تاریخ انتشار
شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۲۲۴۱۸۸

مسئولان یاسوج از حادثه پلاسکوی تهران عبرت بگیرند / یاسوج بدون برنامه و صرفاً سلیقه‌ای در حال رشد است

۶
۰
کبنا ؛
یک کارشناس مسائل شهری گفت: شهر یاسوج بدون هیچ برنامه مدون و کارشناسی شده و صرفاً به صورت سلیقه‌ای در حال رشد و توسعه است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سرخاب بیننده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جمعbinandeh-2ی از آتش‌نشانان کشورمان در حادثه پلاسکوی تهران، اظهار کرد: این حادثه درسی است برای مسئولان که به ایمنی و امنیت ساختمان‌ها توجه جدی داشته باشند و از هم‌اکنون به فکر بافت‌های فرسوده و ساختمان‌های که از استحکام بالایی برخوردار نیستند، باشند.

این کارشناس مسائل اجتماعی در ادامه گفت: شهر یاسوج جلوه چندانی از شهرسازی ندارد و بدون هیچ برنامه‌ی کارشناسی شده و صرفاً به صورت سلیقه‌ای در حال رشد و توسعه است.
بیننده در ادامه با بیان اینکه هر شهر یک نمادی دارد و با این نماد شناخته می‌شود، اظهار کرد: یاسوج هیچ نماد شهری ندارد و اگر این طبیعت خدادادی نبود که نام پایتخت طبیعت ایران را بر آن بگذارند، کسی این شهر را نمی‌شناخت، بطوریکه در فلکه آریوبرزن مجسمه‌ای را بدون هیچ ایده و نظری رها کردند و هر گردشگر و مسافری که پا به این شهر بگذارد، نمی‌داند این مجسمه را به چه دلیل در این میدان گذاشته‌اند.
این کارشناس مسائل اجتماعی با بیان اینکه مسئولان این شهر فقط حرف از داشته‌های این شهر می‌زنند، گفت: بطور مثال رود بشار یاسوج غرق در منجلاب شده و مسئولان هیچ دغدغه‌ای نسبت به این منابع ملی ندارند و این در حالی است که رود بشار یاسوج می‌تواند از زاینده رود اصفهان در کشور معروف‌تر شود و هر ساله مورد بازدید گردشگران و مسافران زیادی قرار بگیرد.
بیینده در ادامه به تخریب جنگل‌ها و منابع طبیعی این شهر اشاره کرد و گفت: جنگل‌های یاسوج به قبرستان تبدیل شده‌اند و هیچ کسی هم نیست بر این مسئله نظارت کند و از طرفی شورای شهر یاسوج با نهایت بی‌توجهی از کنار این مسئله می‌گذرند.
وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به ساخت برخی از اماکن و مکان‌های یاسوج، اظهار داشت: برخی از بناهای یاسوج هیچ سنخیتی با نماد و اسم پایتخت طبیعت ایران ندارد و علاوه بر این به لحاظ معماری و زیبایی نیز هیچ توجهی در ساخت آنها نشده است.
این کارشناس تاکید کرد: شورای شهر یاسوج و مسئولان این شهر هیچ برنامه‌ای برای آینده این شهر تاکنون ارائه‌ نداده‌اند و آینده این شهر به دلیل عدم وجود پارکینگ، فضای سبز و قطع بی‌رویه درختان آن در سال‌های آینده با مشکلات جدی روبرو می‌شود.بیننده افزود: در شهر مراکز خرید و فروشگاه‌هایی راه‌اندازی شده که تنها جنبه اقتصادی آن را مدنظر قرار داده‌اند، اما تدبیری برای پارکینگ‌ و امکانات اولیه رفاهی آنها اندیشیده نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ارسلان
Iran, Islamic Republic of
احسنت ، واقعا مشکلات واقعی را فرمودید ، واقعا ما ممنونیم از اقای بیننده ،. درود بر اقای بیننده
ارمان
Iran, Islamic Republic of
درود بر اقای بیننده ، واقعا شهر ما نیازمند افرادی چون شما هستند به امید پیروزی
Iran, Islamic Republic of
..کم خته خسته کن تیت رای نیبینه
عزيز
Iran, Islamic Republic of
افرادی که نظر بد میدن زیر بیانیه های اقای بیننده واقعا فرهنگ اجتماعی ندارند و خواستار ابادانی شهر ویستند ،
اتفاقا نظرات و أیده ها و بیانیه های اقای بیننده واقعا فوق العاده است
سعيد
Iran, Islamic Republic of
اقای ناشناسی که نوشتی کم خته خسته کن تیت رای نیبینم ، ینه کو من گوشت که اقای بیننده نیاز وه رای تو نیاره ، ما ایقد برأی اقای بیننده رای داریم که نیازی به رای تو نداره برو سرت تو لاک خودت باش
ایل نویی
Iran, Islamic Republic of
ایل نویی حامی فرزند برومند خود است ،
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1