تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۲۲۴۰۳۴

کارگاه آموزشی مدیران روابط عمومی ادارات کهگیلویه و بویراحمد (+تصاویر)

۰
کبنا ؛کارگاه علمی، کاربردی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد صبح روز پنجشنبه به میزبانی شهرداری یاسوج آغاز شد و تا بعدازظهر ادامه دارد.

 به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در این کارگاه یک روزه با شعار «اطلاع رسانی سالم و شفاف نیاز امروز» ۷۰ نفر از مدیران روابط عمومی عضو شورای اداری و شهرداری‌های ۱۷ گانه کهگیلویه و بویراحمد شرکت کرده‌اند.
این کارگاه با محوریت ارتباطات رسانه‌ای و خبر برگزار شده و استادانی از تهران در آن حضور دارند.
شرکت کنندگان در این کارگاه با آخرین شیوه‌های روز خبرنویسی، اطلاع رسانی شفاف و به موقع و ارتباط دوسویه با رسانه‌ها آشنا خواهند شد.
در پایان این کارگاه به شرکت کنندگان گواهی حضور توسط مرکز علمی، کاربردی شهرداری یاسوج و استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعطا می‌شود.

روابط عمومی ها نقش خنثی کردن شایعه سازی ها دارند
 شهردار یاسوج گفت: روابط عمومی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد نقش مهم، موثر و تعیین کننده ای در خنثی کردن بحران شایعه سازی برخی رسانه ها و سایت های محلی دارند.

محمدعلی جاوید در این برنامه اظهار داشت: روابط عمومی‌ها به عنوان قلب تپنده اداره‌ها و امین مدیران اجرایی می‌توانند با اطلاع رسانی شفاف، روشن و دقیق فضای مسموم و جهت گیری‌های نادرست حاکم بر برخی رسانه‌های استان را خنثی کنند.

وی گفت: بسیاری از اخبار منتشره در برخی رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد با واقعیت‌های موجود متفاوت بوده و فاصله زیادی دارد.
شهردار یاسوج افزود: رسانه‌ها و سایت‌های محلی کهگیلویه و بویراحمد نباید برای جذب مخاطبان هر خبر یا مطلبی را انعکاس دهند زیرا این امر سبب سلب اعتماد عمومی و ناامیدی مردم می‌شود.
جاوید بیان کرد: تجزیه و تحلیل‌های ناصحیح برخی رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد شهرداری یاسوج و مقایسه آن با شهرداری‌های شهر‌های برخوردار کشور منجر به افزایش بی رویه توقعات و انتظارات مردم از شهرداری یاسوج شده است.
وی عنوان کرد: بخش عمده‌ای از اخبار برخی رسانه‌ها و سایت‌های محلی کهگیلویه و بویراحمد با جبهه گیری‌های غیرمنصفانه و جانبدارانه همراه است به طوری که چنانچه مدیری قصد خدمت رسانی صادقانه و خالصانه داشته باشد عده‌ای از خبرنگاران با تاختن و تخریب انگیزه خدمت را از او می‌گیرند.
جاوید ابراز داشت: رسانه‌ها و سایت‌های محلی کهگیلویه و بویراحمد در کنار نقد منصفانه به بیان واقعیت‌ها و نقاط ضعف مدیران اجرایی و نهادهای دولتی استان از جمله شهرداری یاسوج نیز بپردازند.
به گزارش کبنا، در این نشست فتاح محمدی معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و شهردار یاسوج نیز حضور داشتند.
dsc_9030 dsc_9033 dsc_9037 dsc_9061 dsc_9064 dsc_9067 dsc_9068 dsc_9069 dsc_9077 dsc_9079 dsc_9083 dsc_9085 dsc_9086 dsc_9087 dsc_9091 dsc_9092 dsc_9093 dsc_9094 dsc_9096 dsc_9098 dsc_9100 dsc_9102 dsc_9106 dsc_9117 dsc_9123 dsc_9129 dsc_9131 dsc_9136 dsc_9146 dsc_9160 dsc_9167
 

نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1