تاریخ انتشار
شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب : ۲۲۴۵۲۳

حساب ۴۰۰ مدیر شرکت‌های پیمانکاری استان بلوکه شد / ماشین‌آلاتی که مصادره شدند

۱
۰
کبنا ؛ 
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با اشاره به مطالبات ۶۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد از دولت گفت: این در حالی بوده که برای یک بدهی کمتر از ۱۰۰ یا ۵۰ میلیارد تومانی، حساب بیش از ۴۰۰ نفر از سهامداران شرکت‌های پیمانکاری استان بلوکه شده است.kiani-mahnai-37


جبار کیانی امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه متولی اصلی شرایط برون رفت از رکود و توسعه استان در حوزه زیرساخت‌ها بخش پیمانکاری استان است، اظهار داشت: بنا به اظهارات مدیرکل اقتصادی و دارایی، بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد حدود ۶۰۰ میلیارد تومان از دولت طلبکار است.
وی افزود: این در حالی است که برای کمتر از یک رقم ۱۰۰ یا ۵۰ میلیارد تومانی، حساب بیش از ۴۰۰ نفر از سهامداران شرکت‌های پیمانکاری استان بلوکه شده و ماشین آلات آنها مصادره شده است.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج تصریح کرد: علاوه بر این، توسط سازمان امور مالیاتی به همه دستگاه‌های اجرایی استان نامه زده شده که هیچ خدمتی به این شرکت‌ها ارائه نشود، در صورتی که پیمانکاران بخش خصوصی افسران خط مقدم توسعه استان بوده و افرادی هستند که هر کدام ده‌ها میلیارد تومان طلبکار بوده و بدون هیچ چشمداشتی شبانه‌روز در حال فعالیت هستند.
کیانی عنوان کرد: به چه دلیل دولتی که بدهکار این مجموعه است، آنها را مورد بازخواست قرار داده و حسابشان را می‌بندد، پیمانکاری که ماشین آلاتش را متوقف کنند چطور می‌تواند فعالیت کند.
وی ابراز کرد: بیشتر طرح‌ها و پروژه‌های در حال احداث کهگیلویه و بویراحمد  که حتی مورد بازدید مقامات استانی قرار می‌گیرد توسط بخش خصوصی احداث شده و با وجود خدمات ارزنده این بخش شایسته نیست برای حداقل یک دهم بدهی‌های بخش خصوصی با ما چنین رفتارهایی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

قائدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر تک ستاره استان سیاست مدار استان واقعا اگه استان ما ده نفر مثل جناب مهندس کیانی را داشته باشد .ما هیچ مشکلی نداریم...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1