تاریخ انتشار
شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب : ۲۲۴۵۳۷

حاشیه‌ها و گزارش تصویری سفر «زارعی» به لوداب

۲۲
۰
کبنا ؛غلام‌محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در سفری یک روزه از بخش لوداب شهرستان بویراحمد سرکشی و در بازدید از ۱۲ روستای این بخش، از نزدیک با مردم این روستاها دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش کبنا نیوز، دیدار چهره به چهره نماینده بویراحمد و دنا با مردم به عنوان پشتوانه‌های حقیقی نظام اسلامی یکی از اقدامات پسندیده‌ای است که از ابتدای انتخاب غلام‌محمد زارعی به عنوان نماینده مجلس در دستور کار وی قرار گرفت و امروز یکی دیگر از این برنامه‌های ویژه نماینده بویراحمد در بخش لوداب رقم خورد.
دیدار زارعی با مردم دورترین و محروم‎ترین نقاط حوزه انتخابیه‌اش نشان می‌دهد که او مردم را فراموش نکرده و نخواهد کرد، و پروژه‌های اجرا شده در این مناطق محروم، گواهی بر عملکرد خوب نماینده بویراحمد و دنا در این شهرستان‌ها است.
مردم نیز که همواره قدرشناس خدمتگذاران خود هستند، امروز با استقبال خود از زارعی نشان دادند که از عملکرد نماینده بویراحمد و دنا رضایت داشته و وی را یک نماینده مردمی می‌دانند.
نماینده بویراحمد و دنا در این سفر خبرهای خوشی هم برای مردم بخش لوداب داشت که از مهم‌ترین آنها می‌توان به پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی پروژه محور یاسوج-لوداب و اتمام این پروژه در ماه‌های آینده، پیشرفت ۶۵ درصدی آبرسانی به دهستان چین لوداب و رفع مشکل آب شرب این بخش و اختصاص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار از ستاد اجرایی فرمان امام به بخش لوداب اشاره داشت.
غلام‌محمد زارعی در بازدید از محور در حال ساخت لوداب-یاسوج با بیان این که پروژه پاتاوه به دهدشت یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: کارهای خوبی بر روی این پروژه به‌ویژه در قسمت مربوط به اتصال لوداب به مرکز استان صورت گرفته است.
وی با اشاره به انجام عملیات ساخت و تکمیل تونل‌ها، افزود: این تعداد تونل که ۵ دهنه است حدفاصل لوداب تا یاسوج قرار گرفته و حدود ۲ هزار و ۶۰۰ متر طول دارند.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با باز شدن این محور، دسترسی حدود ۱۶ هزار نفر از اهالی لوداب به شهر یاسوج و جاده اصلی اصفهان به مرکز استان آسان‌تر و سریع‌تر خواهد بود.
پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه محور یاسوج-لوداب
زارعی با اشاره به اینکه پروژه محور یاسوج-لوداب هم‌اکنون حدود ۹۵ درصد پیشرفت فیزکی دارد، تأکید کرد: تلاش داریم با جذب اعتبارات ملی نسبت به اتمام این پروژه در ماه‌های آینده اقدام کنیم.
وی بیان کرد: مسئله راه از مهم‌ترین مسائل استان کهگیلویه وبویر احمد به علت موقعیت جغرافیایی کرویدر شمال به جنوب بودن این استان است و عبور این مسیرها از عمق مناطق محروم و برخوردار شدن روستاها و مناطق عشایری از جاده‌های اصلی و مناسب، سبب محرومیت‌زدایی خواهد شد.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه در ماه‌های آینده، این جاده دسترسی هدیه‌ای از طرف دولت به مردم بخش لوداب بویراحمد باشد.
پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه آبرسانی به دهستان چین
غلام‌محمد زارعی همچنین در جمع مردم بخش لوداب شهرستان بویراحمد با اشاره به مشکل آب آشامیدنی دهستان چین لوداب اظهار داشت: با بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی لوداب به چین، این مشکل برطرف می‌شود.
وی میزان اعتبار پروژه آبرسانی به دهستان چین را ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این پروژه هم‌اکنون حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تاکنون ۱۶ کیلومتر لوله ۱۰ اینچ، ۲٫۵ کیلومتر شبکه داخلی و کار احداث مخزن ۵۰ متر مکعبی انجام شده و ۷ کیلومتر از این پروژه هم در دست اقدام است.
زارعی با اشاره به اهمیت این پروژه، عنوان کرد: این مجتمع آبرسانی ۶۵ روستا و حدود ۸ هزار و ۳۰۰ نفر از مردم دهستان چین لوداب را پوشش می‌دهد.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: با اتمام این پروژه، مشکل آب آشامیدنی در بخش لوداب که یک مشکل تاریخی بود برطرف می‌شود.
زارعی با بیان این‌که با حضور در دورترین مناطق استان سعی بر رفع مشکلات این مناطق داریم، عنوان کرد: توجه به نیازهای مردم منطقه لوداب از اولویت‌ها است.
