تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۲۲۳۹۴۸

بازدید استاندار از روستاهای ترک‌نشین «باباکلان» و «آبشیرین»/ تاکید بر رفع مشکلات / بکارگیری نیروهای بومی در تاسیسات نفت و گاز

۱۵
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونین، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، فرماندار گچساران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی با مردم دهستان باباکلان دیدار کرد.
به گزارش کبنا نیوز؛ در ابتدای این سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد و هییت همراه  از دو خانواده "شهید محمد کریم پسندیده" و علیرضا معصومی" دهستان  باباکلان دیدار و گفتگو کرد.
در بازدید از روستای بابکلان و در جمع اهالی این روستا در مسجد امام حسین علیه السلام روستا، دهیاران گزارشی از آخرین اقدامات مسئولان در این روستا ارائه نموده و با بیان مشکلات اساسی روستاییان مواردی را جهت اجرایی شدن هر چه سریع و رفع مشکل اهالی این منطقه به مسئولین بیان کردند.
بررسی موضوعات اشتغال جوانان روستا،مشکل گازرسانی برخی کوچه ها،نبود اینترنت، نبود دامپزشک، مشکلات مرکز بهداشت روستا، مشکلات آب شرب، حل مشکل آب و علوفه عشایر، انتقال آب سد چمشیر به باباکلان، بررسی آخرین وضعیت سالن ورزشی در حال احداث روستا وخرابی شبکه های تلویزیرنی از مهمترین موضوعات مطرح شده جمعی از اهالی روستادر این نشست بود که استاندار کهگیلویه و بویراحمد جهت اجرایی شدن آن ها و رفع مشکلات به مسئولین تاکید کرد.
استاندار کهگیلویه و بوراحمد در جمع مردم  روستای باباکلان گچساران گفت:در اجرای برخی کارها در قبال مردم رو سفید بوده ایم و انتقال گاز به این روستا در این دولت انجام گرفت.
سید موسی خادمی افزود: در بحث جاده باباکلان کار بزرگی با منابع خوبی شروع شده که امیدواریم این پروژه در برنامه زمانبندی شده به اتمام برسد.
خادمی تصریح کرد:بخش عمده کار در این دولت مسئله اشتغال است و دولت نمی تواند به طور مستقیم متولی اشتغال شود چرا که دولت وظیفه دارد زیرساخت های لازم را برای کسب و کار فراهم کند و این شما جوانان روستا هستید که باید مهارت های لازم را برای خوداشتغالی کسب کنید.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر بکارگیری جوانان روستا درتاسیسات نفتی که در جوار دهستان بابا کلان می باشد، تاکید کرد:اگر قرار است فردی در این تاسیسات بکار گرفته شود،  اولویت با کسانی است که در مجاورت چاه های نفت قرار دارند و به این منابع نفتی نزدیکترند البته در شرایط مساوی، و اولویت برای کار در شرکت نفت و گاز برای جوانان این خطه خواهد بود.
در ادامه استاندارکهگیلویه و بویراحمد به همراه هیات همراه با مردم روستاهای آبشیرین و بی بی جان آباد دیدار کرد.
اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام سیدعلی فتح میرمحمدی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مسجد سید الشهداء روستای آبشیرین بخش دیگری از حضور مسئولین استانی و شهرستانی در این روستا بود.
جلسه با مردم روستای آبشیرین  و بی بی جان آیاد با تلاوتی چند از کلام الله مجید آغاز می شود و در ادامه دهیاران این دو روستا مشکلات و معضلات حوزه خود را مطرح کردند.
فرماندار گچساران در خصوص وضعیت اجرایی پروژه ها و اقدامات انجام شده در این روستا نکاتی را مطرح کرد.
عبدالرحیم رحیمی عنوان کرد: در منطقه ای که محل عبور انواع لوله های نفتی است حداقل آقای عالی پور مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب می تواند یک پارک به مردمان این روستا هدیه دهد.
سید موسی خادمی درادامه با اشاره به مشکلات مطرح شده توسط روستاییان گفت:آبشیرین با وجود لوله های نفت همچنان محروم است اما کارهای خیلی خوبی هم در این روستا انجام شده است که مهمترین موضوع مسئله جاده است که آغاز شده و مشکل جاده تا چند ماه آینده حل خواهد شد.
استاندارکهگیلویه و بویراحمد افزود: مسئله بعدی مشکل تامین آب کشاورزی این روستاست که به دنبال برطرف کردن این مشکل از طریق انتقال آب سد چمشیر و نیز تصفیه خانه فاضلاب در مجاورت این روستا هستیم که آب مورد نیاز اراضی این منطقه را فراهیم کنیم.
وی اظهارکرد:در بحث مشکل اینترنت که باید پیگیری شود و دولت در تلاش است که تعدادی از روستا ها را به اینترنت پرسرعت وصل کند که روستای آبشیرین جز همین موارد خواهد بود.
خادمی گفت: مشکل اصلی این منطقه بحث اشتغال است که بخشی از مشکلات اشتغال از طریق نفت قابل پیگیری است و اگر قرار باشد نیروی در نفت بکارگیری شود اولویت با کسانی است که در نزدیکی چاهای نفت و مراکز نفتی مشغول زندگی هستند و حتما با مدیران نفت در این خصوص رایزنی ها لازم را انجام خواهیم داد.
 
