تاریخ انتشار
شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۲۲۴۴۲۳

آقای زنگنه؛ به داد نیروهای کارگر نفت گچساران برسید/ سنت حسنه‌ای که فراموش شد

۲
۰
کبنا ؛سه نفر از همکاران پیمانکاری صنعت نفت در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در حین ماموریت بر اثر نشت گاز کشنده سولفید هیدروژن در بهره برداری منطقه نرگسی جان خود را از دست دادند و یازده نفر دیگر دچار آسیب شدند که با تلاش تیم پزشکیاری بهداشت و درمان صنعت نفت به مراکز درمانی منتقل و از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.
این تاسیسات در ٣٠ کیلومتری شمال شهرستان برازجان استان بوشهر قرار دارند و حادثه در در ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه صبح ۲۹ دیماه سال جاری اتفاق افتاد.
در این حادثه تلخ همکاران پیمانکاری آقایان:بهلول زبیدی؛ مهدی شریفی و موسی شریفات جان خود را از دست دادند و آقایان: میلاد بازدار- یداله تقدسی - کرامت اله خلیلیان - حسین فاطمی -  مهرداد هاشمی -  ابوالقاسم مرادی - منصور حسین پور - عباسعلی پناهپوری - نورمحمد قلی پور -  جهانگیر تنگرمی و  مهدی شیری دچار آسیب شدند.
نفت نیوز نوشت؛ در طی چندین دهه از عمر صنعت نفت رسم بر این بود چنانچه همکاران پیمانکاری صنعت نفت در حین کار دچار حادثه منجر به فوت می شدند از چند روز قبل از حادثه حکم رسمی برای آنها صادر می شد تا خانواده آنها که بی سرپرست شدند بتوانند از امکانات شرکت استفاده کنند.
متاسفانه مطلع شدیم این سنت حسنه در دولت آقای روحانی به فراموشی سپرده شده و افراد یتیم این همکاران و همسران آنها دچار بلاتکلیفی و مشکلات شدید مالی هستند.
شایسته است مهندس زنگنه که خود بهتر از ما تفاوت خانواده با پدر و خانواده داغدار بدون پدر را درک می کنند دستور دهند هر چه سریع تر این قانون انسانی احیا و در اولین فرصت سه خانواده همکاران مرحوم حادثه نرگسی تحت چتر حمایتی صندوق های بازنشستگی قرار گیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس سید حسین فاطمی که جان همکارش رو نجات داد
محمد
Iran, Islamic Republic of
ضمن تسلیت به خانواده قربانیان باید به عرض برسانم متاسفانه سهل انگاری های افراد نا مسیول در بهره برداری نفت و گاز گچساران باعث چنین اتفاقاتی خواهد شد چند ماه پیش هم در گچساران بعلت سهل انگاری و توجه نکردن به نکات ایمنی شاهد مرگ پیمانکاری با تجربه شدیم و زمانی این اتفاقات پایان می یابد که برخورد عملی شود تنها به تذکر شفاهی اکتفا کردن هیچ دردی دوا نمی کند
تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

ورود ارز ناشی از صادرات نفت و گاز و میعانات گازی و محصولات پتروشیمی، نزدیکترین و کوتاه‌ترین ...
بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: «کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد ...
رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه، در آیین تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری ...
1