تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۴۱
کد مطلب : ۲۲۴۱۱۲

انتخابات انجمن اسلامی معلمان استان برگزار شد / خواجوی ۴۶ رأی و منطقیان ۲۳ رأی

۱۷
۰
کبنا ؛سومین کنگره انجمن اسلامی معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، عصر امروز سومین کنگره انجمن اسلامی معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد در دبیرستان پسرانه شاهد برگزار شد
در این برنامه انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان استان انجام گرفت که بعد از شمارش آرا علی خواجوی با ( ۴۶ رای)، علیرضا کفایی(۴۰ رأی)، علیرضا دمساز( ۳۷ رأی)، علی پورک پور(۳۶رآی)،محمدنقی هادی زاه(۳۶ رأی)، مسعود قبادی(۳۶ رأی)، سهیلا باقرزاده (۳۵ رأی)،سید فخرالدین پورالحسینی(۳۳ رأی)، سید خلیفه موسوی(۳۳ رأی)، رجبعلی حقانی (۳۰ رأی)، محمدعلی طاهری (۳۰ رأی)، مظفر صداقت اصل( ۲۸ رأی)، محمود منطقیان (۲۳ رأی)، صفا فضیلت (۱۹ رأی) و سپهدار مجلسی (۱۸ رأی) نفر اول تا ۱۵ این انتخابات را کسب کردند.
خبرهای تکمیلی منتشر می‌شود/
نام شما

