی آنان می باشد.
در پایان هر یک از مسئولین شهرستان نظرات و برنامه ها و پیشنهادات خود را در زمینه هر چه با شکوه تر برگزار شدن برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کردند.
 
img_3997 img_4001 img_4007 img_4009 img_4010 img_4011 img_4013 img_4014 img_4019 img_4020 img_4025
نام شما

آدرس ايميل شما

زیبا
Iran, Islamic Republic of
جلسه مرگ سه نفر شرکتی چه شد
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
مرادی حاضز نیست کرسی مدیریتی را خالی کند هنوز هوس پست گرفتن دارد
یک فعال سیاسی اصول گرا در استان
Iran, Islamic Republic of
برای مرادی ابلاغ زده مگر در بین اصلاح طلبان یک فرد انقلابی پیدا نمی شه
چرا تاجکردون در این مورد سستی می کند رگش پیش لاریجانی بزن میرشکار
از اصول گرایان فقط این یکی فعال بقیه در خوابند
Iran, Islamic Republic of
در این جلسه قرار شد روز ۱۹ بهمن فرودگاه گچساران نامگذاری شود بنام سرلشکر شهید خلبان گچسارانی بسیار کار خوب و پسندیده ای هست
عبیدزاکانی
Iran, Islamic Republic of
من طرفدار هیچ کسی نیستم اما خودتون کلاهتون رو قاضی کنید اقای مرادی در بین جمع حاضر از همه اونها باسوادتر وکارنامه کاری وسوابق درخشانتری داره یه مقایسه کنید ایشون رابا رییس جلسه ،اقای مرادی فارغ التحصیل شهید بهشتی با معدل ممتاز وسوابق کاری درخشان که نیاز به گفتن نیست اما رییس جلسه رشته معارف دانشگاه ازاد با سابقه ...........عاقل به یک اشاره
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1