۱۲۴۷۷۸۱۰-۲۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳dscf6874img_0011img_0015img_0019dscf6874dscf6877dscf6881img_0019
 
img_0024 img_0027 img_0035 img_0105
 
img_0106
تصاویر مربوط به بازدید استاندار و هئیت همراه از روستای آبشیرین گچساران
۰ ۱ ۲ ۳ ۴ ۶ ۷ ۸-۲ ۸-۳ ۸-۴ ۸-۵ ۹ ۱۰-۲ ۱۰ ۱۱ ۱۴ ۱۵ ۱۶ img_3819 img_3828 img_3830 img_3841 img_3843 img_3846 img_3851
نام شما

آدرس ايميل شما

اسدی
Iran, Islamic Republic of
حالا افتادن دنبال رای جمع کردن
کار روحانی تمام است
ف
Iran, Islamic Republic of
انتخابات نزدیک است .بله دیگه.
Iran, Islamic Republic of
آخ سی این مردم ....
رصد باباکلان
Iran, Islamic Republic of
وعده های سر خرمن تحویل مردم ندهید

مردم خوب تشخیص میدهند و دقیقا به خوبی با این وعده ها قبلا سرکار رفته اند
خطاب به ترکهای فهیم
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار تا حالا خواب بوده که الان اومده ؟فریبشونو نخورید آقای استاندار رو مبخوان ورش دارن به وعده ها ش نمیرسه.اومدن قول الکی بدن مردم رای بدن.
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
بسیار سپاسگزار از تشریف فرمایی استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد و هییت همراه انشاء الله موفق و موید باشید
گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای صالحی حراست از دهدشت و..سیمیرم داره میاره بچه های گچساران باید خودکشی ومعتاد بشن.. کسی که حق بچه های بومی رومیده به غیربومی وقوم گرایی
Iran, Islamic Republic of
بازم انتخابات شروع شد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
مگه استان ما هم مدیر و مسئول داره?!!
مسئولیت در استان ما فقط یه مقام تشریفاتیه!
.. تحویل مردم ندید،برید ببینید توی اصفهان و بوشهر و اهواز مسئولاشون چطور جانانه خدمت میکن.. که دلتون به اسم و رسم خوشه!
حداقل یه ..میکردین که وجدانتون شرمنده نباشه
گچسارانی فهیم
Iran, Islamic Republic of
بوی جوی مولیان آید به کام!!!!!!
گچسارانی فهیم
Iran, Islamic Republic of
شغغغغغغغغغغغغغل???!!!!!
انصافا بچه کدومتون بیکاره که میخواین استخدام بزنید?!
مگه اداره ای هم هست که پر نشده باشه از فامیل و بستگان شما و نماینده های .و?!
مردم جواب این بیصداقتی ها رو در انتخابات ریاست جمهوری خواهند داد،هرچند به صلاحه که انتخابات..
Iran, Islamic Republic of
والا عبدالرحیم رحیمی هیچ کاری برای ترکها انجام نمیده .کلا سیستم تاجگردون روند ترک ستیزی رو دنبال میکنن
باباکلان
Iran, Islamic Republic of
از بازدید استاندار محترم و هییت همراه و همچنین از اعضای شورای باباکلان علی الخصوص محمد فرهادی که تلاش بی مزد و منت در جهت عمرانی و ابادانی داردتقدیر و تشکر فراوان داریم.
گلابی
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار ؛ یکی از جانبازان گچساران که دارای فوق لیسانس هست ، بعد از چند ماه ، نوبت ملاقات با شما نصیبش نشد !!! اما حالا یه لشکر از مرکز استان و یه لشکر از گچساران را به روستای باباکلان برده اید که چی بشه ؟؟؟
این روستا دارای جمعیت زیادی بود که همگی از آنجا به شهر کوچ کردند اینهایی که هم مانده اند ، توانایی کوچ به شهر ا ندارن ، گاز رسانی به روستای فاقد سکنه ، چه سودی داره ؟؟؟
روزگاری آب شیرین شهر بود اصلا گچساران قدیم در همین مسیر بود اما بدلایل .... الآن این شهر هم خالی از سکنه شده ومشکلات عظیمی مانند اعتیاد وطلاق گریبانش شده !!!!
گاز رسانی ، امتیازی نیست که بخواهید بر سر آنها منت بگذارید !!!
اگه کاری هم انجام داده اید ، فقط ، فقط و فقط وظیفه بوده !!!
چرا بر سر مردم منت می گذارید ؟؟؟
آیا این شیوه حکومت اسلامی ، است ؟؟
شهامت داشته باشد از مردم بخاطر کارهایی که باید انجام می دادید و کوتاهی کردین ، عذر خواهی کنید !!!! یا علی
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
مردم فریبی تا کی چرا دل جوانان ساده رو خوش میکنید به کار در منطقه خودشون فکر کردین روستایی ها ساده هستن ای داد بی داد من جای روستایی ها بودم اصلان راتون نمیدادم حالا به فکر آب شیرین و بابا کلون افتادین تمومش کنید این بازی ک..
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1