آدرس ايميل شما

جا نباز
Iran, Islamic Republic of
فقط هادی زاده
Iran, Islamic Republic of
بنازم فهم و شعور رای دهندگان را که منطقیان را نفر چهاردهم کردندو حالا ببینید ما در اصلاحات کهگیلویه بزرگ چقدر بدبختیم که ایشون ادعای از نفرات اول اصلاحات بودن را داره.
نفر چهاردهم انجمن معلمان آیا براش درس عبرت می شه که بره خونش بنشینه و توی هر کاری دخالت نکنه.
چوب الف
Iran, Islamic Republic of
انتخاب برادران عزیز خواجوی وهادی زاده وکفایی راتبریک عرض می نمایم
دبیر همکار
Iran, Islamic Republic of
منطقیان هم به نتیجه آرا اعتراض خواهد کرد! مثل سایر انتخابات قبلی که نفر آخر یا یکی مونده به آخر می شد و بلافاصله اعتراض می کنه!
ولی احسنت بر معلمان که خوب شناختنش.
اصلاح طلب گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
منطقیان باید با عدل هاشمی صحبت میکرد تا عدل براش جبران کنه. حمایت منطقیان باعث اختلاف میان اصلاح طلبان کهگیلویه شد و سودش را هم هاشمی برد. منطقیان لیدر عدل بود و این یعنی فاصله گرفتن تز اصلاحات.
Iran, Islamic Republic of
سلام!
شما عزیزی که در مورد منطقیآن سخن به میان آوردید !این را بدانید که هیچ کدام ازافراد اصلاح طلب به اندازه منطقان تو شهرستان کهگیلویه برای اصلاحات زحمت نکشید و در این بین هم هیچ سهمی گیر خودش نیامد. پس لطفا " در مورد منطقیان مغرضانه حرف نزنند . همه ما در قضیه اصلاحات شهرستان مدیون منطقیا ن هستیم .
و منطقیآن کی و کجا خودش را همه چیز اصلاحات دانسته هست ؟
Iran, Islamic Republic of
آقای منطقیآن در جلسه حضور نداشتند که مثل بقیه کاندیدا هاخودشون را برای افراد حاضردر جلسه معرفی کنندوهمه کسانی که در جلسه حضور داشتند چونکه از همه جای استان آمده بودنداقای منطقیآن را نمی شناختند که بهشون رای بدهند .بنابراین فقط به کسانی که در جلسه خودشون را معرفی کردندو حاضر بودند رای دادند.
.....
Iran, Islamic Republic of
....
باران
Iran, Islamic Republic of
چی بگم
انصاری
Iran, Islamic Republic of
بدبخت بیچاره منطقیان را در لیست نوشتند تا به جلسه رسمیت بدهند وگرنه منطقیان در چنین جلساتی شرکت نمیکند چرا نامت را نمینویسی (ناشناس
آرمند از کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
منطقیان با پذیرش محسن رضایی رای به ایشون وطرفداری از عدل هاشمی پور ورای دادن به رستاد لیدر آقای موحد امی شود او را اصلاح طلب دانست.خود قضاوت کنید...
آذرگه
Iran, Islamic Republic of
اقای منطقیان همان ساعت که جلسه انجمن در گچساران بوددرجایی سخنرانی داشتند و در هیچ کدام (نه دهدشت و نه گچساران) از این جلسات حضور نداشتند .
خود اعضاءاصلی تصمیم گرفتند که اسمشون را بنویسند و بهشون رای بدهند. باتوجه به اینکه ایشان قبلا در این تشکل بودند وبه احترامشان اعضاء چنین تصمیمی گرفتند.طبق اساسنامه هم مشکلی نیست!!?
چونکه ایشان عضو بودن! چنین جلساتی هم بی نام منطقیان به نظر من که عضو این تشکل هستم رسمیت ندارد.
علی
Iran, Islamic Republic of
شورای اصلاحات بوده
Iran, Islamic Republic of
اخه اقای خواجوی وکفایی که فقط طبق میل خودبرنامه ریزی میکنید همه راگیج حساب میکنیددلتون خوشه انجمن تشکیل دادید
Europe
... بیش نیست
مردمی
Iran, Islamic Republic of
انجمن اسلامی معلمان ؟؟؟ کدام انجمن با کدام اعضاء و چه اقدامات اخلاقی حداقل چنین اجماعی شکل گرفته است . اعضاء این انجمن در این همه سال ها کجا بودند. چرا فقط در بزنگاهها ورود دارند. انجمن غیر فعال .انجمن باید در همه جهت گیری های سیاسی دارای حرف باشد . عده ای دوستان خود را جمع می کنند و نام انجمن می دهند.
آقای منطقیان و دوستان آنها در دهدشت با عملکرد ضعیف خود تاکنون نتوانسته اند در کهگیلویه موفقیتی داشته باشند. بخصوص در انتخابات مجلس در ادوار گذشته .هر سال خودشان کاندید و دعوا آنها روی حمایت از خویش اصلاحات را در کهگیلویه به انزوا کشانده اند و سایر افراد دارای صلاحیت را از داشتن و گرفتن جایگاه حساس هم دور کرده اند.
اگر معلمان انجمن دارند نیابد حداقل در روز معلم در اول مهر و در یوم الله های و وقایع تلخ و شیرین در استان و شهرستان ها زنده بود ن خود را به اطلاع سایر معلمان برسانند.
با کدام فراخوان؟ با کدام اساسنامه ؟ با کدام ...
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
فصل سوم: شرایط عضویت:
ماده ۲۲٫ کلیه معلمان و کارکنان آموزش و پرورش و مدارس تحت نظارت این وزارت خانه (اعم از دولتی و غیر دولتی – شاغل و بازنشسته) می‌توانند در صورت قبول مفاد این اساس نامه و مرام نامه انجمن و دارا بودن شرایط ذیل به عضویت انجمن در آیند:
۱٫ التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۲٫ رعایت شئونات اسلامی و داشتن حسن سابقه
تبصره (۱) : انتقال یا مأموریت از وزارت آموزش و پرورش به سایر دستگاه‌ها، مرخصی و یا بازنشستگی اعضای انجمن موجب سلب عضویت ایشان نخواهد شد.
تبصره (۲) : چنانچه ادامه عضویت فردی در انجمن توسط عضو یا سایر ارکان مورد تردید قرار گیرد، شورای نظارت و داوری نسبت به ادامه عضویت، برکناری موقت یا دائم وی اقدام و اعلام نظر قطعی خواهد کرد.
ماده ۲۳٫ هر عضو انجمن موظف و متعهد به شرکت منظم و فعال در کلیه جلسات، رعایت سلسله مراتب تشکیلاتی، فعالیت در یکی از بخش‌های اجرایی و پرداخت حق عضویت می‌باشد.
این انتخابات نیست مسخره کردن فرهنگیان است طبق اساسنامه ببینید چند نفر از فرهنگیام مطلع بودند؟ ایا این ماده رعایت شده ؟
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1