وی ابراز کرد: در راستای افزایش تولید و اشتغال‌زایی این منطقه باید شرایط برای زندگی مردم در این مناطق فراهم شود، زیرا مهاجرت روستاییان به اقتصاد استان و کشور ضربه خواهد زد.
اختصاص ۱۵ میلیارد تومان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به بخش لوداب
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۵ میلیارد تومان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به بخش لوداب شهرستان بویراحمد خبر داد.
زارعی امشب در جمع مردم منطقه آبچندار گلال لوداب، تصریح کرد: این میزان اعتبار در بخش‌های راه‌، نوسازی مدارس، آب آشامیدنی و برای احداث سایر زیرساخت‌ها هزینه می‌شود.
وی از سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به بخش لوداب در هفته‌های آینده خبر داد و افزود: در این سفر، محرومیت‌ها شناسایی و برای رفع آنها تلاش می‌شود.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: گازرسانی به سایر روستاهای بخش لوداب، آبرسانی، ایجاد زیرساخت‌های آسفالت و اجرای طرح‌های هادی روستایی از دیگر برنامه‌های ما در بخش لوداب است.
آب‌رسانی اولویت اصلی خدمات‌رسانی به دهستان چین
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: آب‌رسانی اولویت اصلی خدمات‌رسانی به دهستان چین است.
غلام‌محمد زارعی در بازدید از روستاهای منطقه لوداب وارد دهستان چین شد و مشکلات روستاهای این منطقه را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.
در ابن بازدید فرزند سردار شهید نورالله یزدانپناه به نمایندگی از مردم منطقه چین مشکلات این منطقه را نزد نماینده بویراحمد و دنا بیان کرد.
یزدانپاه در این بازدید با بیان این که مردم دهستان چین مشکل آب آشامیدنی دارند، اظهار کرد: هیچ‌گونه مشکلی با مردم لوداب نداریم و آن‌ها هم برادران ما هستند و تنها درخواست ما این است که مضوع آب لوداب و چین از هم جدا باشد.
وی در ادامه گفت: برای این که مشکل آب منطقه چین برطرف شود نباید به وسیله پمپاژ آب از لوداب باشد بلکه باید منبعی ساخته شود و با لوله‌کشی از منبع مشکل آب منطقه برطرف شود.
یزدانپناه با بیان این که همچنین موضوع گازرسانی از دیگر خواسته‌های مردم این منطقه است، تصریح کرد: به برکت انقلاب و خون شهیدان کارهای خوبی در مناطق محروم از جمله چین و لوداب انجام شده است که امیدواریم این کارها تداوم داشته باشد.
%db%b2%db%b0%db%b1%db%b7%db%b0%db%b1%db%b2%db%b1_%db%b1%db%b1%db%b2%db%b1%db%b5%db%b9 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b7%db%b0%db%b1%db%b2%db%b1_%db%b1%db%b2%db%b2%db%b3%db%b4%db%b8 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b7%db%b0%db%b1%db%b2%db%b1_%db%b1%db%b2%db%b2%db%b4%db%b2%db%b1 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b7%db%b0%db%b1%db%b2%db%b1_%db%b1%db%b2%db%b3%db%b0%db%b1%db%b1 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b7%db%b0%db%b1%db%b2%db%b1_%db%b1%db%b2%db%b4%db%b2%db%b5%db%b0 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b7%db%b0%db%b1%db%b2%db%b1_%db%b1%db%b3%db%b1%db%b2%db%b3%db%b7 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b7%db%b0%db%b1%db%b2%db%b1_%db%b1%db%b2%db%b4%db%b3%db%b4%db%b8 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b7%db%b0%db%b1%db%b2%db%b1_%db%b1%db%b2%db%b4%db%b4%db%b1%db%b2 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b7%db%b0%db%b1%db%b2%db%b1_%db%b1%db%b3%db%b0%db%b9%db%b1%db%b0 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b7%db%b0%db%b1%db%b2%db%b1_%db%b1%db%b3%db%b0%db%b9%db%b1%db%b8 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b7%db%b0%db%b1%db%b2%db%b1_%db%b1%db%b3%db%b1%db%b1%db%b5%db%b2 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b7%db%b0%db%b1%db%b2%db%b1_%db%b1%db%b3%db%b1%db%b2%db%b2%db%b4 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b7%db%b0%db%b1%db%b2%db%b1_%db%b1%db%b4%db%b0%db%b3%db%b2%db%b0 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b7%db%b0%db%b1%db%b2%db%b1_%db%b1%db%b6%db%b1%db%b0%db%b1%db%b5 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b7%db%b0%db%b1%db%b2%db%b1_%db%b1%db%b6%db%b2%db%b0%db%b0%db%b1 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b7%db%b0%db%b1%db%b2%db%b1_%db%b1%db%b6%db%b3%db%b3%db%b0%db%b0 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b7%db%b0%db%b1%db%b2%db%b1_%db%b1%db%b6%db%b3%db%b4%db%b3%db%b7 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b7%db%b0%db%b1%db%b2%db%b1_%db%b1%db%b6%db%b3%db%b5%db%b0%db%b1 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b7%db%b0%db%b1%db%b2%db%b1_%db%b1%db%b6%db%b3%db%b9%db%b2%db%b1 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b7%db%b0%db%b1%db%b2%db%b1_%db%b1%db%b6%db%b3%db%b9%db%b3%db%b1 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b7%db%b0%db%b1%db%b2%db%b1_%db%b1%db%b6%db%b3%db%b9%db%b5%db%b5 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b7%db%b0%db%b1%db%b2%db%b1_%db%b1%db%b6%db%b4%db%b0%db%b3%db%b4 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b7%db%b0%db%b1%db%b2%db%b1_%db%b1%db%b7%db%b2%db%b1%db%b4%db%b4 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b7%db%b0%db%b1%db%b2%db%b1_%db%b1%db%b7%db%b2%db%b1%db%b5%db%b7
---------------------------
گزارش از علی اکبر پاک
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدا از آدم //نگذره
Iran, Islamic Republic of
توراخدانگاه کنید تاجگردون وقتی میره هرروستایی همه مدیرکل های استان همراهش هستن زارع و عدل هاشمی دست خالی میروند چه بگویند
حتی یک مدیر شهرستان هم ندارند که همراهیشان کند
بویراحمد سرای من
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب حاج زارعی به خاطر تلاش ها و خدمات بی منت
شقایق
Iran, Islamic Republic of
این دو نماینده ما که نماینده تاجگردون هستند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
چند بار اومدن سر پل ابمورد وچیزی نشد حالا یه عده خودشون مرد روستا حساب می کنند وحاج زارع را همراهی میکنند.
لودابی
Iran, Islamic Republic of
از بس استقبال کنندگان کم بودند اسمشون رو هم رو یه کارتن نوشتن دادن دست بچه ها.
اینا هم بیشترشون همون یاسوجی ها هستن
Iran, Islamic Republic of
تمام این روستاها که نه آسفالت دارند و نه امکانات اولیه . محرومیت از سروکله این مردم باغیرت می بارد. پس آقایان در چهارسال گذشته چه کرده اند برای این ملت که الان بخواهند بکنند؟
عرفان
Iran, Islamic Republic of
... نمیبینی مدیر کل راه و شهرسازی رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زهرا_م
Iran, Islamic Republic of
جناب ناشناس اون مدیر کلی که همراه تاجگردون میره بخاطر تثبیت موقعیت خودشه نه اینه که دلش میسوزه که نکنه تاجگردون تنهاست
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
زارعی در این سفر قول احداث پالایشگاه به اهالی لو داب داد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
زارعی همچو شهید رجایی طرفدار افراد فقیر است خداوند کمک کن مردم بویراحمد قدر ش بدانید اهالی گچساران و باشت
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
مردم چه زود به خاطر امور مادی رنگ عوض می کنند و همین سبب میشه که مسئولین هم به فکر خدمت نباشند؛ چون میشه به هر طریق بر این مردم حکومت کرد.
Iran, Islamic Republic of
منهم موافق آن همشهری هستم که گفته آندونماینده چیزی دستشان نیست ، راست میگوید میروند قول پالایشگاه در لوداب بدهند !!!!!!!یا میروند .. بدهند!!!!!!! وقتی چهارتامدیرکل همراهشان نیست مشکلات را برطرف کنند
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت بویراحمد ها و نماینده شون
ابمورد
Iran, Islamic Republic of
در این بازدید کلنگ پتروشیمی دهنو به زمین زده شد
اهالی چین
Iran, Islamic Republic of
اقای زارعی در این سفر به مردم وعده افتتاح فاز اول باند فرودگاه پوزه تیزو را داد
مهندس روستانشین
Iran, Islamic Republic of
لطفا به آب مورد اعتبار بیشتری اختصاص بدین و این روستا را به دهکده توریستی تبدیل کنید
عالی
United States
یعنی واقعا اون همه آدمی که اونجا بودن غلط املایی دست نوشته های بچه ها رو متوجه نشدن ؟؟؟؟؟؟؟ یعنی باید به معلم اینا گفت , زررررررشک...
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
سری.هم به ده نو لو داب بزنید اصل لو داب ده نو.است
شهادت
Iran, Islamic Republic of
کدوم اندیشه ؟ کدوم برنامه؟ تاسف باره فقر ییداد می کنه رای هم قیمتش پایینه''،؟
اریا
Iran, Islamic Republic of
جنابی که خودت رو لودابی معرفی کردی استقبال کنندگان کم نبودند شما متاسفانه کم میبینید مردم این دیار هر کدامشان یک ایل غیرت و مردانگی هستند لطفا مغرضانه قضاوت نفرمائید
همشهری
Iran, Islamic Republic of
واقعا ازصداقت کبناتشکرمی کنیم که همه کامنت هارامیگذاره.اماخدایی حاجی مگه هرروزنیروهاتو اقای تاجگردون برنمیداره ونیروهای خودشومسولیت میده.واقعا گریه داره
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1